quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:00 schreef Etsu het volgende:
speciaal in spoiler voor FrasshahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja ik zit te wachten op de trein![]()
speciaal in spoiler voor Frassecto boiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja ik zit te wachten op de trein
Vriend of niet, als iemand een dure laptop door onkunde van de tafel laat kletteren en het word niet volledig gedekt dan vraag ik toch echt een deel reparatiekosten.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als het een vriend is zal dat me echt aan de kont oxideren hoor..
speciaal in spoiler voor FrassSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja ik zit te wachten op de treinDat bicepje
Wel baas dat je het doet man!!
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:01 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Vriend of niet, als iemand een dure laptop door onkunde van de tafel laat kletteren en het word niet volledig gedekt dan vraag ik toch echt een deel reparatiekosten.
speciaal in spoiler voor Frasshaha ectoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja ik zit te wachten op de trein
Ik denk dat ze zelfs jelly zijn, daarom reageren ze zoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Pics van jullie biceps dan, alsof die van jullie zo huge is
ik sowiesoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelfs jelly zijn, daarom reageren ze zo
speciaal in spoiler voor FrassSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja ik zit te wachten op de trein![]()
heb ineens weer een reden om naar Gro terug te gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je in m'n biceps knijpen? mag wel hoor
speciaal in spoiler voor Frasszo die vuist in frass zijn kontje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja ik zit te wachten op de trein
Was je toen spontaan nat geworden?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb 1x in van die huge biceps geknepen he, feelgasm waardig.
speciaal in spoiler voor Frassen dit meet jij op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja ik zit te wachten op de trein![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Makkelijk te praten, zo stoer achter een schermpje
Okequote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Pics van jullie biceps dan, alsof die van jullie zo huge is
lekker binnen zitten zweten en boos naar buiten kijkenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
daar herken je de echte nerds aan
Iedereen hier bij elkaar in de buurt in dezelfde stad wonen steeds.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:16 schreef McGrath het volgende:
Godverdomme, montelly woont te dicht bij mij in de buurt
snap hier niks vanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen hier bij elkaar in de buurt in dezelfde stad wonen steeds.
quote:
Valt enigszins tegen maar toch wat beter dan die van Etsu:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké chaiquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij de basisschool succesvol doorstaan?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je leuk gehad?quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
Valt enigszins tegen maar toch wat beter dan die van Etsu:Dan de vraag: hoelang bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:19 schreef BozeHaas het volgende:
gaat iedereen nu zijn ecto bicep posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |