Je ziet er alleen nooit wat van.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vind dat turkse meiden altijd zulk mooi haar hebben
chloro is niet turks en houses heeft geen krullen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik dacht cloro en houses ook ( niet dat ik die laatste hier nog zie overigens )
Viswijfjequote:
Dat kan best wezen maar dat verklaard meteen deels waarom ze vaak zo verwaand en zelfingenomen overkomt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
vind houses trouwens mooiste chick die ik op FOK! heb gezien
ach ben je weer eens afgewezen, arm kind.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat kan best wezen maar dat verklaard meteen deels waarom ze vaak zo verwaand en zelfingenomen overkomt.
Wat?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
ach ben je weer eens afgewezen, arm kind.
Waarom zeg je dat ik dom ben.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Noel is nog dommer dan Crip, dat wil wat zeggen
Dat word lastig zoeken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:41 schreef JimmyDean het volgende:
Ik wil een liedje opzoeken maar ik weet niet meer hoe het ging en ook weet ik de titel en de artiest niet meer.
Zing het voor ons.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:41 schreef JimmyDean het volgende:
Ik wil een liedje opzoeken maar ik weet niet meer hoe het ging en ook weet ik de titel en de artiest niet meer.
Sry hoor dat ik alleen op FOK! kom om mijn hersenscheten te droppen en mijn aandachtshoererij te vervullen. Echt misselijk jij frassquote:
Ik weet niet meer hoe het ging dus kan niet. En ik kan alleen duet zingen met Crip.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Sry hoor dat ik alleen op FOK! kom om mijn hersenscheten te droppen en mijn aandachtshoererij te vervullen. Echt misselijk jij frass
Vocaroo van je rapskillsquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het ging dus kan niet. En ik kan alleen duet zingen met Crip.
En rappen kan ik ook goed.
je klinkt als een zeehondquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe het ging dus kan niet. En ik kan alleen duet zingen met Crip.
laten we een rapbattle houdenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
o wat is chloro dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:34 schreef Crip het volgende:
[..]
chloro is niet turks en houses heeft geen krullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |