Je zou het niet zeggenquote:
Klopt, ik las zelfs dat mensen aan het ZIKA-virus denken.....quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik lees net trouwens dat er mensen zijn die beweren dat hij aan AIDS is overleden.
Maar dat zijn vooral speculaties.
En hoe vertaal je die ervaring naar de rest van de mensheid?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:48 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
zoals ik al zei ik verdien er niks mee.
dit is mijn ervaring.
Las later alweer dat ze het nu hebben over een overdosis.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, ik las zelfs dat mensen aan het ZIKA-virus denken.....
De uitslag van de autopsie kan nog weken duren, dus er is genoeg tijd om de meest wilde theorieen verder uit te werken...
tja, clickbaits leveren geld opquote:Op vrijdag 22 april 2016 19:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Las later alweer dat ze het nu hebben over een overdosis.
Al dat gissen is zwaar vervelend, waarom wachten ze niet gewoon tot ze klaar zijn met de autopsie voordat website's halve waarheden de wereld in pompen.
Dat is nogal een beschuldiging.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:35 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
nee niet dat ik me niet druk moest maken.
alle 3 de keren werd gezegt, dat de griep heerste ...dus het was de griep en niet de vaccin...
mijn zoon had verder nergens last van...alleen koorts ..veel slapen.
bij de gedragsverandering, was het een fase die normaal is op die leeftijd.
ging wel over.
normaal op die leeftijd?????? 14 maanden de BMR prik ......
en toevallig maken kinderen op die leeftijd ook een fase mee?
mijn jongste is nu 3 niet geent ...nooit een fase gehad op die leeftijd of zomaar 3 dagen koorts.
alle artsen zijn incompetent...stel maar eens vragen.
vooral over hoe een middel werkt....dat het opgeslagen word in de vetlagen en na 15 jaar met een klein beetje heel hard kan werken.
dit soort dingen weet een arts niet.
artsen zijn vertegenwoordigers.
voor mij net zoveel waarde als de windows help knop
dit is een wereldwijd probleem, denk je dat we alleen maar de waarheid horen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe vertaal je die ervaring naar de rest van de mensheid?
Vreemd dat je er vanuit gaat dat andere mensen geen vragen stellen of ervaring hebben met artsen.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:56 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
dat is een constatering, probeer het zelf maar eens...stel eens vragen.
daar ga ik juist wel vanuit, als ik al met andere mensen spreek hoor ik niet anders.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreemd dat je er vanuit gaat dat andere mensen geen vragen stellen of ervaring hebben met artsen.
En dat destilleer je allemaal uit die ervaringen van je?quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:55 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
dit is een wereldwijd probleem, denk je dat we alleen maar de waarheid horen?
ik zie dat de gehele mensheid behoorlijk lichamelijk en geestelijk uit balans is.
ik vraag me meer af wanneer krijg ik kanker
welke planeet zit jij dan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dat destilleer je allemaal uit die ervaringen van je?
Tja. Je beseft dat je generaliseert? Jouw ervaringen hoeven niet de ervaringen van anderen te zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:05 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
daar ga ik juist wel vanuit, als ik al met andere mensen spreek hoor ik niet anders.
jij bent in mijn geval een uitzondering.
ik heb trouwens wel heel veel vertrouwen in mijn belgische chirurg.
al weet hij ook niet alles.
zo zou ik mijn hele leven wel last houden van mijn enkel.
pas ondekt dat ik daar met joga na 12 jaar opeens geen last meer van heb.
maar dat zal ook wel toeval zijn.
ik moet er maar genoegen mee nemen dat ze niet beter weten.
feit is, we weten meer niet dan wel.
een dokter geeft advies in zijn weten en kunnen.
hij moet protocollen volgen en kan en mag daar niet teveel van afwijken.
zo blijft het alltijd kort door de bocht werk.
En dat komt door incompetente artsen?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:12 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
welke planeet zit jij dan?
1 op de 2 mensen krijgt kanker volgens zogenaamd recent onderzoek hier op planeet aarde.
hahaha en jij niet dan.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja. Je beseft dat je generaliseert? Jouw ervaringen hoeven niet de ervaringen van anderen te zijn.
Je begrijpt dat wanneer mensen minder dood gaan aan andere zaken en ze ouder worden, logischerwijs de kans op kanker toeneemt?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:12 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
1 op de 2 mensen krijgt kanker volgens zogenaamd recent onderzoek hier op planeet aarde.
En wat heeft dat volgens jou met de discussie rond vaccins te maken?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:12 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
zoals ik al zei de artsen weten niet beter, die kunnen het best goed met je voor hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat komt door incompetente artsen?
dat is nog maar de vraag.quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En wat heeft dat volgens jou met de discussie rond vaccins te maken?
En wat vind je dan van levende vaccins tegen bv polio en Influenza, waarom werkt dat niet en wat is er zo gevaarlijk aan?quote:Op vrijdag 22 april 2016 18:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Op papier.
De realiteit is dat jij geheel niet bent gewapend. 1. Dit omdat we cocktailvaccins krijgen, 2. Geheel anders ontmoet je het virus in real life. Met vaccins surplus je alle lichamelijke protectie mechanismes.
Een vaccin kan ONMOGELIJK functioneren. Hoe geschift is men om te denken van wel.
Er zijn juist dingen bezig om te zorgen dat alle onderzoeks resutaten gepubliceerd wordenquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:23 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
dat is nog maar de vraag.
maar er schijnt een relatie te zijn.
het word tijd voor openheid, onderzoeken hoeven uiteindelijk maar voor een klein gedeelte gepubliceerd te worden.
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:23 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
dat is nog maar de vraag.
maar er schijnt een relatie te zijn.
het word tijd voor openheid, onderzoeken hoeven uiteindelijk maar voor een klein gedeelte gepubliceerd te worden.
daarom krijgen zoveel kinderen 20ers en 30ers en 40ers en 50ers kanker?quote:Op vrijdag 22 april 2016 20:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je begrijpt dat wanneer mensen minder dood gaan aan andere zaken en ze ouder worden, logischerwijs de kans op kanker toeneemt?
niet meer dan vroegerquote:Op vrijdag 22 april 2016 20:29 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
daarom krijgen zoveel kinderen 20ers en 30ers en 40ers en 50ers kanker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |