Doe vooral laconiek.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn fout is dan ook dat ik een klein hartje voor Willoow heb, dan kost het me maar 1000 penissen
Sherlock gaat maar tot januari 2015quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
genoeg om zijn tirade te ontkrachten met een post
Ze durven niet omdat ze anders gehaat worden door een select groep misgunners. Daarom doe ik het maar zelfquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hmm, doet een ander het ook voor jou?
Dat doe ik wel eens vakerquote:
Ik durf te wedden dat Jimmy vaker in de TT gestaan heeft dan jijquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze durven niet omdat ze anders gehaat worden door een select groep misgunners. Daarom doe ik het maar zelf
Ongetwijfeld, maar dat zal voor 90% bestaan uit haatTT'squote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat Jimmy vaker in de TT gestaan heeft dan jij
Oh, dat bedoel ik, die zoekfunctie werkt tot dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen idee, gebruik gewoon die "zoeken" in de bovenste rij.
Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dat zal voor 90% bestaan uit haatTT's
Ik opteer voor enkel positieve FrassTT's zodat over vijftig jaar iedereen nog zegt: "Nou die Frass, dat was een goede jongen"quote:
Over 50 jaar is iedereen hier denk ik wel dood of dement.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik opteer voor enkel positieve FrassTT's zodat over vijftig jaar iedereen nog zegt: "Nou die Frass, dat was een goede jongen"
Wat heb jij een negatieve kijk op het levenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Over 50 jaar is iedereen hier denk ik wel dood of dement.
Misschien denken ze over 50 jaar wel; hey die ideeën van Jimmy zijn zo slecht nog niet, wat een vooruitziende blik had die man.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik opteer voor enkel positieve FrassTT's zodat over vijftig jaar iedereen nog zegt: "Nou die Frass, dat was een goede jongen"
Nee, maar is toch zo? 50 jaar duurt lang.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat heb jij een negatieve kijk op het leven
Over welke ideeën gaat dit.quote:
Ik weet niet hoe oud jij denkt dat mensen tegenwoordig worden?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, maar is toch zo? 50 jaar duurt lang.
over 9000quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jij denkt dat mensen tegenwoordig worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |