Je ziet er alleen nooit wat van.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vind dat turkse meiden altijd zulk mooi haar hebben
chloro is niet turks en houses heeft geen krullen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik dacht cloro en houses ook ( niet dat ik die laatste hier nog zie overigens )
Viswijfjequote:
Dat kan best wezen maar dat verklaard meteen deels waarom ze vaak zo verwaand en zelfingenomen overkomt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
vind houses trouwens mooiste chick die ik op FOK! heb gezien
ach ben je weer eens afgewezen, arm kind.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat kan best wezen maar dat verklaard meteen deels waarom ze vaak zo verwaand en zelfingenomen overkomt.
Wat?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
ach ben je weer eens afgewezen, arm kind.
Waarom zeg je dat ik dom ben.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noel is nog dommer dan Crip, dat wil wat zeggen
Dat word lastig zoeken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:41 schreef JimmyDean het volgende:
Ik wil een liedje opzoeken maar ik weet niet meer hoe het ging en ook weet ik de titel en de artiest niet meer.
Zing het voor ons.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:41 schreef JimmyDean het volgende:
Ik wil een liedje opzoeken maar ik weet niet meer hoe het ging en ook weet ik de titel en de artiest niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |