rot voor haarquote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:51 schreef zeer het volgende:
[..]
madelief was om 7 uur gaan slapen
doe niet zo macho
hmm, neequote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:05 schreef madeliefff het volgende:
wie heeft dat ook dat als je via mobiel iets googled en je vervolgens een pagina wilt openen dat niet lukt omdat je dan in de playstore terecht komt waar ze je een app aanbieden om het daarmee te openen? ik zit nuet op een app te wachten en ik zie ook niet hoe ik die site alsnog zonder app kan openen
Vroeger atond stimo steevast op 1.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Top 100 van vrijdag 11 maart 2016
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 229 Opsonisatie
02. 221 haags_kwartiertje
03. 219 Piet_Piraat
03. 219 defokkingfoker
interessantquote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vroeger atond stimo steevast op 1.
Het is wel erg rustig, waar is iedereen? Heb gym alles al achter de rug.quote:
Ben me aan het opmaken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het is wel erg rustig, waar is iedereen? Heb gym alles al achter de rug.
moet dan bij een bepaalde site zijn, of heb je dat bij alles dat je googled?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:05 schreef madeliefff het volgende:
wie heeft dat ook dat als je via mobiel iets googled en je vervolgens een pagina wilt openen dat niet lukt omdat je dan in de playstore terecht komt waar ze je een app aanbieden om het daarmee te openen? ik zit nuet op een app te wachten en ik zie ook niet hoe ik die site alsnog zonder app kan openen
echt geen idee, komt nog wel denkquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het is wel erg rustig, waar is iedereen? Heb gym alles al achter de rug.
Optijd, anders moet ie op me wachtenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoe laat verwacht je vandaag klaar te zijn?
McDonalds?quote:
Geblockt? Waarom danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |