Mooi altijd van die pubers die denken dat swag iets cools is terwijl de rest van de wereld enkel een mongooltje met een scheve pet ziet.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben een nerd met swag, jij eentje zonder.
Ken je redcat nog?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]![]()
Je ziet wie er een goede jeugd heeft gehad.
pfff ja heh hahahaaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Toen je je registreerde op fok was je volgens mij een beetje in de war met de e en de u
Nooit pet gedragen, try again.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:28 schreef zeer het volgende:
[..]
Mooi altijd van die pubers die denken dat swag iets cools is terwijl de rest van de wereld enkel een mongooltje met een scheve pet ziet.
en runescape natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
En daarna webpet/neopets en habbo en kapihospital
Neequote:
Uit pure nostalgische overwegingen ergens vorig jaar gedownload en uitgespeeldquote:
Zo, ik ook man! Shit.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Online, 8 man, cat en mouse op volledige Nürburgring. 2 Teams met een Mini Cooper en 3 snelle bakken.
Ik kan wel janken hoe mooi die tijd was![]()
.
Vind guitar hero wat voor jouquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
PGR2, zo de kneiter wat was dát een achterlijk ziek spel!
Heb Forza 1 ook echt kapot gespeeld samen met Gran Turismo 4, vroeger echt zeker 100en uren ingestoken. En tegenwoordig speel ik heel af en toe nog Eurotruck Simulator of Sims
haha, ja, geweldig. die werden lek geprikt en weer opgepomptquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef zeer het volgende:
[..]
cool spel was datmensen met die dikke hoofden en dan zo'n louche dokter
Zou dat best nog eens willen spelen eigenlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, ja, geweldig. die werden lek geprikt en weer opgepompt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |