Op een bijeenkomst van Trump in Chicago waren meer dan 10.000 Trump supporters aanwezig. Ook hadden buiten ongeveer 1000 tegenstanders zich verzameld. Ze riepen leuzen als Trump racist en fascist en hadden ook spandoeken met deze teksten erop.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Trumps hoolies hebben ook stille protestanten geslagen bij die rallies.
Wat hier gebeurt is weet ik niet.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:23 schreef Nintex het volgende:
Links is levensgevaarlijk zie hier het bewijs.
Donald Trump draagt overigens tegenwoordig een kogelvrij vest bij al zijn publieke optredens. Wil hij zelf niet, maar zijn kinderen en campagne team vrezen voor het ergste.
Tja, dat krijg je als de media een iets wat excentrieke politicus framed als de wederopstanding van Adolf Hitler.
Gratis onderwijs, of we slaan het land kort en klein.twitter:People4Bernie twitterde op zaterdag 12-03-2016 om 02:42:24If y'all think #TrumpRally was big, wait until we have to fight for tuition free college. We hope all the haters join us #FeelTheBern reageer retweet
Leg me dit dan uit:quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]____!
Klok horen luiden?
Trump is degene die actief en openlijk oproept tot geweld. Sanders zegt mensen bij elkaar te willen brengen.
En dan is Links het grote gevaar? Word wakker.
Relschoppende extreemlinksjes zijn kut, maar de pro-white mongolen die achter Trump aanlopen zijn minstens zo gevaarlijk, en als die wat doen dan lees ik het hier niet.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 12:23 schreef Nintex het volgende:
Tja, dat krijg je als de media een iets wat excentrieke politicus framed als de wederopstanding van Adolf Hitler.
Maar dat is dus een gevolg dat incident met die donkere protestant die niets deed (hij was stil en hield een bordje vast) en werd meegenomen door de politie. Halverwege de trap werd 'ie vervolgens neergeslagen door een Trump supporter?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:15 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Op een bijeenkomst van Trump in Chicago waren meer dan 10.000 Trump supporters aanwezig. Ook hadden buiten ongeveer 1000 tegenstanders zich verzameld. Ze riepen leuzen als Trump racist en fascist en hadden ook spandoeken met deze teksten erop.
Een paar honderd tegenstanders waren de zaal ingekomen en begonnen Trump racist en fascist te roepen. Ook kwamen en spandoeken met Trump en hakenkruizen. Trump supporters probeerden de spandoeken af te pakken en begonnen te schelden. Enkele tegendemonstranten begonnen als reactie te duwen en wat vuistslagen uit te delen. Als reactie hierop heeft Trump in overleg met de beveiliging de rally afgeblazen, het wat niet veilig. Tegenstanders begonnen hierop ‘’we stopped Trump’’ te roepen terwijl de Trump aanhang ‘’we want Trump’’ begon te roepen. Er waren nog een paar schermutselingen met voor en tegenstanders en toen ging men naar buiten.
Buiten hebben enkele tegenstanders nog met de politie gevochten omdat ze weggestuurd werden, meerdere agenten zijn gewond geraakt. Echter, er wat te weinig politie aanwezig dus hier en daar was nog een opstootje met voor en tegenstanders. Later die avond hebben Trump supporters nog een soort mars gelopen richting Trump-Towers en tegenstanders hebben de garage geblokkeerd zodat Trump niet kon weggaan. De tegenstanders riepen berne, bernie feel the bern.
Grappig hoe constant 1 supporter spreekt voor alle trump supporters, maar als er duizenden tegenprotestors komen om zon rallie te verstoren en aan te zetten tot geweld het wss een incident is? Of terecht zelfs.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar dat is dus een gevolg dat incident met die donkere protestant die niets deed (hij was stil en hield een bordje vast) en werd meegenomen door de politie. Halverwege de trap werd 'ie vervolgens neergeslagen door een Trump supporter?
Waar de politie naar staat te kijken en niets doet..
Dat was een paar dagen eerder, heeft niks met gister te maken. Overigens is die man die de klap uitdeelde ook opgepakt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar dat is dus een gevolg dat incident met die donkere protestant die niets deed (hij was stil en hield een bordje vast) en werd meegenomen door de politie. Halverwege de trap werd 'ie vervolgens neergeslagen door een Trump supporter?
Waar de politie naar staat te kijken en niets doet..
Nazi:quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Trump schoffert zoveel mensen en roept op tot geweld tegen protesten maar het is schandalig om Trump ergens van te beschuldigen, maar de media is wel verantwoordelijk voor opruiende teksten? Oh, wat heerlijk hypocriet en je hebt het zelf niet eens door.
twitter:RUthIess187 twitterde op zaterdag 12-03-2016 om 03:38:00We celebratin shutting down #TrumpRally #BlackLivesMatter https://t.co/etaL3sz0iO reageer retweet
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]____!
Klok horen luiden?
Trump is degene die actief en openlijk oproept tot geweld. Sanders zegt mensen bij elkaar te willen brengen.
En dan is Links het grote gevaar? Word wakker.
Relschoppende extreemlinksjes zijn kut, maar de pro-white mongolen die achter Trump aanlopen zijn minstens zo gevaarlijk, en als die wat doen dan lees ik het hier niet.
Misschien moet je hier wat vaker komen lezen, dat komt hier namelijk gewoon voorbijquote:
Dit werkt the other way around toch ook? Als Trump provocerende uitspraken doet zijn het eenmalige uitspraken die een breder perspectief in de media verdienen. Als Sanders het hier doet na deze rellen wordt er gesproken van gevaarlijk links.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Grappig hoe constant 1 supporter spreekt voor alle trump supporters, maar als er duizenden tegenprotestors komen om zon rallie te verstoren en aan te zetten tot geweld het wss een incident is? Of terecht zelfs.
Eerst de feiten:quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Leg me dit dan uit:
Trump roept tot geweld.
Geen gewelddadigheden waar trump protestors mensen aanvallen bij clinton of bernie rallies.
Constant bernie supporters die onrust willen stoken bij Trump
Met als uitzondering dat ik nog steeds geen Trump supporters massaal een rally van Sanders heb zien aanvallen?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit werkt the other way around toch ook? Als Trump provocerende uitspraken doet zijn het eenmalige uitspraken die een breder perspectief in de media verdienen. Als Sanders het hier doet na deze rellen wordt er gesproken van gevaarlijk links.
Dit is inderdaad gewoon echt hypocriet
Ik moest even opzoeken waar dat citaat vandaan kwam, maar dat is dus Trump die oproept tot geweld om te vervolgen met "but today everybody is politically correct -- our country's going to hell for being politically correct,". Politiek correct wanneer een protestant niet gelijk fysiek wordt belaagd. Dat is toch duidelijk opruiend gedrag?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:28 schreef Nintex het volgende:
[..]
Nazi:
"In the good old days they'd rip him out of his seat so fast"
"That's right, get out, thank you, get out!"
Vredelievende liberaal schiet met een uzi in de lucht:twitter:RUthIess187 twitterde op zaterdag 12-03-2016 om 03:38:00We celebratin shutting down #TrumpRally #BlackLivesMatter https://t.co/etaL3sz0iO reageer retweet
Actie = Reactie, toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Grappig hoe constant 1 supporter spreekt voor alle trump supporters, maar als er duizenden tegenprotestors komen om zon rallie te verstoren en aan te zetten tot geweld het wss een incident is? Of terecht zelfs.
Sterker nog, diezelfde Black Lives Matter sukkels die Trump rallies verstoren komen ook bij Sanders protesteren.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met als uitzondering dat ik nog steeds geen Trump supporters massaal een rally van Sanders heb zien aanvallen?
Ga eens inhoudelijk op mijn bewering in. Waarom wordt dat krom benaderd?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met als uitzondering dat ik nog steeds geen Trump supporters massaal een rally van Sanders heb zien aanvallen?
Sanders is een pacifist. Het slaat ook nergens op.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
Daarbij spreken veel Bernie aanhangers negatief over de rellen op Social media dus dat het echte Sanders-kiezers waren is maar de vraag
Het waren wel linkse gekkies of BLM racisten.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:39 schreef Fok-it het volgende:
Daarbij spreken veel Bernie aanhangers negatief over de rellen op Social media dus dat het echte Sanders-kiezers waren is maar de vraag
Dat eerste is niet waar, lees bijvoorbeeld de politie verklaring van valdosta toen er een groep van 30 donkere supporters werden weggehaald.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:35 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Eerst de feiten:
1. Mensen komen naar de Trump rallies om hun mening te uitten. Tot vandaag, voor zover ik weet, zonder geweld.
2. Trump roept al weken dat 'ie die mensen wil slaan, dat mensen ze eruit moeten werken en weet ik het. (zie o.a. laatste GOP debat)
3. De protestanten worden actief 'weggewerkt'. Een donkere meneer werd bijvoorbeeld neergeslagen (de meneer die sloeg was later op TV, noemde hem een terrorist en bedreigde hem met de dood), een blinde vrouw werd hardhandig vastgepakt. Etc.
4. Bij het laatste GOP debat op CNN werd Trump gevraagd of hij niet zelf ook het klimaat had geschapen en kreeg daarmee de kans afstand te nemen van de gewelddadige gekkies. Trump ontkende het klimaat te hebben geschapen en praatte het geweld juist goed.
En dan de vragen:
1. Hoe kom je er bij dat ze voor Bernie zijn, dat lees of zie ik niet?
2. Het is een politieke bijeenkomst, is het niet de bedoeling dat mensen hun mening uitten?
3. Zou het geweld dat de Trump supporters gebruiken misschien deze reactie hebben uitgelokt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |