Pak de koffers maar in TS...schijnbaar ga je dit jaar ongewild naar een leuke door Correndon geselecteerde bestemming!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:49 schreef Leandra het volgende:
Hoe kun je nou met het invullen van "wat gegevens" per ongeluk een reis boeken als je alleen maar wilde testen wat het bedrag zou zijn?
Is er wel! Gewoon inloggen op corendon.nl met je reisgegevens, en er staat een supergrote, knalrode button met 'annuleren'.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:53 schreef smeerpijp. het volgende:
Als ik het zo lees geldt voor reizen inderdaad een andere wetgeving, ik zou in ieder geval zorgen dat je binnen 24 uur aantoonbaar kenbaar maakt dat je de reis niet wilt afnemen.
Nu is Correndon volgens mij niet de meest beroerde reisorganisatie maar als ze echt op hun strepen gaan staan kan het nog best zijn dat je een deel moet betalen als ik het zo lees overal.
Wat ik overigens wel vrij vaag vind. Dat je geen enkele mogelijkheid tot annuleren hebt.
******verdomme. Daar staat inderdaad een leuke rode knop maar als ik die aanklik en hem wil annuleren moet ik 189,62 euro betalen. ''Kies de gewenste betaalmethode'' staat er doodleuk.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 00:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Is er wel! Gewoon inloggen op corendon.nl met je reisgegevens, en er staat een supergrote, knalrode button met 'annuleren'.
Maar dat niet vertellen is veel leuker, dan raakt TS in paniek; KAN NIET! Nu moet je gaan!
Om er niet heen te gaan. Het is gewoon strand tegen dorre vlakte met een achtergebleven mijnenveld in de buurt. Maar heb ze gebeld, Ze waren al vanaf 09:00 uur bereikbaar en de telefoniste heeft hem netjes uit de boeking gehaald. Goede service van dit bedrijf. Maaaar ze zei erbij: stel dat je nu een vakantie boekt op naam van een ander en zo'n boeking blijft te lang staan, dan wordt er politiewerk van gemaakt. Ik heb overigens gewoon netjes aangegeven dat ik, zoals de telefoniste al suggereerde, te ver had doorgeklikt. Opgelost.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 09:43 schreef Fogel het volgende:
Is TS al wakker en zit met de telefoon klaar?
Eventueel inmiddels genoeg gelezen over de bestemming om er gewoon heen te gaan?
Ik vond het ergens wel 'spannend' om het hele traject te doorlopen. Maar ging er niet vanuit dat deze site dan plotsklaps denkt dat ik echt op vakantie wil.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:13 schreef Leandra het volgende:
Maar waarom vul je überhaupt een mailadres in als je alleen prijzen wilt checken?
Raar hè?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:16 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
Ik vond het ergens wel 'spannend' om het hele traject te doorlopen. Maar ging er niet vanuit dat deze site dan plotsklaps denkt dat ik echt op vakantie wil.
http://fok.nl/shop/donate/quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:14 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
Ik ben wel blij dat ik direct op FOK! op hulp ben gaan vragen. Als ik dat niet gedaan had zou deze boeking bij mezelf ook wel eens in de vergetelnis kunnen zijn geraken en dan had ik dus gewoon echt minimaal het annuleringsbedrag moeten boeken.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:16 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
[..]
Ik vond het ergens wel 'spannend' om het hele traject te doorlopen. Maar ging er niet vanuit dat deze site dan plotsklaps denkt dat ik echt op vakantie wil.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://fok.nl/shop/donate/
Kan je het annuleringsbedrag nu mooi doneren.![]()
Jij blij, wij blij, iedereen blij
Moraal van dit verhaal: wees gewoon eerlijk. Mooi dat het opgelost is.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 10:09 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
[..]
Om er niet heen te gaan. Het is gewoon strand tegen dorre vlakte met een achtergebleven mijnenveld in de buurt. Maar heb ze gebeld, Ze waren al vanaf 09:00 uur bereikbaar en de telefoniste heeft hem netjes uit de boeking gehaald. Goede service van dit bedrijf. Maaaar ze zei erbij: stel dat je nu een vakantie boekt op naam van een ander en zo'n boeking blijft te lang staan, dan wordt er politiewerk van gemaakt. Ik heb overigens gewoon netjes aangegeven dat ik, zoals de telefoniste al suggereerde, te ver had doorgeklikt. Opgelost.
Pas wel op met het doorklikken op vakantiesites en (fop)boekingen maken op een ander z'n naam. Ik heb nu 10 minuten aan de telefoon gezeten maar het kan erger. Als ik trouwens nog 2 weken had gewacht met bellen was ik verplicht geweest om het annuleringsbedrag (meer dan ¤100) te betalen. En als de politie er dan aan de pas komt en die komen er achter dat niemand een fopboeking voor mij heeft gemaakt maar ik zelf 'te ver heb doorgeklikt' ben ik dus wel aan 2 kanten nat.
Moraal van het verhaal: gij zult niet klikken.
Of je leest het topic even.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:07 schreef Roger_ het volgende:
als je al aan betaald hebt......
vind je het erg als ik je even uitlach ?
Dat kan je niet zo algemeen zeggen. Bij de ene site zal dat zo zijn, bij de ander kan je er wel degelijk aan vastzitten. Gewoon even goed lezen..quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:20 schreef Alieda-R het volgende:
Normaal is een reservering pas definitief na bevestigen toch? Of is dat bij reisbureaus anders? Wij blijven gewoon in Nederland (Texel) maar zijn inmiddels wel al op zoek naar de meest geschikte camping.
Dus ik vul op meerdere sites reserveringsaanvragen in waarna er na een paar keer doorklikken ook een eind bedrag komt. Dan komt er in beeld te staan: Deze reservering is tijdelijk en zal na 24 uur komen te vervallen, pas na bevestiging via de link die u per mail ontvangt is de reservering definitief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |