Ik heb ook weleens gehoord over mazelen-partijtjes. Zodat de kinderen het allemaal kregen en ze die ziekte maar achter de rug hadden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb de mazelen gehad, kan me dit nog goed heugen. Mijn zusje de rode hond. Weet nog dat een vriendinnetje de waterpokken kreeg en mijn moeder me er maar naar toe stuurde om te spelen zodat ik het ook kreeg. De één kreeg het wel en de ander niet, je zag wel dat meer kinderen het opliepen. Maar nooit gehoord dat iemand eraan is overleden.
ik heb niet gezegt dat ik het vervelend vind dat mijn zoon koorts had integendeel.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat je dat als een bijwerking wilt zien is je goed recht, maar je begrijpt dat een vaccin een verzwakte versie van het virus is waar je lichaam zich tegen verweert waardoor het antilichamen ontwikkelt? Dan is het niet zo vreemd dat, na inspuiting van een verzwakt mazelen virus, je ook een verzwakte vorm van de reactie daarop krijgt toch? Dat is namelijk de hele bedoeling van het vaccin.
[..]
Dan had je gewoon een incompetente arts want dat is toch wel heel erg basic kennis over vaccins.
Je leeft anders nog en kan er lustig op los fulmineren. Over dat geschift hou ik maar wijselijk mijn mond.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Op papier.
De realiteit is dat jij geheel niet bent gewapend. 1. Dit omdat we cocktailvaccins krijgen, 2. Geheel anders ontmoet je het virus in real life. Met vaccins surplus je alle lichamelijke protectie mechanismes.
Een vaccin kan ONMOGELIJK functioneren. Hoe geschift is men om te denken van wel.
Inderdaad, mazelen-partijtjesquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens gehoord over mazelen-partijtjes. Zodat de kinderen het allemaal kregen en ze die ziekte maar achter de rug hadden.
Natuurlijk ontkennen ze het. Anders laat men zich massaal niet meer vaccineren.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:24 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
ik heb niet gezegt dat ik het vervelend vind dat mijn zoon koorts had integendeel.
blij dat zijn lichaam goed werkt.
het gaat me puur om het feit dat werd ontkend dat het met het vaccin te maken had.
ik vind dat zorgelijk.
meerdere artsen ....entingen zijn gezet bij het consultatiebureau.1
Omdat Wakefield dat zei (om zijn vaccins te verkopen)quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Maar waarom is dat dan onmogelijk!
Over Wakefield gesproken; deze al gelezen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Omdat Wakefield dat zei (om zijn vaccins te verkopen)
Ik wist niet dat mensen claimden dat het onterecht is, alle aantijgingen en bewijzen zijn al vrij lang openbaar in te zien.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over Wakefield gesproken; deze al gelezen?
http://www.skepticalrapto(...)w-wakefield-wronged/
Heel naar dat je zulke vervelende ervaringen hebt met artsen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:39 schreef weetjeniet het volgende:
als je een slechte ervaring hebt kan je net zo goed meteen een alliminium hoedje opzetten en antidepressivia gaan slikken.
want dan zijn ze opeens niet meer zo begaan met de kinderen.
ze doen gewoon alsof het niks is.
Deze is vrij recent, dus ik dacht ik plaats hem even.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mensen claimden dat het onterecht is, alle aantijgingen en bewijzen zijn al vrij lang openbaar in te zien.
artsen kunnen verder niet zoveel doen aan hun onkunde ben ik bang.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel naar dat je zulke vervelende ervaringen hebt met artsen.
Het zou kunnen, mijn zusje heeft ook bijna een jaar verhoging gehad wat begon kort na een BMR-prik (dacht ik, kan ook een andere zijn). Ik was nog aardig jong toen, dus weet niet of ooit is vastgesteld dat het door het vaccin kwam, maar dat type prik heeft ze daarna overgeslagen. Andere inentingen waren overigens nooit een probleem en zijn dat ook niet geworden.quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:07 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
wat de koorts betreft ...dat is een veel voorkomende bijwerking....als dat 3 keer achter elkaar gebeurt , precies vanaf de enting 3 dagen zie ik dat wel als bijwerking.
Dus het verdwijnen van de pokken en het nagenoeg uitroeien van polio berusten op stom geluk?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Op papier.
De realiteit is dat jij geheel niet bent gewapend. 1. Dit omdat we cocktailvaccins krijgen, 2. Geheel anders ontmoet je het virus in real life. Met vaccins surplus je alle lichamelijke protectie mechanismes.
Een vaccin kan ONMOGELIJK functioneren. Hoe geschift is men om te denken van wel.
welvaart en hygiene misschienquote:Op vrijdag 22 april 2016 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus het verdwijnen van de pokken en het nagenoeg uitroeien van polio berusten op stom geluk?
Dan leen ik even twee plaatjes:quote:
ze maken zich op het moment daarover wel zorgen , in syrie komt het ook nog voor.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan leen ik even twee plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Somalië (bijvoorbeeld) lijkt me niet echt een land dat overloopt van welvaart en hygiëne. Toch is polio er geen grote bedreiging meer
nee niet dat ik me niet druk moest maken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:11 schreef oompaloompa het volgende:
Kan nog steeds maar moeilijk geloven dat een dokter ontkent dat koorts een gevolg van een vaccinatie kan zijn. Weet je zeker dat hij/zij het ontkende en niet gewoon bedoelde dat je je er niet druk om moest maken.
Dat terzijde is het nogal een stap om van 1 incompetente arts die niet begrijpt hoe vaccins werken maar meteen er van uit te gaan dat ze niet werken, zeker aangezien het eigenlijk zo goed als de bedoeling is dat je er koorts van krijgt.
Jup, kinderen kunnen best op die leeftijd een fase meemaken.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:35 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
nee niet dat ik me niet druk moest maken.
alle 3 de keren werd gezegt, dat de griep heerste ...dus het was de griep en niet de vaccin...
mijn zoon had verder nergens last van...alleen koorts ..veel slapen.
bij de gedragsverandering, was het een fase die normaal is op die leeftijd.
ging wel over.
normaal op die leeftijd?????? 14 maanden de BMR prik ......
en toevallig maken kinderen op die leeftijd ook een fase mee?
mijn jongste is nu 3 niet geent ...nooit een fase gehad op die leeftijd of zomaar 3 dagen koorts.
alle artsen zijn incompetent...stel maar eens vragen.
vooral over hoe een middel werkt....dat het opgeslagen word in de vetlagen en na 15 jaar met een klein beetje heel hard kan werken.
dit soort dingen weet een arts niet.
artsen zijn vertegenwoordigers.
voor mij net zoveel waarde als de windows help knop
het consultatiebureau noemde het een fase.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jup, kinderen kunnen best op die leeftijd een fase meemaken.
Je zou het niet zeggenquote:
Klopt, ik las zelfs dat mensen aan het ZIKA-virus denken.....quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik lees net trouwens dat er mensen zijn die beweren dat hij aan AIDS is overleden.
Maar dat zijn vooral speculaties.
En hoe vertaal je die ervaring naar de rest van de mensheid?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:48 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
zoals ik al zei ik verdien er niks mee.
dit is mijn ervaring.
Las later alweer dat ze het nu hebben over een overdosis.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, ik las zelfs dat mensen aan het ZIKA-virus denken.....
De uitslag van de autopsie kan nog weken duren, dus er is genoeg tijd om de meest wilde theorieen verder uit te werken...
tja, clickbaits leveren geld opquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Las later alweer dat ze het nu hebben over een overdosis.
Al dat gissen is zwaar vervelend, waarom wachten ze niet gewoon tot ze klaar zijn met de autopsie voordat website's halve waarheden de wereld in pompen.
Dat is nogal een beschuldiging.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:35 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
nee niet dat ik me niet druk moest maken.
alle 3 de keren werd gezegt, dat de griep heerste ...dus het was de griep en niet de vaccin...
mijn zoon had verder nergens last van...alleen koorts ..veel slapen.
bij de gedragsverandering, was het een fase die normaal is op die leeftijd.
ging wel over.
normaal op die leeftijd?????? 14 maanden de BMR prik ......
en toevallig maken kinderen op die leeftijd ook een fase mee?
mijn jongste is nu 3 niet geent ...nooit een fase gehad op die leeftijd of zomaar 3 dagen koorts.
alle artsen zijn incompetent...stel maar eens vragen.
vooral over hoe een middel werkt....dat het opgeslagen word in de vetlagen en na 15 jaar met een klein beetje heel hard kan werken.
dit soort dingen weet een arts niet.
artsen zijn vertegenwoordigers.
voor mij net zoveel waarde als de windows help knop
dit is een wereldwijd probleem, denk je dat we alleen maar de waarheid horen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe vertaal je die ervaring naar de rest van de mensheid?
Vreemd dat je er vanuit gaat dat andere mensen geen vragen stellen of ervaring hebben met artsen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:56 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
dat is een constatering, probeer het zelf maar eens...stel eens vragen.
daar ga ik juist wel vanuit, als ik al met andere mensen spreek hoor ik niet anders.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreemd dat je er vanuit gaat dat andere mensen geen vragen stellen of ervaring hebben met artsen.
En dat destilleer je allemaal uit die ervaringen van je?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:55 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
dit is een wereldwijd probleem, denk je dat we alleen maar de waarheid horen?
ik zie dat de gehele mensheid behoorlijk lichamelijk en geestelijk uit balans is.
ik vraag me meer af wanneer krijg ik kanker
welke planeet zit jij dan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dat destilleer je allemaal uit die ervaringen van je?
Tja. Je beseft dat je generaliseert? Jouw ervaringen hoeven niet de ervaringen van anderen te zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:05 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
daar ga ik juist wel vanuit, als ik al met andere mensen spreek hoor ik niet anders.
jij bent in mijn geval een uitzondering.
ik heb trouwens wel heel veel vertrouwen in mijn belgische chirurg.
al weet hij ook niet alles.
zo zou ik mijn hele leven wel last houden van mijn enkel.
pas ondekt dat ik daar met joga na 12 jaar opeens geen last meer van heb.
maar dat zal ook wel toeval zijn.
ik moet er maar genoegen mee nemen dat ze niet beter weten.
feit is, we weten meer niet dan wel.
een dokter geeft advies in zijn weten en kunnen.
hij moet protocollen volgen en kan en mag daar niet teveel van afwijken.
zo blijft het alltijd kort door de bocht werk.
En dat komt door incompetente artsen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:12 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
welke planeet zit jij dan?
1 op de 2 mensen krijgt kanker volgens zogenaamd recent onderzoek hier op planeet aarde.
hahaha en jij niet dan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja. Je beseft dat je generaliseert? Jouw ervaringen hoeven niet de ervaringen van anderen te zijn.
Je begrijpt dat wanneer mensen minder dood gaan aan andere zaken en ze ouder worden, logischerwijs de kans op kanker toeneemt?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:12 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
1 op de 2 mensen krijgt kanker volgens zogenaamd recent onderzoek hier op planeet aarde.
En wat heeft dat volgens jou met de discussie rond vaccins te maken?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:12 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
zoals ik al zei de artsen weten niet beter, die kunnen het best goed met je voor hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat komt door incompetente artsen?
dat is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En wat heeft dat volgens jou met de discussie rond vaccins te maken?
En wat vind je dan van levende vaccins tegen bv polio en Influenza, waarom werkt dat niet en wat is er zo gevaarlijk aan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Op papier.
Er zijn juist dingen bezig om te zorgen dat alle onderzoeks resutaten gepubliceerd wordenquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:23 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
dat is nog maar de vraag.
maar er schijnt een relatie te zijn.
het word tijd voor openheid, onderzoeken hoeven uiteindelijk maar voor een klein gedeelte gepubliceerd te worden.
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:23 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
dat is nog maar de vraag.
maar er schijnt een relatie te zijn.
het word tijd voor openheid, onderzoeken hoeven uiteindelijk maar voor een klein gedeelte gepubliceerd te worden.
daarom krijgen zoveel kinderen 20ers en 30ers en 40ers en 50ers kanker?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je begrijpt dat wanneer mensen minder dood gaan aan andere zaken en ze ouder worden, logischerwijs de kans op kanker toeneemt?
niet meer dan vroegerquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:29 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
daarom krijgen zoveel kinderen 20ers en 30ers en 40ers en 50ers kanker?
mooi!quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er zijn juist dingen bezig om te zorgen dat alle onderzoeks resutaten gepubliceerd worden
Maar hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:32 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
dat is de normale gang van zaken.
dat was het nietquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:32 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
hoe komt het dan dat 30 jaar geleden iemand met kanker zeldzaam was?
dat is openbaar , dat kun je misschien ook aan de fabriekant van je pillen vragen als je het zeker wilt weten.quote:
Hoe kom je er bij dat het zeldzaam was?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:32 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
hoe komt het dan dat 30 jaar geleden iemand met kanker zeldzaam was?
Nee, dat is het niet. Ben je nu serieus of zit je te dollen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:32 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
dat is de normale gang van zaken.
Dat zei ik niet?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:29 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
daarom krijgen zoveel kinderen 20ers en 30ers en 40ers en 50ers kanker?
in onze omgeving was 1 vrouw met borstkanker en dat was heel bijzonder.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat het zeldzaam was?
[ afbeelding ]
Dat er een relatie schijnt te zijn? Dat wordt op sommige niet-wetenschappelijke plekken beweerd ja. Anders dan dat, neuh niet echt.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:33 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
dat is openbaar , dat kun je misschien ook aan de fabriekant van je pillen vragen als je het zeker wilt weten.
En daarom is persoonlijke ervaring dus niet zo nuttigquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:35 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
in onze omgeving was 1 vrouw met borstkanker en dat was heel bijzonder.
Jouw persoonlijke ervaring is niet statistisch significant (of relevant)quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:35 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ken ik niemand die ooit is neergestoken. Ik ken ook niemand die blind is, of doof, of op dezelfde dag van hetzelfde jaar geboren is als ik. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat die vier dingen nooit voorkomenquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:35 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
op het moment kent bijna iedereen wel iemand met kanker.quote:Op vrijdag 22 april 2016 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ken ik niemand die ooit is neergestoken. Ik ken ook niemand die blind is, of doof, of op dezelfde dag van hetzelfde jaar geboren is als ik. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat die vier dingen nooit voorkomen
leg statistieken wereldwijd maar eens naast elkaarquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:36 schreef .SP. het volgende:
[..]
Jouw persoonlijke ervaring is niet statistisch significant (of relevant)
.....het is ook wetenschappelijk aangetoont dat meer mensen kanker krijgen.alleen aan er minder mensen aan dood. net zoals de griep dat krijgt bijna iedereen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En daarom is persoonlijke ervaring dus niet zo nuttigDat, plus het gebrekkige geheugen van de doorsnee mens.
ja mammografie veroorzaakt het juist.quote:Op zaterdag 23 april 2016 09:14 schreef weetjeniet het volgende:
x
Tabel
Incidentie | Alle tumoren; Landelijk; Man & Vrouw; Invasief
Gedrag Invasief
Geslacht Man & Vrouw
Regio Landelijk
Tumor
Periode
uitkomstmaat
Totaal
Alle tumoren 1990 57143
Alle tumoren 1995 64827
Alle tumoren 2000 70608
Alle tumoren 2005 82538
Alle tumoren 2010 97694
Alle tumoren 2013 102578
Alle tumoren 2014 104649
Alle tumoren 2015 104988
in deze statestieken zie je dat het aantal tumoren sinds de jaren 90 is verdubbelt
ze zullen er vast ook meer vinden door betere technologie.
Bron?quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja mammografie veroorzaakt het juist.
En met al die kijkoperaties zijn de falsepositieven ook gegroeid. Een kwart is op z'n minst onnodige verwijderd of borst afgezet.
Nee, dat doen ze niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 09:13 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
leg statistieken wereldwijd maar eens naast elkaar
.onderzoeksresultaten spreken elkaar behoorlijk tegen.
[..]
Overleving | Alle tumoren; Periode van diagnosequote:Op zaterdag 23 april 2016 09:14 schreef weetjeniet het volgende:
x
Tabel
Gedrag Invasief
Geslacht Man & Vrouw
Regio Landelijk
Tumor
Periode
uitkomstmaat
Totaal
Alle tumoren 1990 57143
Alle tumoren 1995 64827
Alle tumoren 2000 70608
Alle tumoren 2005 82538
Alle tumoren 2010 97694
Alle tumoren 2013 102578
Alle tumoren 2014 104649
Alle tumoren 2015 104988
in deze statestieken zie je dat het aantal tumoren sinds de jaren 90 is verdubbelt
Echt, wat jij allemaal durft te bewerenquote:Op zaterdag 23 april 2016 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En met al die kijkoperaties zijn de falsepositieven ook gegroeid. Een kwart is op z'n minst onnodige verwijderd of borst afgezet.
Oh oh wat een uitsprakenquote:Op zaterdag 23 april 2016 21:06 schreef weetjeniet het volgende:
kwam deze tegen.
zocht iets over stress hormoon.....
in dit geval word ook meteen ontkent dat het aan het vaccin ligt.
het is gewoon een onderdeel van het protocol dat ontkennen.
Stil verdriet na HPV vaccinatie
http://www.vaccinatieraad(...)t-na-hpv-vaccinatie/
komt me heel erg bekend voor, wij hebben ook opyme laten testen.
zoon heeft ook altijd dik opgezette klieren in de nek en gevoelig voor ontsteking.
asperger word trouwens ook in verband gebracht met stresshormonen.
er gaan steeds minder mensen dood aan kanker schreef ik alquote:Op zaterdag 23 april 2016 21:20 schreef .SP. het volgende:
[..]
Overleving | Alle tumoren; Periode van diagnose
Aantal tumoren Aantal jaren na diagnose
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Periode van diagnose
1989-1993 290726 100% 68% 58% 53% 50% 47% 45% 43% 42% 41% 40%
1994-1998 325307 100% 70% 61% 56% 53% 51% 49% 48% 46% 45% 44%
1999-2003 359223 100% 72% 64% 59% 57% 54% 53% 51% 50% 49% 48%
2004-2007 334245 100% 75% 68% 63% 61% 59% 57% 55% 54% 53% 52%
2008-2012 483041 100% 78% 70% 66% 64% 62%
'IJzersterke bewijzen voor deze veronderstelling kon het Brosnan-team voorlopig nog niet aanbrengen. Het is bovendien niet duidelijk wat het eerst komt: het syndroom van Asperger of een gelijkblijvend niveau aan cortisol in de morgen. Het zal duidelijk zijn dat er nog heel wat bijkomend onderzoek noodzakelijk is om de stelling hard te maken'.quote:Op zaterdag 23 april 2016 21:46 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
http://www.gezondheidsweb(...)ng-van-stresshormoon
rare vergelijking, influenza A is in potentie de gevaarlijkste ziekte ter wereld.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:00 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
er gaan steeds minder mensen dood aan kanker schreef ik al
het word de nieuwe griep.
precies onderzoek omdat ze meer niet dan wel weten.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'IJzersterke bewijzen voor deze veronderstelling kon het Brosnan-team voorlopig nog niet aanbrengen. Het is bovendien niet duidelijk wat het eerst komt: het syndroom van Asperger of een gelijkblijvend niveau aan cortisol in de morgen. Het zal duidelijk zijn dat er nog heel wat bijkomend onderzoek noodzakelijk is om de stelling hard te maken'.
voor de armen blijft dat met kanker idemquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:14 schreef .SP. het volgende:
[..]
rare vergelijking, influenza A is in potentie de gevaarlijkste ziekte ter wereld.
Griep is een stuk besmettelijker. Als er echt weer een flinke grieppandemie komt, gaan er tientallen miljoenen mensen dood. Tot die tijd is griep voor de meeste mensen niet meer dan vervelend en een ziekte waar je met een week of wat en wat kippensoep snel weer te boven komt, wat met kanker nog bepaald niet het geval is. De stelling 'kanker is de nieuwe griep' gaat dus behoorlijk mankquote:Op zaterdag 23 april 2016 22:49 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
voor de armen blijft dat met kanker idem
griep is goed te behandelen hier in het westen.....en voor de risicogroepen is er geen verschil.
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:46 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
precies onderzoek omdat ze meer niet dan wel weten.
nog wel ja, de tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 23 april 2016 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Griep is een stuk besmettelijker. Als er echt weer een flinke grieppandemie komt, gaan er tientallen miljoenen mensen dood. Tot die tijd is griep voor de meeste mensen niet meer dan vervelend en een ziekte waar je met een week of wat en wat kippensoep snel weer te boven komt, wat met kanker nog bepaald niet het geval is. De stelling 'kanker is de nieuwe griep' gaat dus behoorlijk mank
Het zou kunnen. Ik ben die bewering ook wel eens tegengekomen. Inmiddels zijn er ook al vrouwen die zo'n mammografie weigeren.quote:Op zaterdag 23 april 2016 10:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zoals met alles zeker weten doe je het nooit.quote:Op zondag 24 april 2016 16:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het zou kunnen. Ik ben die bewering ook wel eens tegengekomen. Inmiddels zijn er ook al vrouwen die zo'n mammografie weigeren.
Mammografie; weet waar je aan begint
Wauw, dit zijn de bezorgde huismoeders all over againquote:Op zondag 24 april 2016 16:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het zou kunnen. Ik ben die bewering ook wel eens tegengekomen. Inmiddels zijn er ook al vrouwen die zo'n mammografie weigeren.
Mmm, schijnt hoax te zijnquote:Op zondag 24 april 2016 16:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
nee dat artsen goed werk doen is een hoax.quote:Op zondag 24 april 2016 16:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm, schijnt hoax te zijn
https://sites.google.com/(...)dekkendanmammografie
man manquote:Op zondag 24 april 2016 17:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee dat artsen goed werk doen is een hoax.
Bullshitquote:Op zondag 24 april 2016 17:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Scherpquote:Op zondag 24 april 2016 17:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat was geen scherp antwoord, dat was kwaadspreken.quote:Op zondag 24 april 2016 17:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Je post snel aangepast want sneren dat doe je niet toch? Biek had een scherp antwoord terug. Deal with it.
Niemand ontkent dat het percentage mensen dat kanker krijgt toe is genomen, maar zoals ik vorige pagina al uitlegde, als er minder mensen dood gaan voordat ze kanker zouden hebben gekrijgen, krijgen er per definitie meer mensen kanker. Begrijp je die logica? Zo niet wil ik het best beter uitleggen.quote:Op zaterdag 23 april 2016 09:14 schreef weetjeniet het volgende:
x
Tabel
Gedrag Invasief
Geslacht Man & Vrouw
Regio Landelijk
Tumor
Periode
uitkomstmaat
Totaal
Alle tumoren 1990 57143
Alle tumoren 1995 64827
Alle tumoren 2000 70608
Alle tumoren 2005 82538
Alle tumoren 2010 97694
Alle tumoren 2013 102578
Alle tumoren 2014 104649
Alle tumoren 2015 104988
ja snap wat je bedoelt maar het klopt niet.quote:Op zondag 24 april 2016 17:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Niemand ontkent dat het percentage mensen dat kanker krijgt toe is genomen, maar zoals ik vorige pagina al uitlegde, als er minder mensen dood gaan voordat ze kanker zouden hebben gekrijgen, krijgen er per definitie meer mensen kanker. Begrijp je die logica? Zo niet wil ik het best beter uitleggen.
hoe hoog vliegt een vlieg dan?quote:Op zondag 24 april 2016 17:52 schreef oompaloompa het volgende:
Tevens krijg je straling van vliegen? Dat wist ik niet, gewoon vanwege dichter bij zon of wat?
Ik heb je data laten zien van de incidentie leukemie bij kinderen daar gebeurt vrij weinig mee over tijd. Het argument dat jij gebruikt als ondersteuning dat mensen jonger kanker krijgen is dat toen je een kind was maar 1 iemand met kanker kende en nu meer. Dat "argument" is natuurlijk problematisch op meerdere verschillende vlakken. Het kan best dat voor je gevoel meer mensen jonger kanker krijgen maar, voor alle data die ik heb bekenen, is dat gewoon niet zo (je gevoel misschien wel maar de werkelijkheid niet).quote:Op zondag 24 april 2016 18:08 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
ja snap wat je bedoelt maar het klopt niet.
mensen worden ouder, en krijgen op steeds jongere leeftijd ziektes.
vooral ook psychisch.
als je dan 125 word ben je half robot en ben je het grootste gedeelte van je leven afhankelijk van medische zorg.
laat mij dan maar gewoon zoals mijn oma 97 worden zonder zooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |