Mooi altijd van die pubers die denken dat swag iets cools is terwijl de rest van de wereld enkel een mongooltje met een scheve pet ziet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben een nerd met swag, jij eentje zonder.
Ken je redcat nog?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]![]()
Je ziet wie er een goede jeugd heeft gehad.
pfff ja heh hahahaaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen je je registreerde op fok was je volgens mij een beetje in de war met de e en de u
Nooit pet gedragen, try again.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Mooi altijd van die pubers die denken dat swag iets cools is terwijl de rest van de wereld enkel een mongooltje met een scheve pet ziet.
en runescape natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
En daarna webpet/neopets en habbo en kapihospital
Neequote:
Uit pure nostalgische overwegingen ergens vorig jaar gedownload en uitgespeeldquote:
Zo, ik ook man! Shit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Online, 8 man, cat en mouse op volledige Nürburgring. 2 Teams met een Mini Cooper en 3 snelle bakken.
Ik kan wel janken hoe mooi die tijd was![]()
.
Vind guitar hero wat voor jouquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
PGR2, zo de kneiter wat was dát een achterlijk ziek spel!
Heb Forza 1 ook echt kapot gespeeld samen met Gran Turismo 4, vroeger echt zeker 100en uren ingestoken. En tegenwoordig speel ik heel af en toe nog Eurotruck Simulator of Sims
haha, ja, geweldig. die werden lek geprikt en weer opgepomptquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef zeer het volgende:
[..]
cool spel was datmensen met die dikke hoofden en dan zo'n louche dokter
Zou dat best nog eens willen spelen eigenlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, ja, geweldig. die werden lek geprikt en weer opgepompt
Idd man, ik voel je.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zo, ik ook man! Shit.
Stiekem verlang ik wel weer terug naar 2003 2004, gewoon onbezorgd kunnen gamen met vrienden op een oude kut computer, niet druk maken over wat er op twitter of facebook staat, welke celebrity nou weer d`r kut heeft laten verbouwen door neger nr25
Zit geweldig in elkaar, gewoon doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:30 schreef zeer het volgende:
[..]
Zou dat best nog eens willen spelen eigenlijk.
pls bitch boyquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd. moet ik te ver bukken. Slecht voor m'n rug.
Was vooral met rekenen toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:30 schreef zeer het volgende:
[..]
Die 2d versie of die spinoff met redcat aardrijksunde etc. etc.?
ik wou zo'n premium account, alleen mocht nooit van mijn ouders. want dan zou ik nog meer op de pc van mijn pa zitten. en toen ik mijn eigen pc kreeg ben ik gestopt en begonnen met voyage century.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat heb ik maar jaartje gespeeld
Wolfensteinquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Idd man, ik voel je.
Zo, in die tijd ook wat potjes geowned in Return to Castle Wolfenstein: Tides of War. Wat een FPS
.
Wrmquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb ik gespeeld een paar jaar terug. Maar ik vond er geen flikker aan.
Old skool!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
FIFA 99
RIGHT ABOUT NOW, THE FUNK SOUL BROTHER
Hørk!quote:
Boh, toen uit kwam, de schok die het teweeg brachtquote:
Had alleen 3d versie. eind jaren 90 ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Deze 2d versie:
[ afbeelding ]
was echt mega
Denk dat dat wel een van de beste soundtracks in games ooit is trouwensquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
FIFA 99
RIGHT ABOUT NOW, THE FUNK SOUL BROTHER
KIIIIHIIIIIIIIIL FRENZYquote:
Vroeger:quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:28 schreef McGrath het volgende:
Ik zie Crip als zo'n final fantasy chick.
die remake is nog niet eens uit manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, toen uit kwam, de schok die het teweeg brachtaltijd keihard om moeten lachen.
De remake is kut trouwens.
Dacht dat jij ouder was dan dat je eind jaren 90 je rekenen moest leren met die spelletjes ;s .quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had alleen 3d versie. eind jaren 90 ofzo
Ohja ik heb ook wel gigantisch veel uren in de tony hawk serie zitten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Vroeger:
Tekken, Final Fantasy, GTA SA, Crash Bandicoot, DBZ, Resident Evil, Tony hawk pro skater
etc etc etc
Tekken 3?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Vroeger:
Tekken, Final Fantasy, GTA SA, Crash Bandicoot, DBZ, Resident Evil, Tony hawk pro skater
etc etc etc
ow, dan kan je net het topje van je eikel zien bij een stijvequote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
34,7cm gemeten vanaf de balzak natuurlijk.
Maar dit was allemaal van voor jouw tijdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Vroeger:
etc etc etc
Dezequote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
Tekken,
Crash Bandicoot,
Tony hawk pro skater
Oeiiquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
houd lekker je kankersmoel met je junk
ninjaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Wil wel eens een grind op jou doen terwijl ik een special doe met je rondje.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die remake is nog niet eens uit man
Ja geen idee meer wanneer het precies was hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:33 schreef zeer het volgende:
[..]
Dacht dat jij ouder was dan dat je eind jaren 90 je rekenen moest leren met die spelletjes ;s .
Ja geeft niks maar dan ben je gewoon jonger dan ik dacht.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja geen idee meer wanneer het precies was hoor
Was jij nou die dolfijnenrukker?quote:
Wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja geeft niks maar dan ben je gewoon jonger dan ik dacht.
28 minuten gespeeld. Moet echt wel een super goed spel geweest zijn danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, want in juli 2014 was het ding inderdaad nog niet te spelen.
Ja klopt, eind juni dit jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, want in juli 2014 was het ding inderdaad nog niet te spelen.
Goeie edit, deze is beter ja.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Wil wel eens een grind op jou doen terwijl ik een special doe met je rondje.
Ja, eckte parelquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:35 schreef MrBradge het volgende:
[..]
28 minuten gespeeld. Moet echt wel een super goed spel geweest zijn dan
Oh maar Max Damage wordt wel vet jaquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja klopt, eind juni dit jaar.je kan andere mannen niet voor flikkertje uitmaken als er foto's van je bestaan waarop je een slaatje binnenshuis draagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar dit was allemaal van voor jouw tijd
burberry sjaaltje welteverstaanquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan andere mannen niet voor flikkertje uitmaken als er foto's van je bestaan waarop je een slaatje binnenshuis draagt
Hoe meten jullie je piemel? Vanaf je buik of vanaf je balzak? Dacht dat het vanaf je buik moestquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
34,7cm gemeten vanaf de balzak natuurlijk.
ik draag ook altijd sla xDquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef zeer het volgende:
[..]
je kan andere mannen niet voor flikkertje uitmaken als er foto's van je bestaan waarop je een slaatje binnenshuis draagt
Meetlintquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoe meten jullie je piemel? Vanaf je buik of vanaf je balzak? Dacht dat het vanaf je buik moest
Wat dan? Slechte gameplay?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee maar echt, Reincarnation was echt pure schijt, godverdomme man. Gewoon niet speelbaar
En een scheve Leen Bakker kast.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
burberry sjaaltje welteverstaan
Telefoon + meetlint + dropveterquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoe meten jullie je piemel? Vanaf je buik of vanaf je balzak? Dacht dat het vanaf je buik moest
Nee, daarom maken ze Max Damage, die geloof ik gratis is voor mensen die Reincarnation hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee maar echt, Reincarnation was echt pure schijt, godverdomme man. Gewoon niet speelbaar
Kreeg legit kippenvel omdat papa op stage precies hetzelfde zei toen ik moest lachen om iets dat hij brabbelde.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:36 schreef zeer het volgende:
[..]
ja joo dikke 60 uur gewerkt ben niet op m'n best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |