maar niet verkracht?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:27 schreef -supergirl- het volgende:
Vannacht omstreeks half 5 fietste ik langs een weg en zag ik opeens in de verte aan de andere kant van de weg een donker gestalte staan. Verder was het helemaal verlaten op straat. Hij droeg een soort rugtas en had een muts/masker/bivak dat volledig zijn hoofd+gezicht bedekte. Hij stond daar maar.... verder was alles helemaal stil en verlaten. Hij liep een beetje kalm rond te draaien en als hij mij ziet fietsen keert hij me de rug toe.
Ik kreeg echt heel sterk het vermoeden dat hij op de uitkijk stond voor iets van een inbraak....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt hequote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
Goed dat je de politie hebt gecontacteerd.
Ahhhhh cute, nou veel plezier straks.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ie vroeg of ik koffie met hem wilde gaan drinken en toen raakte ik in paniek omdat ik het niet aan zag komen.
Had je wel ontdaan van je maagdelijkheid als je langs zou fietsen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:27 schreef -supergirl- het volgende:
Vannacht omstreeks half 5 fietste ik langs een weg en zag ik opeens in de verte aan de andere kant van de weg een donker gestalte staan. Verder was het helemaal verlaten op straat. Hij droeg een soort rugtas en had een muts/masker/bivak dat volledig zijn hoofd+gezicht bedekte. Hij stond daar maar.... verder was alles helemaal stil en verlaten. Hij liep een beetje kalm rond te draaien en als hij mij ziet fietsen keert hij me de rug toe.
Ik kreeg echt heel sterk het vermoeden dat hij op de uitkijk stond voor iets van een inbraak....
die rugzak is inderdaad wel een belemmeringquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mannen met rugtassen verkrachten niet. Die blazen bommen op of breken in
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
Goed dat je de politie hebt gecontacteerd.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:29 schreef Chai het volgende:
Crip, wil je koffie met me drinken?Met jou altijd bbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnxquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ahhhhh cute, nou veel plezier straks.
Ik draag soms ook een rugtas.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mannen met rugtassen verkrachten niet. Die blazen bommen op of breken in
Ja, staat maar 4 maanden op dus je bent zo weer vrij.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb de politie overwogen te bellen, maar ja.... misschien stond hij daar gewoon lekker. Wie ben ik dan om hem daarover te veroordelen. Ben ik nu medeplichtig?
jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb de politie overwogen te bellen, maar ja.... misschien stond hij daar gewoon lekker. Wie ben ik dan om hem daarover te veroordelen. Ben ik nu medeplichtig?
Nee, er is niet aangetoond dat er een strafbare feit is gepleegd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
Haha ik ga je ook negeren nu.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zeg het maar hoor, ik luister wel naar je
laat zienquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:40 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt fucking snoezige nagelsticketjes besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |