SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:37 schreef zeer het volgende:
[..]
En dan nog je rekenen leren met Redcat? Was vmbo erg lastig voor je?
Toen ik het eerste bericht er over hoorde moest ik meteen aan je denken.quote:
mag niet ist verbotenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Maar nee, met goede cijfers afgerond hoor.
Ben trouwens erg goed in hoofdrekenen als ik dat van mezelf mag zeggen
Spuit 11 geeft ook modderquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben je de dolfijnenrukker van Dolfinarium, Hork?
Het was ook best wel obviousquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja lees toch niet alles terug
Ook uit deze, Opsoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Er zijn posts uit vorige topic verwijderd ...
Zeg maar gerust Hugoquote:
Meh, ik ken Hugo wel een beetjequote:
Meteen zo srs gvd.quote:
Zo hem stukjes hakken zodat iedereen een stukje heeftquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:50 schreef LompeHork het volgende:
Hugo is één eindbaas, zo mogelijk twee.
Hugo reïncarneert als 3 dolfijnen, die je mag trekkenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:50 schreef LompeHork het volgende:
Hugo is één eindbaas, zo mogelijk twee.
Gelukkig, een vrolijk persoonquote:
wat dol fijnquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hugo reïncarneert als 3 dolfijnen, die je mag trekken
Waar blijft Frank?quote:
nee sorry, dan heb ik al watquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:54 schreef NoelGallagher het volgende:
ik houd een feestje bij 40k posts. komen jullie ook?![]()
![]()
30+'ers kunnen beter worden ingeslapenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Trek je maar niks aan van de verzuurde ouwetjes hier
Niet in de gids gekeken, komt Naked Gun weer op?quote:
Dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
30+'ers kunnen beter worden ingeslapen
wajoooquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Yessquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet in de gids gekeken, komt Naked Gun weer op?
Dit vind ik niet leukquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alsof jullie dat kunnenquote:
Ik zou de hoogste boom gereserveerd hebbenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou je note geven als je nog mod was?
Zo mag ik het horenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou de hoogste boom gereserveerd hebben
Ja, maar gebruik wel een toque, mijn pener heeft ze al 267x afgehakt, ik weet nu wel beter.quote:
handig, zo'n pener die vanzelf weer aangroeit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, maar gebruik wel een toque, mijn pener heeft ze al 267x afgehakt, ik weet nu wel beter.
quote:
Tja, je bent reptilian of je bent het nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
handig, zo'n pener die vanzelf weer aangroeit.
Trusten Opso.quote:
Ja, altijd, ik vertrouw die "meisjes" van tegenwoordig niet meer man.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, maar gebruik wel een toque, mijn pener heeft ze al 267x afgehakt, ik weet nu wel beter.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ssssst, dat is je pubertijd die praat nu.
Ach man, stoere praat.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja, je bent reptilian of je bent het niet
Wow, dit gaat verquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:02 schreef BozeHaas het volgende:
hoop dat ze die twee bejaarde ex modjes helemaal kapot gaat maken
Mijn fout is dan ook dat ik een klein hartje voor Willoow heb, dan kost het me maar 1000 penissenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Trusten Opso.
[..]
Ja, altijd, ik vertrouw die "meisjes" van tegenwoordig niet meer man.
Maar dat verandert verder niks aan de zaak.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rustig nicht/vrouw/dochter. Oneluv. KLB-family voor die leventje.
Één goedkope prijs, voor deze situatiequote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn fout is dan ook dat ik een klein hartje voor Willoow heb, dan kost het me maar 1000 penissen
Haha mad omdat niemand ooit een TT naar jou vernoemtquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoe wanhopig ben je als je tt naar jezelf vernoemt
vriendenkorting jeweetzquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Één goedkope prijs, voor deze situatie
KLB / [KLB SC] HZAW is snitchquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha mad omdat niemand ooit een TT naar jou vernoemt
Hmm, doet een ander het ook voor jou?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha mad omdat niemand ooit een TT naar jou vernoemt
Doe vooral laconiek.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn fout is dan ook dat ik een klein hartje voor Willoow heb, dan kost het me maar 1000 penissen
Sherlock gaat maar tot januari 2015quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
genoeg om zijn tirade te ontkrachten met een post
Ze durven niet omdat ze anders gehaat worden door een select groep misgunners. Daarom doe ik het maar zelfquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hmm, doet een ander het ook voor jou?
Dat doe ik wel eens vakerquote:
Ik durf te wedden dat Jimmy vaker in de TT gestaan heeft dan jijquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze durven niet omdat ze anders gehaat worden door een select groep misgunners. Daarom doe ik het maar zelf
Ongetwijfeld, maar dat zal voor 90% bestaan uit haatTT'squote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Jimmy vaker in de TT gestaan heeft dan jij
Oh, dat bedoel ik, die zoekfunctie werkt tot dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee, gebruik gewoon die "zoeken" in de bovenste rij.
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat zal voor 90% bestaan uit haatTT's
Ik opteer voor enkel positieve FrassTT's zodat over vijftig jaar iedereen nog zegt: "Nou die Frass, dat was een goede jongen"quote:
Over 50 jaar is iedereen hier denk ik wel dood of dement.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik opteer voor enkel positieve FrassTT's zodat over vijftig jaar iedereen nog zegt: "Nou die Frass, dat was een goede jongen"
Wat heb jij een negatieve kijk op het levenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Over 50 jaar is iedereen hier denk ik wel dood of dement.
Misschien denken ze over 50 jaar wel; hey die ideeën van Jimmy zijn zo slecht nog niet, wat een vooruitziende blik had die man.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik opteer voor enkel positieve FrassTT's zodat over vijftig jaar iedereen nog zegt: "Nou die Frass, dat was een goede jongen"
Nee, maar is toch zo? 50 jaar duurt lang.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat heb jij een negatieve kijk op het leven
Over welke ideeën gaat dit.quote:
Ik weet niet hoe oud jij denkt dat mensen tegenwoordig worden?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, maar is toch zo? 50 jaar duurt lang.
over 9000quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij denkt dat mensen tegenwoordig worden?
Neeh.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:19 schreef LompeHork het volgende:
Over 50 jaar geef ik Willoow nog steeds een pak voor haar broek. Juist dan, eik.
Had het ook over dement hèquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij denkt dat mensen tegenwoordig worden?
Dan heeft Feyenoord net de 2de sterquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liever niet8900 jaar in bejaardentehuis
Afkeuring van Franks strafrad, verder iets over abortussen, hoofddoekjes op school en trots met een nazi-kopstuk als afbeelding gebruiken, omdat Stalin ook een boos mannetje was.quote:
Van jou? Nehquote:
Omdat je dan een ster per 5 kampioenschappen krijgt zekerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan heeft Feyenoord net de 2de ster
Weet alleen het eerste.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Afkeuring van Franks strafrad, verder iets over abortussen, hoofddoekjes op school en trots met een nazi-kopstuk als afbeelding gebruiken, omdat Stalin ook een boos mannetje was.
hehehe. Altijd leuk om Feyenoord supporters daar mee te sarrenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat je dan een ster per 5 kampioenschappen krijgt zeker
Ik kijk nu The Big Bang Theory S09E18quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb al te lang geen fargo meer gekeken. shame on me
En er zijn wel wat meer dingetjes.quote:
ies wel leukquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk nu The Big Bang Theory S09E18
Ja, goed, misschien kan je dit beter aankaarten als hij er is om zichzelf te verdedigen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
En er zijn wel wat meer dingetjes.
Maar het komt er op neer dat wij KLB-ers erg dom zijn, maar zelf de discussie over politieke of ethische zaken niet aangaat op de betreffende deelforums, waar hij de wind van voren kan verwachten van mensen die wel de kennis en interesse hebben in zulke vraagstukken
Is al zo vaak tegen hem gezegd, net zo vaak genegeerdquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, goed, misschien kan je dit beter aankaarten als hij er is om zichzelf te verdedigen.
over wie gaat hetquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is al zo vaak tegen hem gezegd, net zo vaak genegeerd
Hij kan het teruglezen, ik bewaar de quotequote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, goed, misschien kan je dit beter aankaarten als hij er is om zichzelf te verdedigen.
Jimmyquote:
Ik zal hem ook niet altijd negatief benaderen, als hij leuk meedoet wil ik ook een lolletje trappen met hem.quote:
Gewoon niet zo serieus nemen, dan is het best een aardig jong.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal hem ook niet altijd negatief benaderen, als hij leuk meedoet wil ik ook een lolletje trappen met hem.
Maar als hij op een zure wijze z'n punt probeert te brengen, dan ben ik er snel klaar mee.
Dat is het hele twistpunt, wie neemt nou wie serieus.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gewoon niet zo serieus nemen, dan is het best een aardig jong.
Waarom mag dat hier niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je wil discussieren moet je naar POL
gr gr
Remqo
Niemand wint ergens mee, het is maar een forum.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is het hele twistpunt, wie neemt nou wie serieus.
Jimmy wint meestal omdat vele er toch op in willen gaan, terwijl het ze tegelijkertijd ook niet interesseert. Hij wint vooral de aandacht, niet per se z'n gelijk.
Er is altijd ruimte voor discussie hier he, maar het is ook van elkaar geven en nemen en niet de ruimte opeisen. Dat is het verschilquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je wil discussieren moet je naar POL
gr gr
Remqo
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niemand wint ergens mee, het is maar een forum.
Naja zeg.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen DP ontbreekt nog
Junkenbijeenkomst
Oke, ik misbruik wel alcoholquote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ontkenningsfase, maakt niet uit
Cafeïne ookquote:
Dit kan echt niet hoe de fuck ben ik 3dequote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Top 100 van vrijdag 11 maart 2016
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 229 Opsonisatie
02. 221 haags_kwartiertje
03. 219 Piet_Piraat
03. 219 defokkingfoker
heel fokquote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:08 schreef defokkingfoker het volgende:
Is dat alleen dit topic of heel fok?
Wat een leven.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
01. 229 Opsonisatie
03. 219 Piet_Piraat
03. 219 defokkingfoker
Ontkenningsfasequote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:09 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik kan vandaag echt geen 219 post hebben.. is wat fouts gegaan denk ik
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, er werd niet gezegd junkfood
GC / Dagcijfers #237 - Calcio _O_quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Ohh dit is ook de bagger van gister nacht![]()
![]()
kan dan wel
homoquote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
GC / Dagcijfers #237 - Calcio _O_
Serieus?! Beter! Nu hopen op dumpertreetenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Jsus bradd je staat als 3de in de top 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geil
Hoe rolt het, makkerquote:
Als je Bear Grylls heet misschien.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 06:57 schreef zeer het volgende:
[..]
ochtend urine schijnt heel gezond te zijn ;s
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:57 schreef zeer het volgende:
[..]
Vanaf nu alleen nog maar positiviteit, helemaal in lijn met het FOK! forum dus.
ja jeetjequote:Op zaterdag 12 maart 2016 07:57 schreef zeer het volgende:
[..]
Vanaf nu alleen nog maar positiviteit, helemaal in lijn met het FOK! forum dus.
hoe is het ouwe gasmanquote:
Lekker is dat ja. Ik had ook zomaar 2 uurtjes extra gepakt vanmorgen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heerlijk uitgeslapendus prima
rot voor haarquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:51 schreef zeer het volgende:
[..]
madelief was om 7 uur gaan slapen
doe niet zo macho
hmm, neequote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:05 schreef madeliefff het volgende:
wie heeft dat ook dat als je via mobiel iets googled en je vervolgens een pagina wilt openen dat niet lukt omdat je dan in de playstore terecht komt waar ze je een app aanbieden om het daarmee te openen? ik zit nuet op een app te wachten en ik zie ook niet hoe ik die site alsnog zonder app kan openen
Vroeger atond stimo steevast op 1.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
01. 229 Opsonisatie
03. 219 Piet_Piraat
03. 219 defokkingfoker
interessantquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vroeger atond stimo steevast op 1.
Het is wel erg rustig, waar is iedereen? Heb gym alles al achter de rug.quote:
Ben me aan het opmaken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het is wel erg rustig, waar is iedereen? Heb gym alles al achter de rug.
moet dan bij een bepaalde site zijn, of heb je dat bij alles dat je googled?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:05 schreef madeliefff het volgende:
wie heeft dat ook dat als je via mobiel iets googled en je vervolgens een pagina wilt openen dat niet lukt omdat je dan in de playstore terecht komt waar ze je een app aanbieden om het daarmee te openen? ik zit nuet op een app te wachten en ik zie ook niet hoe ik die site alsnog zonder app kan openen
echt geen idee, komt nog wel denkquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het is wel erg rustig, waar is iedereen? Heb gym alles al achter de rug.
Optijd, anders moet ie op me wachtenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoe laat verwacht je vandaag klaar te zijn?
McDonalds?quote:
Geblockt? Waarom danquote:
Omdat ie vroeg of ik koffie met hem wilde gaan drinken en toen raakte ik in paniek omdat ik het niet aan zag komen.quote:
maar niet verkracht?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:27 schreef -supergirl- het volgende:
Vannacht omstreeks half 5 fietste ik langs een weg en zag ik opeens in de verte aan de andere kant van de weg een donker gestalte staan. Verder was het helemaal verlaten op straat. Hij droeg een soort rugtas en had een muts/masker/bivak dat volledig zijn hoofd+gezicht bedekte. Hij stond daar maar.... verder was alles helemaal stil en verlaten. Hij liep een beetje kalm rond te draaien en als hij mij ziet fietsen keert hij me de rug toe.
Ik kreeg echt heel sterk het vermoeden dat hij op de uitkijk stond voor iets van een inbraak....
echt hequote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
Goed dat je de politie hebt gecontacteerd.
Ahhhhh cute, nou veel plezier straks.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ie vroeg of ik koffie met hem wilde gaan drinken en toen raakte ik in paniek omdat ik het niet aan zag komen.
Had je wel ontdaan van je maagdelijkheid als je langs zou fietsen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:27 schreef -supergirl- het volgende:
Vannacht omstreeks half 5 fietste ik langs een weg en zag ik opeens in de verte aan de andere kant van de weg een donker gestalte staan. Verder was het helemaal verlaten op straat. Hij droeg een soort rugtas en had een muts/masker/bivak dat volledig zijn hoofd+gezicht bedekte. Hij stond daar maar.... verder was alles helemaal stil en verlaten. Hij liep een beetje kalm rond te draaien en als hij mij ziet fietsen keert hij me de rug toe.
Ik kreeg echt heel sterk het vermoeden dat hij op de uitkijk stond voor iets van een inbraak....
die rugzak is inderdaad wel een belemmeringquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mannen met rugtassen verkrachten niet. Die blazen bommen op of breken in
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
Goed dat je de politie hebt gecontacteerd.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:29 schreef Chai het volgende:
Crip, wil je koffie met me drinken?Met jou altijd bbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnxquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ahhhhh cute, nou veel plezier straks.
Ik draag soms ook een rugtas.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mannen met rugtassen verkrachten niet. Die blazen bommen op of breken in
Ja, staat maar 4 maanden op dus je bent zo weer vrij.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb de politie overwogen te bellen, maar ja.... misschien stond hij daar gewoon lekker. Wie ben ik dan om hem daarover te veroordelen. Ben ik nu medeplichtig?
jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb de politie overwogen te bellen, maar ja.... misschien stond hij daar gewoon lekker. Wie ben ik dan om hem daarover te veroordelen. Ben ik nu medeplichtig?
Nee, er is niet aangetoond dat er een strafbare feit is gepleegd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
Haha ik ga je ook negeren nu.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zeg het maar hoor, ik luister wel naar je
laat zienquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt fucking snoezige nagelsticketjes besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |