Nee minder atmosfeer boven je, en daardoor meer cosmic rays.quote:Op zondag 24 april 2016 17:52 schreef oompaloompa het volgende:
Tevens krijg je straling van vliegen? Dat wist ik niet, gewoon vanwege dichter bij zon of wat?
wie zegt dat het weinig met vaccins te maken heeft.quote:Op zondag 24 april 2016 18:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb je data laten zien van de incidentie leukemie bij kinderen daar gebeurt vrij weinig mee over tijd. Het argument dat jij gebruikt als ondersteuning dat mensen jonger kanker krijgen is dat toen je een kind was maar 1 iemand met kanker kende en nu meer. Dat "argument" is natuurlijk problematisch op meerdere verschillende vlakken. Het kan best dat voor je gevoel meer mensen jonger kanker krijgen maar, voor alle data die ik heb bekenen, is dat gewoon niet zo (je gevoel misschien wel maar de werkelijkheid niet).
Psychische ziektes is een moeilijke (maar heeft verder vrij weinig met vaccinaties te maken) aangezien we ook steeds beter worden in het opsporen er van dus het is heel moeilijk om te scheiden in hoeverre de toename komt door betere detectie, of door verslechterde leefomstandigheden / culturele druk. Psychische ziektes zijn sowies een stuk moeilijker omdat wanneer iets een ziekte is eigenlijk erg onduidelijk is (itt het grootste gedeelte van fysieke aandoeningen).
Op bais van onderzoek, kunnen we zekerder zijn dat vaccins er geen invloed op hebben dan vrijwel elk ander bestaand iets. Er is namelijk extreem veel onderzoek naar gedaan omdat Wakefield zo nodig data moest vervalsen en kinderen mishandelen om zijn eigen vaccins te verkopen. Dat in combinatie met bange mensen met een internet diploma heeft er helaas voor gezorgd dat veel mensen onreele angsten hebben waardoor er consistent om meer en meer onderzoek geroepen wordt. Het probleem is alleen dat bange mensen dat onderzoek niet lezen en/of niet begrijpen en ongeacht de hoeveelheid daadwerkelijk onderzoek zich toch blijven beristen op websites als wijwordenwakker etc.quote:Op zondag 24 april 2016 18:53 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
wie zegt dat het weinig met vaccins te maken heeft.
dat weten we juist niet.
het is bijna onmogelijk om goed onderzoek te doen, je kan nooit alles uitsluiten.
er kunnen ook combinaties van oorzaken zijn.
waterdicht krijg je het niet.
op den duur verandert alles weer, en dan is weer nieuw onderzoek nodig.
je blijft altijd achter de feiten aanlopen.
zo als het ere nu voor staat in ieder geval.
lees gewoon eens een boek of kijk eens om je heen.quote:Op zondag 24 april 2016 19:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Op bais van onderzoek, kunnen we zekerder zijn dat vaccins er geen invloed op hebben dan vrijwel elk ander bestaand iets. Er is namelijk extreem veel onderzoek naar gedaan omdat Wakefield zo nodig data moest vervalsen en kinderen mishandelen om zijn eigen vaccins te verkopen. Dat in combinatie met bange mensen met een internet diploma heeft er helaas voor gezorgd dat veel mensen onreele angsten hebben waardoor er consistent om meer en meer onderzoek geroepen wordt. Het probleem is alleen dat bange mensen dat onderzoek niet lezen en/of niet begrijpen en ongeacht de hoeveelheid daadwerkelijk onderzoek zich toch blijven beristen op websites als wijwordenwakker etc.
Qua vaccins zijn we op een punt waar meer onderzoek vrijwel niets toevoegt. Wat dat betreft kunnen we beter investeren in onderzoek dat uit probeert te zoeken waarom mensen nog steeds in die onzin geloven en hoe we dat kunnen voorkomen.
wat? ik begrijp je niet?quote:Op zondag 24 april 2016 19:14 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
lees gewoon eens een boek of kijk eens om je heen.
dit is gewoon algemene informatie die je op internet hebt gevonden.
Niet alles wat op internet staat is waarquote:Op zondag 24 april 2016 19:14 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
lees gewoon eens een boek of kijk eens om je heen.
dit is gewoon algemene informatie die je op internet hebt gevonden.
Ik dacht dat dat juist haar boodschap aan mij wasquote:Op zondag 24 april 2016 19:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Niet alles wat op internet staat is waar
griep is niet te behandelen en de rest klopt ook niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:49 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
voor de armen blijft dat met kanker idem
griep is goed te behandelen hier in het westen.....en voor de risicogroepen is er geen verschil.
Dat je het nog nooit gehad hebt wil niet zeggen dat je het niet kan krijgenquote:Op zondag 24 april 2016 16:32 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
ik ben imuun voor griep, nog nooit gehad.
je kan in ieder geval de complicaties vaak voorkomen of behandelen.quote:Op zondag 24 april 2016 21:07 schreef .SP. het volgende:
[..]
griep is niet te behandelen en de rest klopt ook niet.
Kun je nog even uitleggen wat je bedoelde met je reactie op mijn post / er op in gaan?quote:Op zondag 24 april 2016 21:35 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
je kan in ieder geval de complicaties vaak voorkomen of behandelen.
daar sterven de mensen juist door.
dat je het internet gewoon letterlijk napraat, en de eenzijdigheid.quote:Op zondag 24 april 2016 21:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Kun je nog even uitleggen wat je bedoelde met je reactie op mijn post / er op in gaan?
lol, inhoudelijk dus niets te meldenquote:Op zondag 24 april 2016 21:40 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
dat je het internet gewoon letterlijk napraat.
Nee hoorquote:Op zondag 24 april 2016 21:35 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
je kan in ieder geval de complicaties vaak voorkomen of behandelen.
daar sterven de mensen juist door.
Jij roept al 3 paginas hetzelfde, krijgt bewijs dat die uitspraken niet kloppen en je reactie daarop is "je praat het internet na"? serieus? Dan houdt het op hehquote:Op zondag 24 april 2016 21:40 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
dat je het internet gewoon letterlijk napraat, en de eenzijdigheid.
In de wandelgangen hoor ik de naam googleloompaquote:Op zondag 24 april 2016 21:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jij roept al 3 paginas hetzelfde, krijgt bewijs dat die uitspraken niet kloppen en je reactie daarop is "je praat het internet na"? serieus? Dan houdt het op heh
Hey dat is de helft van mn werk dus ik draag de naam met trotsquote:Op zondag 24 april 2016 21:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
In de wandelgangen hoor ik de naam googleloompa(its not personal, its a joke
)
Nevermind, ik vraag me wel eens af waar anderen dan hun info vandaan halen.quote:Op zondag 24 april 2016 21:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hey dat is de helft van mn werk dus ik draag de naam met trots
onderbuikgevoelens en echochambers van gelijkgestemden, dat is namelijk objectiever.quote:Op zondag 24 april 2016 21:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nevermind, ik vraag me wel eens af waar anderen dan hun info vandaan halen.
Plus de sites die het nieuws brengen dat de mainstream media niet brengt, want die worden allemaal betaald door Monstano/Big Pharma/Vrijmetselaars/Illuminati/de Bilderberggroepquote:Op zondag 24 april 2016 21:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
onderbuikgevoelens en echochambers van gelijkgestemden, dat is namelijk objectiever.
welk bewijs?quote:Op zondag 24 april 2016 21:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jij roept al 3 paginas hetzelfde, krijgt bewijs dat die uitspraken niet kloppen en je reactie daarop is "je praat het internet na"? serieus? Dan houdt het op heh
Dat kanker niet is toegenomen bij kinderen. Ik begrijp niet wat je bedoelt / waar je naar verwijst met de volgende twee zinnen.quote:Op zondag 24 april 2016 22:06 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
welk bewijs?
het is duidelijk dat ze iets hebben gevonden.
maar om het te bewijzen is verder onderzoek nodig.
van internet is niet verkeerd, als je meerdere kanten belicht.quote:Op zondag 24 april 2016 21:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nevermind, ik vraag me wel eens af waar anderen dan hun info vandaan halen.
ik had het nog over het streshormoon en asperger.quote:Op zondag 24 april 2016 22:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat kanker niet is toegenomen bij kinderen. Ik begrijp niet wat je bedoelt / waar je naar verwijst met de volgende twee zinnen.
engquote:
Het is me totaal onduidelijk dan wat je bedoelt te zeggen.quote:Op zondag 24 april 2016 22:12 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
ik had het nog over het streshormoon en asperger.
hey maar kunnen we er over ophouden.....:)
dat zijn dingen die ik niet eens heb beweert.
mensen krijgen jonger ziektes en vaker kanker.
goeienacht
Ah jij ontkent kikaquote:Op zondag 24 april 2016 23:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is me totaal onduidelijk dan wat je bedoelt te zeggen.
mensen krijgen vaker kanker omdat ze ouder worden en niet aan andere dingen dood gaan.
mensen krijgen niet jonger kanker noch krijgen jongeren nu vaker kanker dan vroeger.
Als je een van die bovenstaande twee dingen bedoelde, heb je gelijk en is het niet bijster interesant, als je iets anders bedoelde te zeggen heb je ongelijk.
Kun je dat onderbouwen met wat cijfers?quote:Op maandag 25 april 2016 07:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ah jij ontkent kika
Mensen krijgen steeds jonger kanker en andere ouderdomsziektes.
Steeds jonger herseninfarcten, tias. Steeds jonger hartinfarctens
Heb je ook nog artikelen onder je ctrl V die deze angstzaaierij ondersteunen of moeten we het maar geloven als een random duidelijk bevooroordeeld iemand zich over zoiets uitspreekt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:53 schreef Lambiekje het volgende:
[b]
Denk nog maar eens goed na over vaccins. Nog steeds positief over vaccins. You fail.
ga je schamen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Heb je ook nog artikelen onder je ctrl V die deze angstzaaierij ondersteunen of moeten we het maar geloven als een random duidelijk bevooroordeeld iemand zich over zoiets uitspreekt?
Al zo lang ben je bezig met vaccins onderuit proberen te halen maar veel verder dan de meningen van mensen die het eng vinden ben je nog niet gekomen.
Zodra je daar een goede reden voor hebt behalve "deze man op deze media benoemt precies waar ik bang voor ben dus nu is het waar".quote:
tjezus.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Zodra je daar een goede reden voor hebt behalve "deze man op deze media benoemt precies waar ik bang voor ben dus nu is het waar".
Zelfs van jou had ik beter verwacht.
Ik dacht dat ik net bevestigde dat ik jouw dijenkletser van een artikel wel degelijk had gelezen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tjezus.
Lees je überhaupt wel wat in BNW topics.
Niet op ems letten die is volslagen wereldvreemd.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:53 schreef ems. het volgende:
Weer een linkje zonder bewijs maar met lege kreten van angstige mensen. Niet op letten, jongens.
Ze geven er een bron bij. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26921782quote:Op zondag 1 mei 2016 13:53 schreef ems. het volgende:
Weer een linkje zonder bewijs maar met lege kreten van angstige mensen. Niet op letten, jongens.
Lijkt op het eerste zicht vrij veel, maar komt neer op een gemiddelde van 1 bezoek per 1148 dagen (528193*42/19351), of 3.14 jaar.quote:Over the period 195,270 females received 528,913 doses of HPV vaccine. Of those receiving at least one dose, 192 reported one or more AEFI events (198 AEFI events), i.e., 37.4/100,000 doses administered (95% CI 32.5-43.0). None were consistent with VTE. Of the women who received HPV vaccine 958 were hospitalized and 19,351 had an ED visit within 42 days of immunization.
Niet gaan huilen als ze longontsteking oplooptquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:26 schreef ems. het volgende:
Mijn moeder is momenteel vaccinaties aan het halen. Ik laat het hier weten als ze dood terugkeert of opeens een jongetje wilt worden.
WTF heeft een longontsteking nu weer met vaccinaties te maken. Heb je weer aan je duim gesabbeld?quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet gaan huilen als ze longontsteking oploopt
Hoe vaak moet er nog duidelijk gemaakt worden dat er manipulatieve fake journals zijn waar je voor een boel geld onzin "gepubliceerd" kan krijgen voordat jullie uit schaamte even zo'n bron google-en voor het op fok te plempen?quote:
arghhh, de domheid is tergend van de auteur, serieus Biekje, heb je al eens naar 1 van de bronnen geklikt, zelfs Stevie Wonder zou meteen zien dat het helemaal nergens op slaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 07:58 schreef Lambiekje het volgende:
However, the REAL “smoking gun” about vaccine population control is found in the United Nations’ World Health Origination’s August 1992 publication FERTILITY REGULATING VACCINES. Vaccine safety researcher, writer, and advocate Christina England produced an excellent article, which discussed her findings about that WHO report in her article “WHO Caught Recommending Vaccinations Known to Render Primates Infertile.”
http://www.activistpost.c(...)ccines-involved.html
–------------
ik denk dat jij ergens anders moet zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:36 schreef .SP. het volgende:
[..]
arghhh, de domheid is tergend van de auteur, serieus Biekje, heb je al eens naar 1 van de bronnen geklikt, zelfs Stevie Wonder zou meteen zien dat het helemaal nergens op slaat.
Ga alsjeblieft ergens anders deze nonsens promoten, dit haalt de kwaliteit van dit forum alleen maar omlaag.
Heb je de bron bekeken? Denk het niet anders zou je je ogen uit je hoofd schamen!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik denk dat jij ergens anders moet zijn.
Vergaderen over hoe nog bespottelijkere scandalous secrets gefabriceerd kunnen worden.
Denk dat het niet aankomt bij je dat wetenschap hyperbedrog isquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:36 schreef .SP. het volgende:
[..]
Heb je de bron bekeken? Denk het niet anders zou je je ogen uit je hoofd schamen!
Joh, hij weet beterquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk dat het niet aankomt bij je dat wetenschap hyperbedrog is
Ja die hyperopgeblazen ultraoverijvende oneliners zijn nu ook wel weer megaleuk geweest hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wetenschap dat het iets voorstelt dat is leuk geweest.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja die hyperopgeblazen ultraoverijvende oneliners zijn nu ook wel weer megaleuk geweest hoor.
Wijs maar aan waar ik dat doe danquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wetenschap dat het iets voorstelt dat is leuk geweest.
Als de ATuin-hekken eens stoppen met verheerlijken van wetenschap en pochen met het bespottelijke peerreview.
Wetenschap is tot op het bot verrot
Ook geen kwijlend BP autistisch kasplantje geworden?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:57 schreef ems. het volgende:
Moeder leeft nog steeds dus alle kritiek op vaccins blijft voorbarig.
Ze begon wel opeens te ijlen over dat de aarde rond was maar kleine bijverschijnselen zijn te verwachten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ook geen kwijlend BP autistisch kasplantje geworden?
Kerel, het is je eigen bron!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
2 can play that game!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wetenschap dat het iets voorstelt dat is leuk geweest.
Als de lambiekjes eens stoppen met bashen van wetenschap en pochen met het bespottelijke peerreview.
Wetenschap is vooruitgang!
Ja hoor maak er een soort god van aan wie we ons leven te danken hebben en ons elke dag nederig en dankbaar op moeten stellen en als dank moeten we onze kinderen offeren zodat ze er op kunnen experimenteren . Dat is echt iets uit de vorige eeuw .quote:Op zondag 8 mei 2016 14:13 schreef donderdopje het volgende:
[..]
2 can play that game!![]()
Als je zo'n hekel hebt aan wetenschap waarom maak je er wel gebruik van?
Waarom woon je niet in een grot, je maakt zelf ontzettend veel gebruik van van alles en nog wat wat door wetenschappers bedacht is!
Dat doe ik niet, dat maak jij er van!quote:Op zondag 8 mei 2016 14:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja hoor maak er een soort god van aan wie we ons leven te danken hebben en ons elke dag nederig en dankbaar op moeten stellen en als dank moeten we onze kinderen offeren zodat ze er op kunnen experimenteren . Dat is echt iets uit de vorige eeuw .
Jij bent degene die op basis van wel of geen respect voor wetenschap of geloof in autoriteiten vind dat je mag invullen hoe en waar iemand dan zou moeten leven .quote:Op zondag 8 mei 2016 14:54 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, dat maak jij er van!
Ik geef alleen aan dat jij en ieder ander alsnog gebruik maakt van dingen die door wetenschappers zijn uitgevonden, vaak de meest simpele dingen!
tuurlijk word er ge-experimenteerd en in het verleden ( althans zover bekend ) werd er ook op mensen ge-experimenteerd nu gebeurt dit meerendeels door super computers!
Ik zeg niet hoe iemand moet leven degene gaf het zelf al aan!quote:Op zondag 8 mei 2016 15:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij bent degene die op basis van wel of geen respect voor wetenschap of geloof in autoriteiten vind dat je mag invullen hoe en waar iemand dan zou moeten leven .
Als het gaat over het vaccineren van zwangere vrouwen heb je het in ieder geval over twee levens .
Uhh je beseft dat je zelf ook gebruik maakt van internet? Hoe is dat anders dan?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Er wordt nog steeds volop met mensen geëxperimenteerd, zie wat gaande is al de psy ops, vaccinaties en big pharma doen daar volop aan mee, het vergiftigde eten waar we mee opgescheept zitten. We leven in een groot experiment uitgevoerd op de massa. Dan nog de experimenten die achter de schermen uitgevoerd worden op mensen en kinderen.
Gros van de uitvindingen hadden ze wat mij betreft mogen houden daar is de tv één van. We zijn er niet veel beter van geworden, men is alleen nog maar bezig met zichzelf. De selfiemaatschappij is het resultaat van al dit alles. Men is te druk bezig met hun foon, playstation en het af betalen van de schulden waardoor het gros niet eens meer door heeft wat er nou daadwerkelijk afspeelt in de wereld. NL is daar een goed voorbeeld van.
Hoor je mij ook niet beweren dat ik dit niet doe. Dit wil nog niet zeggen dat www een zegen voor de mensheid is. Als het internet uit zou vallen om welke reden dan ook, stort de halve wereld in elkaar. Ik weet niet zeker wie de uitvinder was, CERN of de USA/ de militaire tak. Kan best zijn dat het bewust publiek is gemaakt om meer controle te krijgen want anoniem zijn op het web is haast onmogelijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhh je beseft dat je zelf ook gebruik maakt van internet? Hoe is dat anders dan?
Oh maar dat ben ik helemaal met je eens hoor. Heb daar meen ik al eens een topic over geopend over wat er zou gebeuren als internet weg is. Als je daar over nadenkt slaat de schrik je om het hart. De hele wereld is er afhankelijk van geworden en dat is een eng idee.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoor je mij ook niet beweren dat ik dit niet doe. Dit wil nog niet zeggen dat www een zegen voor de mensheid is. Als het internet uit zou vallen om welke reden dan ook, stort de halve wereld in elkaar. Ik weet niet zeker wie de uitvinder was, CERN of de USA/ de militaire tak. Kan best zijn dat het bewust publiek is gemaakt om meer controle te krijgen want anoniem zijn op het web is haast onmogelijk.
Dito hier. Ik lees veel minder. Haalde vroeger wel 5 boeken per week van de bieb en nu moet ik meestal verlengen.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:13 schreef ems. het volgende:
Ik ga denk ik gewoon lezen als internet weg is. Heb nog een flink aantal boeken staan die erdoorheen moeten.
Jij maakt het helemaal bontquote:
nu is titel + pdf in Google voldoendequote:Op zondag 8 mei 2016 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dito hier. Ik lees veel minder. Haalde vroeger wel 5 boeken per week van de bieb en nu moet ik meestal verlengen.
Hoeveel van die 8 biljoen zou uitgekeerd zijn?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:46 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
Die ingrediënten opnoemen en doen alsof die eng zijn als je ze in je lichaam krijgt
En toch denk ik dat de lobbyisten bepaalde wetenschappelijke onderzoeken er uit laten om iets toch op de markt te krijgen. Dus om nou direct de wetenschappers de schuld te geven vind ik iets te kort door de bocht.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:40 schreef Lambiekje het volgende:
The MMR vaccine: Criminal evidence that vaccine producers want to hide
The controversy over vaccines and autism, and the MMR vaccine in particular, remains a heated one. While many parents of autistic children have clearly stated their own experiences of children showing symptoms of autism only after vaccination, the official statement from the CDC is that vaccines are 'safe and effective.' This official stance continues despite the existence of the United States Vaccine Injury Compensation Program - which was established to award financial compensation to parents of children injured by vaccinations.
http://www.naturalnews.co(...)er_autism_links.html
--------------
Vaccins wetenschappers zijn criminelen.
... Het is kort door de bocht dat ze iets goed zouden doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En toch denk ik dat de lobbyisten bepaalde wetenschappelijke onderzoeken er uit laten om iets toch op de markt te krijgen. Dus om nou direct de wetenschappers de schuld te geven vind ik iets te kort door de bocht.
"While many parents of autistic children have clearly stated their own experiences of children showing symptoms of autism only after vaccination..."quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En toch denk ik dat de lobbyisten bepaalde wetenschappelijke onderzoeken er uit laten om iets toch op de markt te krijgen. Dus om nou direct de wetenschappers de schuld te geven vind ik iets te kort door de bocht.
Ah dus nu weten we waar al de boeken van de bibliotheek gaan.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik zoek veel liever zelf in de bieb. Boeken wil ik graag vasthouden.
Maar ik breng ze wel terug hoor als ik ze uit hebquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ah dus nu weten we waar al de boeken van de bibliotheek gaan.
Heel dapperquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:40 schreef .SP. het volgende:
Dappere mensen die ondanks de gevaren van extremisten toch levens blijven redden:
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-36300034
en dat soort uitspraken veroorzaken doden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:57 schreef Lambiekje het volgende:
Vaccine Maker Admits On FDA Website That DTaP Vaccine Causes Autism
According to the U.S. FDA’s online Biologics Blood Vaccines publication, Sanofi Pasteur’s Diphtheria, Tetanus Toxoids and Acellular Pertussis Vaccine Adsorbed (DTaP) package insert information under the section for Adverse Reactions, which runs from page 6 to page 11, we find the following declared admission that DTaP caused autism “during post-approval use of Tripedia vaccine.” See the copy and paste information below. So, why all the denials that a vaccine hasn’t or can’t cause autism?
------------
dat wist men natuurlijk wel. Vaccins veroorzaakt autisme.
Heel nobel...quote:
Ben je serieus, vind je het vermoorden van vrijwilligers die levensreddende vaccins uitdelen door religieuze malloten nobel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heel nobel...
A western conspiracy
Pakistan’s ever growing religious right are convinced that vaccinations are part of a western conspiracy. Campaigners have to battle rumours that vaccinations have been designed by western organizations to reduce Muslim populations.
https://www.rnw.org/archi(...)polio-alive-pakistan
Met jou valt niet te discussiëren. Ik zou me eens op mijn hoofd krabben als ik jou was en bedenken of je wel bereikt wat je denkt te bereiken met al je dubieuze uitspraken hier. Je overschreeuwt jezelf in je haat jegens medici.quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heel nobel...
A western conspiracy
Pakistan’s ever growing religious right are convinced that vaccinations are part of a western conspiracy. Campaigners have to battle rumours that vaccinations have been designed by western organizations to reduce Muslim populations.
https://www.rnw.org/archi(...)polio-alive-pakistan
Alleen mensen met een msm versie mogen niet naar motieven worden gevraagd en bij complotdenkers wel altijd toch .. two facequote:Op woensdag 18 mei 2016 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met jou valt niet te discussiëren. Ik zou me eens op mijn hoofd krabben als ik jou was en bedenken of je wel bereikt wat je denkt te bereiken met al je dubieuze uitspraken hier. Je overschreeuwt jezelf in je haat jegens medici. Zoek hulp.
Geen idee waar je het over hebt. Om meer ontopic te blijven moet je je misschien even in het "poliovaccine- moordende extremisten" probleem inlezen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Alleen mensen met een msm versie mogen niet naar motieven worden gevraagd en bij complotdenkers wel altijd toch .. two face
Dat komt door de chemicaliën die de fabrikanten van tuitbekers in het plastic doen. Daar worden ze voor betaald door Big Pharma, duh!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:49 schreef Fixers het volgende:
[..]
"While many parents of autistic children have clearly stated their own experiences of children showing symptoms of autism only after vaccination..."
In het rijksvaccinatieprogramma krijgen kinderen met 14 maanden het eerste BMR vaccin en 12-14 maanden is ook de leeftijd dat ouders hun kinderen stoppen met zuigflessen en overstappen op tuitbekers en andere manieren van drinken geven aan hun kind. Ergo: van tuitbekers krijg je autisme.
Toch hé, het is misschien offtopic maar dat spul wat inderdaad in plastic zit en wat het langzaamaan afgeeft (of sneller wanneer in de magnetron) is wel een soort van chemisch oestrogeen http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24886603 , dat blijf ik een soort van gekkigheid vinden.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat komt door de chemicaliën die de fabrikanten van tuitbekers in het plastic doen. Daar worden ze voor betaald door Big Pharma, duh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |