Zo mag ik het horenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou de hoogste boom gereserveerd hebben
Ja, maar gebruik wel een toque, mijn pener heeft ze al 267x afgehakt, ik weet nu wel beter.quote:
handig, zo'n pener die vanzelf weer aangroeit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, maar gebruik wel een toque, mijn pener heeft ze al 267x afgehakt, ik weet nu wel beter.
quote:
Tja, je bent reptilian of je bent het nietquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
handig, zo'n pener die vanzelf weer aangroeit.
Trusten Opso.quote:
Ja, altijd, ik vertrouw die "meisjes" van tegenwoordig niet meer man.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja, maar gebruik wel een toque, mijn pener heeft ze al 267x afgehakt, ik weet nu wel beter.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ssssst, dat is je pubertijd die praat nu.
Ach man, stoere praat.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tja, je bent reptilian of je bent het niet
Wow, dit gaat verquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:02 schreef BozeHaas het volgende:
hoop dat ze die twee bejaarde ex modjes helemaal kapot gaat maken
Mijn fout is dan ook dat ik een klein hartje voor Willoow heb, dan kost het me maar 1000 penissenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Trusten Opso.
[..]
Ja, altijd, ik vertrouw die "meisjes" van tegenwoordig niet meer man.
Maar dat verandert verder niks aan de zaak.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rustig nicht/vrouw/dochter. Oneluv. KLB-family voor die leventje.
Één goedkope prijs, voor deze situatiequote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn fout is dan ook dat ik een klein hartje voor Willoow heb, dan kost het me maar 1000 penissen
Haha mad omdat niemand ooit een TT naar jou vernoemtquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoe wanhopig ben je als je tt naar jezelf vernoemt
vriendenkorting jeweetzquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Één goedkope prijs, voor deze situatie
KLB / [KLB SC] HZAW is snitchquote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha mad omdat niemand ooit een TT naar jou vernoemt
Hmm, doet een ander het ook voor jou?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Haha mad omdat niemand ooit een TT naar jou vernoemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |