Lolquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon beentjes omhoog en ohmibod in je broekje doen.
... Uhquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
RIP laptopquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb alleen mobiel en vercrackte tijdelijke laptop
Viespeukquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik vraag gwn watquote:
wat voor mobiel heb je dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb alleen mobiel en vercrackte tijdelijke laptop
Ik heb al een andere alleen ik had het twee weken en toen gooide een chick mijn laptop van tafel met haar tas dus die is nu weg voor reparatiequote:
Zonde zeg, toch wel deel van de kosten bij haar gelegd mag ik hopen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb al een andere alleen ik had het twee weken en toen gooide een chick mijn laptop van tafel met haar tas dus die is nu weg voor reparatie
Heb je hem naar Arie gebracht?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb al een andere alleen ik had het twee weken en toen gooide een chick mijn laptop van tafel met haar tas dus die is nu weg voor reparatie
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Klinkt niet veelbelovend ditquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kreeg zojuist biceppic van etsu ik moet zo hard lachen godverdomme
quote:
ik wil ookzien!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kreeg zojuist biceppic van etsu ik moet zo hard lachen godverdomme
Ja, ze gaf ook gelijk haar verzekeringgegevens enzo dus dat is wel opgelost alleen ik moet het nu 1,5 week zonder laptop doen en da's best klote aangezien ik zowat voor alles qua school een laptop nodig hebquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zonde zeg, toch wel deel van de kosten bij haar gelegd mag ik hopen?
jij cared echt teveel om geldquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:56 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zonde zeg, toch wel deel van de kosten bij haar gelegd mag ik hopen?
Ja kloptquote:
Dat is wel tof van haar, niet dat ze echt anders kon maar toch, je hebt van die mensen die het dan gooien opquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, ze gaf ook gelijk haar verzekeringgegevens enzo dus dat is wel opgelost alleen ik moet het nu 1,5 week zonder laptop doen en da's best klote aangezien ik zowat voor alles qua school een laptop nodig heb
quote:had je je laptop daar maar niet neer moeten zetten
IK VRAAG ER NIET OM JA KAN JE NIET LEZEN OF ZOquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet om te vragen, ik doe t gewoon
Nee, totaal niet meer juist.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij cared echt teveel om geld
als het een vriend is zal dat me echt aan de kont oxideren hoor..quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:59 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, totaal niet meer juist.
Maar het is toch logisch dat je bij zoiets er wel vanuit gaat dat iemand het al dan deels al dan helemaal vergoed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja ik zit te wachten op de trein
Het is wel een lief meisje hoor, alleen beetje klunsje haha. Want ze draaide met haar grote brugklastas om waardoor ze tegen mijn laptop op tafel knalde.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:58 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel tof van haar, niet dat ze echt anders kon maar toch, je hebt van die mensen die het dan gooien op
[..]En gewoon niet betalen.
Maar dat is inderdaad wel klote. 1,5 week is gelukkig zo voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |