hoe hoog vliegt een vlieg dan?quote:Op zondag 24 april 2016 17:52 schreef oompaloompa het volgende:
Tevens krijg je straling van vliegen? Dat wist ik niet, gewoon vanwege dichter bij zon of wat?
Ik heb je data laten zien van de incidentie leukemie bij kinderen daar gebeurt vrij weinig mee over tijd. Het argument dat jij gebruikt als ondersteuning dat mensen jonger kanker krijgen is dat toen je een kind was maar 1 iemand met kanker kende en nu meer. Dat "argument" is natuurlijk problematisch op meerdere verschillende vlakken. Het kan best dat voor je gevoel meer mensen jonger kanker krijgen maar, voor alle data die ik heb bekenen, is dat gewoon niet zo (je gevoel misschien wel maar de werkelijkheid niet).quote:Op zondag 24 april 2016 18:08 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
ja snap wat je bedoelt maar het klopt niet.
mensen worden ouder, en krijgen op steeds jongere leeftijd ziektes.
vooral ook psychisch.
als je dan 125 word ben je half robot en ben je het grootste gedeelte van je leven afhankelijk van medische zorg.
laat mij dan maar gewoon zoals mijn oma 97 worden zonder zooi.
Nee minder atmosfeer boven je, en daardoor meer cosmic rays.quote:Op zondag 24 april 2016 17:52 schreef oompaloompa het volgende:
Tevens krijg je straling van vliegen? Dat wist ik niet, gewoon vanwege dichter bij zon of wat?
wie zegt dat het weinig met vaccins te maken heeft.quote:Op zondag 24 april 2016 18:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb je data laten zien van de incidentie leukemie bij kinderen daar gebeurt vrij weinig mee over tijd. Het argument dat jij gebruikt als ondersteuning dat mensen jonger kanker krijgen is dat toen je een kind was maar 1 iemand met kanker kende en nu meer. Dat "argument" is natuurlijk problematisch op meerdere verschillende vlakken. Het kan best dat voor je gevoel meer mensen jonger kanker krijgen maar, voor alle data die ik heb bekenen, is dat gewoon niet zo (je gevoel misschien wel maar de werkelijkheid niet).
Psychische ziektes is een moeilijke (maar heeft verder vrij weinig met vaccinaties te maken) aangezien we ook steeds beter worden in het opsporen er van dus het is heel moeilijk om te scheiden in hoeverre de toename komt door betere detectie, of door verslechterde leefomstandigheden / culturele druk. Psychische ziektes zijn sowies een stuk moeilijker omdat wanneer iets een ziekte is eigenlijk erg onduidelijk is (itt het grootste gedeelte van fysieke aandoeningen).
Op bais van onderzoek, kunnen we zekerder zijn dat vaccins er geen invloed op hebben dan vrijwel elk ander bestaand iets. Er is namelijk extreem veel onderzoek naar gedaan omdat Wakefield zo nodig data moest vervalsen en kinderen mishandelen om zijn eigen vaccins te verkopen. Dat in combinatie met bange mensen met een internet diploma heeft er helaas voor gezorgd dat veel mensen onreele angsten hebben waardoor er consistent om meer en meer onderzoek geroepen wordt. Het probleem is alleen dat bange mensen dat onderzoek niet lezen en/of niet begrijpen en ongeacht de hoeveelheid daadwerkelijk onderzoek zich toch blijven beristen op websites als wijwordenwakker etc.quote:Op zondag 24 april 2016 18:53 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
wie zegt dat het weinig met vaccins te maken heeft.
dat weten we juist niet.
het is bijna onmogelijk om goed onderzoek te doen, je kan nooit alles uitsluiten.
er kunnen ook combinaties van oorzaken zijn.
waterdicht krijg je het niet.
op den duur verandert alles weer, en dan is weer nieuw onderzoek nodig.
je blijft altijd achter de feiten aanlopen.
zo als het ere nu voor staat in ieder geval.
lees gewoon eens een boek of kijk eens om je heen.quote:Op zondag 24 april 2016 19:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Op bais van onderzoek, kunnen we zekerder zijn dat vaccins er geen invloed op hebben dan vrijwel elk ander bestaand iets. Er is namelijk extreem veel onderzoek naar gedaan omdat Wakefield zo nodig data moest vervalsen en kinderen mishandelen om zijn eigen vaccins te verkopen. Dat in combinatie met bange mensen met een internet diploma heeft er helaas voor gezorgd dat veel mensen onreele angsten hebben waardoor er consistent om meer en meer onderzoek geroepen wordt. Het probleem is alleen dat bange mensen dat onderzoek niet lezen en/of niet begrijpen en ongeacht de hoeveelheid daadwerkelijk onderzoek zich toch blijven beristen op websites als wijwordenwakker etc.
Qua vaccins zijn we op een punt waar meer onderzoek vrijwel niets toevoegt. Wat dat betreft kunnen we beter investeren in onderzoek dat uit probeert te zoeken waarom mensen nog steeds in die onzin geloven en hoe we dat kunnen voorkomen.
wat? ik begrijp je niet?quote:Op zondag 24 april 2016 19:14 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
lees gewoon eens een boek of kijk eens om je heen.
dit is gewoon algemene informatie die je op internet hebt gevonden.
Niet alles wat op internet staat is waarquote:Op zondag 24 april 2016 19:14 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
lees gewoon eens een boek of kijk eens om je heen.
dit is gewoon algemene informatie die je op internet hebt gevonden.
Ik dacht dat dat juist haar boodschap aan mij wasquote:Op zondag 24 april 2016 19:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Niet alles wat op internet staat is waar
griep is niet te behandelen en de rest klopt ook niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:49 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
voor de armen blijft dat met kanker idem
griep is goed te behandelen hier in het westen.....en voor de risicogroepen is er geen verschil.
Dat je het nog nooit gehad hebt wil niet zeggen dat je het niet kan krijgenquote:Op zondag 24 april 2016 16:32 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
ik ben imuun voor griep, nog nooit gehad.
je kan in ieder geval de complicaties vaak voorkomen of behandelen.quote:Op zondag 24 april 2016 21:07 schreef .SP. het volgende:
[..]
griep is niet te behandelen en de rest klopt ook niet.
Kun je nog even uitleggen wat je bedoelde met je reactie op mijn post / er op in gaan?quote:Op zondag 24 april 2016 21:35 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
je kan in ieder geval de complicaties vaak voorkomen of behandelen.
daar sterven de mensen juist door.
dat je het internet gewoon letterlijk napraat, en de eenzijdigheid.quote:Op zondag 24 april 2016 21:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Kun je nog even uitleggen wat je bedoelde met je reactie op mijn post / er op in gaan?
lol, inhoudelijk dus niets te meldenquote:Op zondag 24 april 2016 21:40 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
dat je het internet gewoon letterlijk napraat.
Nee hoorquote:Op zondag 24 april 2016 21:35 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
je kan in ieder geval de complicaties vaak voorkomen of behandelen.
daar sterven de mensen juist door.
Jij roept al 3 paginas hetzelfde, krijgt bewijs dat die uitspraken niet kloppen en je reactie daarop is "je praat het internet na"? serieus? Dan houdt het op hehquote:Op zondag 24 april 2016 21:40 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
dat je het internet gewoon letterlijk napraat, en de eenzijdigheid.
In de wandelgangen hoor ik de naam googleloompaquote:Op zondag 24 april 2016 21:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jij roept al 3 paginas hetzelfde, krijgt bewijs dat die uitspraken niet kloppen en je reactie daarop is "je praat het internet na"? serieus? Dan houdt het op heh
Hey dat is de helft van mn werk dus ik draag de naam met trotsquote:Op zondag 24 april 2016 21:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
In de wandelgangen hoor ik de naam googleloompa(its not personal, its a joke
)
Nevermind, ik vraag me wel eens af waar anderen dan hun info vandaan halen.quote:Op zondag 24 april 2016 21:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hey dat is de helft van mn werk dus ik draag de naam met trots
onderbuikgevoelens en echochambers van gelijkgestemden, dat is namelijk objectiever.quote:Op zondag 24 april 2016 21:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nevermind, ik vraag me wel eens af waar anderen dan hun info vandaan halen.
Plus de sites die het nieuws brengen dat de mainstream media niet brengt, want die worden allemaal betaald door Monstano/Big Pharma/Vrijmetselaars/Illuminati/de Bilderberggroepquote:Op zondag 24 april 2016 21:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
onderbuikgevoelens en echochambers van gelijkgestemden, dat is namelijk objectiever.
welk bewijs?quote:Op zondag 24 april 2016 21:45 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Jij roept al 3 paginas hetzelfde, krijgt bewijs dat die uitspraken niet kloppen en je reactie daarop is "je praat het internet na"? serieus? Dan houdt het op heh
Dat kanker niet is toegenomen bij kinderen. Ik begrijp niet wat je bedoelt / waar je naar verwijst met de volgende twee zinnen.quote:Op zondag 24 april 2016 22:06 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
welk bewijs?
het is duidelijk dat ze iets hebben gevonden.
maar om het te bewijzen is verder onderzoek nodig.
van internet is niet verkeerd, als je meerdere kanten belicht.quote:Op zondag 24 april 2016 21:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nevermind, ik vraag me wel eens af waar anderen dan hun info vandaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |