Dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of Trump aanhangers die Sanders campagne willen benadelen
Logisch ook dat je op mijn voorgaande post dan weer niet reageert.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Juist....
Ik ben iig naar werk toe, dus kan iet meer reageren, fijne dag verder
Want als 40.000 Ajax supporters de acties van een stel Ajax hooligans afkeuren zijn dat geen Ajax hooligans.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
Daarbij spreken veel Bernie aanhangers negatief over de rellen op Social media dus dat het echte Sanders-kiezers waren is maar de vraag
Als iemand door 2 agenten wordt vastgehouden ga je hem niet op een trap vol voor zijn bek slaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:44 schreef JimmyDean het volgende:
Dit is trouwens de man die geslagen is op een eerdere rally. Gewoon een grote, gespierde kerel. Natuurlijk is het niet goed te praten, maar als je komt provoceren kan je dat wel een beetje verwachten.
[ afbeelding ]
quote:"Mr. Trump just arrived in Chicago and after meeting with law enforcement has determined that for the safety of all of the tens of thousands of people that have gathered in and around the arena, tonight’s rally will be postponed to another date," said an official statement from the New York businessman's team. "Thank you very much for your attendance and please go in peace."
http://www.ibtimes.com/trump-chicago-rally-canceled-amid-violence-concerns-2335152quote:To avoid similar criticisms of violence that has followed Trump supporters from rally to rally, the real estate mogul asked the crowd to avoid a confrontation. “Please do not touch the protester,” an announcement overhead said. In response, Trump's supporters began shouting "Trump! Trump!"
Nee dat was weer een andere man. Dat was met die bejaarde cowboy toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:48 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als iemand door 2 agenten wordt vastgehouden ga je hem niet op een trap vol voor zijn bek slaan.
Zelfs Badr Hari zou dat niet doen.
Ik word getriggerd door de bewering dat dit maar weer aantoond dat links gevaarlijk is.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Want als 40.000 Ajax supporters de acties van een stel Ajax hooligans afkeuren zijn dat geen Ajax hooligans.
Fijn daar zo'n opstootje dit topic binnen no-time weet te infantiliseren.
Ja. Maar slaan kon ie wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee dat was weer een andere man. Dat was met die bejaarde cowboy toch?
Het zegt veel over de Trump-supporters en over blaaskaak Trump zelf. Hoeveel mensen verwijdert hij per bijeenkomst, gemiddeld een stuk of 3? Consistent jut hij het publiek op tegen die personen. Het is sowieso van de zotten dat politie-agenten en Secret Service agenten mensen verwijderen omdat Trump mijn vingers knipt zoals Caesar deed. : rollende ogen :quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:44 schreef JimmyDean het volgende:
Dit is trouwens de man die geslagen is op een eerdere rally. Gewoon een grote, gespierde kerel. Natuurlijk is het niet goed te praten, maar als je komt provoceren kan je dat wel een beetje verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het prachtig hoor dat Trump afstevent op de nominatie, van mij mag hij de kandidaat van de Republikeinen zijn, in de GE is hij toch kansloos tegen zowel Sanders als Hillary. Ik noem Sanders eerst aangezien hij het in de 1 tegen 1 polls veel beter doet tegen Trump dan Hillary.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Dat viel me ook al op, al die anti-trumpers die nu klagen dat Trump weer op alle kanalen te zien is. Nu is het weer de schuld van de MSM dat hem een podium geeft. Zucht..quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:29 schreef skysherrif het volgende:
Wel grappig dat ze dachten Trump te hebben gestopt.
Een rally waar uiteindelijk 5000 trump supporters waren, wss nog minder en door die onrust kwam trump op nationale tv/radio voor miljoenen luisteraars en zal het nieuws komende dagen weer over trump gaan.
Lekker slim
Vol op d'n muil.quote:
We zullen het misschien nooit weten. Het doet er weinig toe, of dat het nu wel of niet Bernie-supporters waren, een paar rotte appels zegt weinig over de groep.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
Daarbij spreken veel Bernie aanhangers negatief over de rellen op Social media dus dat het echte Sanders-kiezers waren is maar de vraag
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vol op d'n muil.
Ik kan toch moeilijk medelijden hebben met mensen die het risico nemen door een evenement te gaan verstoren.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zegt veel over de Trump-supporters en over blaaskaak Trump zelf. Hoeveel mensen verwijdert hij per bijeenkomst, gemiddeld een stuk of 3? Consistent jut hij het publiek op tegen die personen. Het is sowieso van de zotten dat politie-agenten en Secret Service agenten mensen verwijderen omdat Trump mijn vingers knipt zoals Caesar deed. : rollende ogen :Empathie is niet jouw beste kwaliteit, dat is nu wel duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het prachtig hoor dat Trump afstevent op de nominatie, van mij mag hij de kandidaat van de Republikeinen zijn, in de GE is hij toch kansloos tegen zowel Sanders als Hillary. Ik noem Sanders eerst aangezien hij het in de 1 tegen 1 polls veel beter doet tegen Trump dan Hillary.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Het zegt vooral wat over degenen die daar heen gaan om bewust een politiek evenement te verstoren. Ze hoeven daar tenslotte niet te zijn, maar gaan er vrijwillig heen en nemen dus een risico.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zegt veel over de Trump-supporters en over blaaskaak Trump zelf. Hoeveel mensen verwijdert hij per bijeenkomst, gemiddeld een stuk of 3? Consistent jut hij het publiek op tegen die personen. Het is sowieso van de zotten dat politie-agenten en Secret Service agenten mensen verwijderen omdat Trump mijn vingers knipt zoals Caesar deed.
Als het BLM was, dan waren ze blijkbaar van Hillary.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
We zullen het misschien nooit weten. Het doet er weinig toe, of dat het nu wel of niet Bernie-supporters waren, een paar rotte appels zegt weinig over de groep.
Maar als ik de filmpjes zie, dan hebben ze zo'n smaakvolle gele ster op hun borst, roepen ze wat lelijks en worden ze weggewerkt, echt geweld zie ik niet.quote:
Tegen wie heb je het nou?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Empathie is niet jouw beste kwaliteit, dat is nu wel duidelijk.
Oeps.quote:
Dat klopt niet! Er zijn verschillende incidenten bekend waarbij geweld werd gebruikt, zowel door fanboys als door beveiligers, politie-agenten en secret service agenten. Ik heb het niet over het bij de arm pakken of zelfs en polsklem of zo (ik ben een oud-vechtsporter, ik zeur niet over zulke handelingen), ik heb het over iemand aan zijn nek over een hek heen sleuren, slaan met de vuist en dergelijke.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:35 schreef n00b13 het volgende:
1. Mensen komen naar de Trump rallies om hun mening te uitten. Tot vandaag, voor zover ik weet, zonder geweld
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zegt veel over de Trump-supporters
Godverdomme zegquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het doet er weinig toe, of dat het nu wel of niet Bernie-supporters waren, een paar rotte appels zegt weinig over de groep.
Tegen jou natuurlijk aangezien ik jou citeer.quote:
Jeetje wat erg. Als je niet tegen een paar klappen kunt moet je geen evenementen gaan verstoren lijkt me. Ze kunnen gewoon buiten protesteren, zoals de bedoeling is.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat klopt niet! Er zijn verschillende incidenten bekend waarbij geweld werd gebruikt, zowel door fanboys als door beveiligers, politie-agenten en secret service agenten. Ik heb het niet over het bij de arm pakken of zelfs en polsklem of zo (ik ben een oud-vechtsporter, ik zeur niet over zulke handelingen), ik heb het over iemand aan zijn nek over een hek heen sleuren, slaan met de vuist en dergelijke.
Haha, ik moest lachen. Het is zo lastig om objectief te blijven als je een kandidaat adoreert. Zie je aan beide kanten.quote:
Die mensen moeten niet zo janken. Als je een evenement verstoord kun je een paar klappen krijgen. Daar ga ik niet mee meeleven nee. En jij leeft ook alleen maar met ze mee omdat ze toevallig tegen Trump protesteren.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tegen jou natuurlijk aangezien ik jou citeer.
Waarom? Omdat jij aangeeft dat jij niet meeleeft met deze slachtoffers van geweld. Dat is een wezenlijk kenmerk van empathie: meeleven met mensen die iets slechts meemaken, zelfs al hebben ze het misschien zelf tot op zekere hoogte opgezocht.
Dat jij het weer eens niet begrijpt is helaas weinig verrassend. Maar goed, speciaal voor jou de uitleg die volstrekt overbodig is voor de meeste mensen hier: bij de Sanders-supporters gaat het om 1 incident sinds de start van de campagne, bij de Trumpsupporters gebeurt het bij elke bijeenkomst meerdere keren dat mensen worden weggestuurd en dat het publiek wordt opgejut en is het al minstens een keer of 5 gebeurd dat dit uitmondde in geweld. Verdiep je eens wat meer in de politiek daar als je graag wil reageren, kijk eens naar wat filmpjes van die bijeenkomsten en je zal het wel zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |