quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, want in juli 2014 was het ding inderdaad nog niet te spelen.
Goeie edit, deze is beter ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Wil wel eens een grind op jou doen terwijl ik een special doe met je rondje.
Ja, eckte parelquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
28 minuten gespeeld. Moet echt wel een super goed spel geweest zijn dan
Oh maar Max Damage wordt wel vet jaquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja klopt, eind juni dit jaar.je kan andere mannen niet voor flikkertje uitmaken als er foto's van je bestaan waarop je een slaatje binnenshuis draagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar dit was allemaal van voor jouw tijd
burberry sjaaltje welteverstaanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan andere mannen niet voor flikkertje uitmaken als er foto's van je bestaan waarop je een slaatje binnenshuis draagt
Hoe meten jullie je piemel? Vanaf je buik of vanaf je balzak? Dacht dat het vanaf je buik moestquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
34,7cm gemeten vanaf de balzak natuurlijk.
ik draag ook altijd sla xDquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan andere mannen niet voor flikkertje uitmaken als er foto's van je bestaan waarop je een slaatje binnenshuis draagt
Meetlintquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoe meten jullie je piemel? Vanaf je buik of vanaf je balzak? Dacht dat het vanaf je buik moest
Wat dan? Slechte gameplay?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee maar echt, Reincarnation was echt pure schijt, godverdomme man. Gewoon niet speelbaar
En een scheve Leen Bakker kast.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
burberry sjaaltje welteverstaan
Telefoon + meetlint + dropveterquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoe meten jullie je piemel? Vanaf je buik of vanaf je balzak? Dacht dat het vanaf je buik moest
Nee, daarom maken ze Max Damage, die geloof ik gratis is voor mensen die Reincarnation hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee maar echt, Reincarnation was echt pure schijt, godverdomme man. Gewoon niet speelbaar
Kreeg legit kippenvel omdat papa op stage precies hetzelfde zei toen ik moest lachen om iets dat hij brabbelde.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef zeer het volgende:
[..]
ja joo dikke 60 uur gewerkt ben niet op m'n best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |