Dacht dat jij ouder was dan dat je eind jaren 90 je rekenen moest leren met die spelletjes ;s .quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had alleen 3d versie. eind jaren 90 ofzo
Ohja ik heb ook wel gigantisch veel uren in de tony hawk serie zitten.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Vroeger:
Tekken, Final Fantasy, GTA SA, Crash Bandicoot, DBZ, Resident Evil, Tony hawk pro skater
etc etc etc
Tekken 3?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Vroeger:
Tekken, Final Fantasy, GTA SA, Crash Bandicoot, DBZ, Resident Evil, Tony hawk pro skater
etc etc etc
ow, dan kan je net het topje van je eikel zien bij een stijvequote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:31 schreef MrBradge het volgende:
[..]
34,7cm gemeten vanaf de balzak natuurlijk.
Maar dit was allemaal van voor jouw tijdquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Vroeger:
etc etc etc
Dezequote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
Tekken,
Crash Bandicoot,
Tony hawk pro skater
Oeiiquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
houd lekker je kankersmoel met je junk
ninjaquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Wil wel eens een grind op jou doen terwijl ik een special doe met je rondje.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
die remake is nog niet eens uit man
Ja geen idee meer wanneer het precies was hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:33 schreef zeer het volgende:
[..]
Dacht dat jij ouder was dan dat je eind jaren 90 je rekenen moest leren met die spelletjes ;s .
Ja geeft niks maar dan ben je gewoon jonger dan ik dacht.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja geen idee meer wanneer het precies was hoor
Was jij nou die dolfijnenrukker?quote:
Wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:34 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja geeft niks maar dan ben je gewoon jonger dan ik dacht.
28 minuten gespeeld. Moet echt wel een super goed spel geweest zijn danquote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, want in juli 2014 was het ding inderdaad nog niet te spelen.
Ja klopt, eind juni dit jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |