Mooi altijd van die pubers die denken dat swag iets cools is terwijl de rest van de wereld enkel een mongooltje met een scheve pet ziet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben een nerd met swag, jij eentje zonder.
Ken je redcat nog?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]![]()
Je ziet wie er een goede jeugd heeft gehad.
pfff ja heh hahahaaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen je je registreerde op fok was je volgens mij een beetje in de war met de e en de u
Nooit pet gedragen, try again.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Mooi altijd van die pubers die denken dat swag iets cools is terwijl de rest van de wereld enkel een mongooltje met een scheve pet ziet.
en runescape natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
En daarna webpet/neopets en habbo en kapihospital
Neequote:
Uit pure nostalgische overwegingen ergens vorig jaar gedownload en uitgespeeldquote:
Zo, ik ook man! Shit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Online, 8 man, cat en mouse op volledige Nürburgring. 2 Teams met een Mini Cooper en 3 snelle bakken.
Ik kan wel janken hoe mooi die tijd was![]()
.
Vind guitar hero wat voor jouquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
PGR2, zo de kneiter wat was dát een achterlijk ziek spel!
Heb Forza 1 ook echt kapot gespeeld samen met Gran Turismo 4, vroeger echt zeker 100en uren ingestoken. En tegenwoordig speel ik heel af en toe nog Eurotruck Simulator of Sims
haha, ja, geweldig. die werden lek geprikt en weer opgepomptquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef zeer het volgende:
[..]
cool spel was datmensen met die dikke hoofden en dan zo'n louche dokter
Zou dat best nog eens willen spelen eigenlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, ja, geweldig. die werden lek geprikt en weer opgepompt
Idd man, ik voel je.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Zo, ik ook man! Shit.
Stiekem verlang ik wel weer terug naar 2003 2004, gewoon onbezorgd kunnen gamen met vrienden op een oude kut computer, niet druk maken over wat er op twitter of facebook staat, welke celebrity nou weer d`r kut heeft laten verbouwen door neger nr25
Zit geweldig in elkaar, gewoon doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:30 schreef zeer het volgende:
[..]
Zou dat best nog eens willen spelen eigenlijk.
pls bitch boyquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd. moet ik te ver bukken. Slecht voor m'n rug.
Was vooral met rekenen toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:30 schreef zeer het volgende:
[..]
Die 2d versie of die spinoff met redcat aardrijksunde etc. etc.?
ik wou zo'n premium account, alleen mocht nooit van mijn ouders. want dan zou ik nog meer op de pc van mijn pa zitten. en toen ik mijn eigen pc kreeg ben ik gestopt en begonnen met voyage century.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat heb ik maar jaartje gespeeld
Wolfensteinquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Idd man, ik voel je.
Zo, in die tijd ook wat potjes geowned in Return to Castle Wolfenstein: Tides of War. Wat een FPS
.
Wrmquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Heb ik gespeeld een paar jaar terug. Maar ik vond er geen flikker aan.
Old skool!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
FIFA 99
RIGHT ABOUT NOW, THE FUNK SOUL BROTHER
Hørk!quote:
Boh, toen uit kwam, de schok die het teweeg brachtquote:
Had alleen 3d versie. eind jaren 90 ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Deze 2d versie:
[ afbeelding ]
was echt mega
Denk dat dat wel een van de beste soundtracks in games ooit is trouwensquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
FIFA 99
RIGHT ABOUT NOW, THE FUNK SOUL BROTHER
KIIIIHIIIIIIIIIL FRENZYquote:
Vroeger:quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:28 schreef McGrath het volgende:
Ik zie Crip als zo'n final fantasy chick.
die remake is nog niet eens uit manquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, toen uit kwam, de schok die het teweeg brachtaltijd keihard om moeten lachen.
De remake is kut trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |