Heb je de bron bekeken? Denk het niet anders zou je je ogen uit je hoofd schamen!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik denk dat jij ergens anders moet zijn.
Vergaderen over hoe nog bespottelijkere scandalous secrets gefabriceerd kunnen worden.
Denk dat het niet aankomt bij je dat wetenschap hyperbedrog isquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:36 schreef .SP. het volgende:
[..]
Heb je de bron bekeken? Denk het niet anders zou je je ogen uit je hoofd schamen!
Joh, hij weet beterquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Denk dat het niet aankomt bij je dat wetenschap hyperbedrog is
Ja die hyperopgeblazen ultraoverijvende oneliners zijn nu ook wel weer megaleuk geweest hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wetenschap dat het iets voorstelt dat is leuk geweest.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 21:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja die hyperopgeblazen ultraoverijvende oneliners zijn nu ook wel weer megaleuk geweest hoor.
Wijs maar aan waar ik dat doe danquote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wetenschap dat het iets voorstelt dat is leuk geweest.
Als de ATuin-hekken eens stoppen met verheerlijken van wetenschap en pochen met het bespottelijke peerreview.
Wetenschap is tot op het bot verrot
Ook geen kwijlend BP autistisch kasplantje geworden?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:57 schreef ems. het volgende:
Moeder leeft nog steeds dus alle kritiek op vaccins blijft voorbarig.
Ze begon wel opeens te ijlen over dat de aarde rond was maar kleine bijverschijnselen zijn te verwachten.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 10:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ook geen kwijlend BP autistisch kasplantje geworden?
Kerel, het is je eigen bron!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
2 can play that game!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 09:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wetenschap dat het iets voorstelt dat is leuk geweest.
Als de lambiekjes eens stoppen met bashen van wetenschap en pochen met het bespottelijke peerreview.
Wetenschap is vooruitgang!
Ja hoor maak er een soort god van aan wie we ons leven te danken hebben en ons elke dag nederig en dankbaar op moeten stellen en als dank moeten we onze kinderen offeren zodat ze er op kunnen experimenteren . Dat is echt iets uit de vorige eeuw .quote:Op zondag 8 mei 2016 14:13 schreef donderdopje het volgende:
[..]
2 can play that game!![]()
Als je zo'n hekel hebt aan wetenschap waarom maak je er wel gebruik van?
Waarom woon je niet in een grot, je maakt zelf ontzettend veel gebruik van van alles en nog wat wat door wetenschappers bedacht is!
Dat doe ik niet, dat maak jij er van!quote:Op zondag 8 mei 2016 14:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja hoor maak er een soort god van aan wie we ons leven te danken hebben en ons elke dag nederig en dankbaar op moeten stellen en als dank moeten we onze kinderen offeren zodat ze er op kunnen experimenteren . Dat is echt iets uit de vorige eeuw .
Jij bent degene die op basis van wel of geen respect voor wetenschap of geloof in autoriteiten vind dat je mag invullen hoe en waar iemand dan zou moeten leven .quote:Op zondag 8 mei 2016 14:54 schreef donderdopje het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, dat maak jij er van!
Ik geef alleen aan dat jij en ieder ander alsnog gebruik maakt van dingen die door wetenschappers zijn uitgevonden, vaak de meest simpele dingen!
tuurlijk word er ge-experimenteerd en in het verleden ( althans zover bekend ) werd er ook op mensen ge-experimenteerd nu gebeurt dit meerendeels door super computers!
Ik zeg niet hoe iemand moet leven degene gaf het zelf al aan!quote:Op zondag 8 mei 2016 15:38 schreef Summers het volgende:
[..]
Jij bent degene die op basis van wel of geen respect voor wetenschap of geloof in autoriteiten vind dat je mag invullen hoe en waar iemand dan zou moeten leven .
Als het gaat over het vaccineren van zwangere vrouwen heb je het in ieder geval over twee levens .
Uhh je beseft dat je zelf ook gebruik maakt van internet? Hoe is dat anders dan?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Er wordt nog steeds volop met mensen geëxperimenteerd, zie wat gaande is al de psy ops, vaccinaties en big pharma doen daar volop aan mee, het vergiftigde eten waar we mee opgescheept zitten. We leven in een groot experiment uitgevoerd op de massa. Dan nog de experimenten die achter de schermen uitgevoerd worden op mensen en kinderen.
Gros van de uitvindingen hadden ze wat mij betreft mogen houden daar is de tv één van. We zijn er niet veel beter van geworden, men is alleen nog maar bezig met zichzelf. De selfiemaatschappij is het resultaat van al dit alles. Men is te druk bezig met hun foon, playstation en het af betalen van de schulden waardoor het gros niet eens meer door heeft wat er nou daadwerkelijk afspeelt in de wereld. NL is daar een goed voorbeeld van.
Hoor je mij ook niet beweren dat ik dit niet doe. Dit wil nog niet zeggen dat www een zegen voor de mensheid is. Als het internet uit zou vallen om welke reden dan ook, stort de halve wereld in elkaar. Ik weet niet zeker wie de uitvinder was, CERN of de USA/ de militaire tak. Kan best zijn dat het bewust publiek is gemaakt om meer controle te krijgen want anoniem zijn op het web is haast onmogelijk.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhh je beseft dat je zelf ook gebruik maakt van internet? Hoe is dat anders dan?
Oh maar dat ben ik helemaal met je eens hoor. Heb daar meen ik al eens een topic over geopend over wat er zou gebeuren als internet weg is. Als je daar over nadenkt slaat de schrik je om het hart. De hele wereld is er afhankelijk van geworden en dat is een eng idee.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoor je mij ook niet beweren dat ik dit niet doe. Dit wil nog niet zeggen dat www een zegen voor de mensheid is. Als het internet uit zou vallen om welke reden dan ook, stort de halve wereld in elkaar. Ik weet niet zeker wie de uitvinder was, CERN of de USA/ de militaire tak. Kan best zijn dat het bewust publiek is gemaakt om meer controle te krijgen want anoniem zijn op het web is haast onmogelijk.
Dito hier. Ik lees veel minder. Haalde vroeger wel 5 boeken per week van de bieb en nu moet ik meestal verlengen.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:13 schreef ems. het volgende:
Ik ga denk ik gewoon lezen als internet weg is. Heb nog een flink aantal boeken staan die erdoorheen moeten.
Jij maakt het helemaal bontquote:
nu is titel + pdf in Google voldoendequote:Op zondag 8 mei 2016 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dito hier. Ik lees veel minder. Haalde vroeger wel 5 boeken per week van de bieb en nu moet ik meestal verlengen.
Hoeveel van die 8 biljoen zou uitgekeerd zijn?quote:Op maandag 9 mei 2016 15:46 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
Die ingrediënten opnoemen en doen alsof die eng zijn als je ze in je lichaam krijgt
En toch denk ik dat de lobbyisten bepaalde wetenschappelijke onderzoeken er uit laten om iets toch op de markt te krijgen. Dus om nou direct de wetenschappers de schuld te geven vind ik iets te kort door de bocht.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:40 schreef Lambiekje het volgende:
The MMR vaccine: Criminal evidence that vaccine producers want to hide
The controversy over vaccines and autism, and the MMR vaccine in particular, remains a heated one. While many parents of autistic children have clearly stated their own experiences of children showing symptoms of autism only after vaccination, the official statement from the CDC is that vaccines are 'safe and effective.' This official stance continues despite the existence of the United States Vaccine Injury Compensation Program - which was established to award financial compensation to parents of children injured by vaccinations.
http://www.naturalnews.co(...)er_autism_links.html
--------------
Vaccins wetenschappers zijn criminelen.
... Het is kort door de bocht dat ze iets goed zouden doenquote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En toch denk ik dat de lobbyisten bepaalde wetenschappelijke onderzoeken er uit laten om iets toch op de markt te krijgen. Dus om nou direct de wetenschappers de schuld te geven vind ik iets te kort door de bocht.
"While many parents of autistic children have clearly stated their own experiences of children showing symptoms of autism only after vaccination..."quote:Op vrijdag 13 mei 2016 23:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
En toch denk ik dat de lobbyisten bepaalde wetenschappelijke onderzoeken er uit laten om iets toch op de markt te krijgen. Dus om nou direct de wetenschappers de schuld te geven vind ik iets te kort door de bocht.
Ah dus nu weten we waar al de boeken van de bibliotheek gaan.quote:Op zondag 8 mei 2016 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik zoek veel liever zelf in de bieb. Boeken wil ik graag vasthouden.
Maar ik breng ze wel terug hoor als ik ze uit hebquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:55 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ah dus nu weten we waar al de boeken van de bibliotheek gaan.
Heel dapperquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:40 schreef .SP. het volgende:
Dappere mensen die ondanks de gevaren van extremisten toch levens blijven redden:
http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-36300034
en dat soort uitspraken veroorzaken doden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:57 schreef Lambiekje het volgende:
Vaccine Maker Admits On FDA Website That DTaP Vaccine Causes Autism
According to the U.S. FDA’s online Biologics Blood Vaccines publication, Sanofi Pasteur’s Diphtheria, Tetanus Toxoids and Acellular Pertussis Vaccine Adsorbed (DTaP) package insert information under the section for Adverse Reactions, which runs from page 6 to page 11, we find the following declared admission that DTaP caused autism “during post-approval use of Tripedia vaccine.” See the copy and paste information below. So, why all the denials that a vaccine hasn’t or can’t cause autism?
------------
dat wist men natuurlijk wel. Vaccins veroorzaakt autisme.
Heel nobel...quote:
Ben je serieus, vind je het vermoorden van vrijwilligers die levensreddende vaccins uitdelen door religieuze malloten nobel?quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heel nobel...
A western conspiracy
Pakistan’s ever growing religious right are convinced that vaccinations are part of a western conspiracy. Campaigners have to battle rumours that vaccinations have been designed by western organizations to reduce Muslim populations.
https://www.rnw.org/archi(...)polio-alive-pakistan
Met jou valt niet te discussiëren. Ik zou me eens op mijn hoofd krabben als ik jou was en bedenken of je wel bereikt wat je denkt te bereiken met al je dubieuze uitspraken hier. Je overschreeuwt jezelf in je haat jegens medici.quote:Op woensdag 18 mei 2016 08:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heel nobel...
A western conspiracy
Pakistan’s ever growing religious right are convinced that vaccinations are part of a western conspiracy. Campaigners have to battle rumours that vaccinations have been designed by western organizations to reduce Muslim populations.
https://www.rnw.org/archi(...)polio-alive-pakistan
Alleen mensen met een msm versie mogen niet naar motieven worden gevraagd en bij complotdenkers wel altijd toch .. two facequote:Op woensdag 18 mei 2016 10:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met jou valt niet te discussiëren. Ik zou me eens op mijn hoofd krabben als ik jou was en bedenken of je wel bereikt wat je denkt te bereiken met al je dubieuze uitspraken hier. Je overschreeuwt jezelf in je haat jegens medici. Zoek hulp.
Geen idee waar je het over hebt. Om meer ontopic te blijven moet je je misschien even in het "poliovaccine- moordende extremisten" probleem inlezen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 10:58 schreef Summers het volgende:
[..]
Alleen mensen met een msm versie mogen niet naar motieven worden gevraagd en bij complotdenkers wel altijd toch .. two face
Dat komt door de chemicaliën die de fabrikanten van tuitbekers in het plastic doen. Daar worden ze voor betaald door Big Pharma, duh!quote:Op zaterdag 14 mei 2016 08:49 schreef Fixers het volgende:
[..]
"While many parents of autistic children have clearly stated their own experiences of children showing symptoms of autism only after vaccination..."
In het rijksvaccinatieprogramma krijgen kinderen met 14 maanden het eerste BMR vaccin en 12-14 maanden is ook de leeftijd dat ouders hun kinderen stoppen met zuigflessen en overstappen op tuitbekers en andere manieren van drinken geven aan hun kind. Ergo: van tuitbekers krijg je autisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |