abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161970654
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 18:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik denk dat jij ergens anders moet zijn.

Vergaderen over hoe nog bespottelijkere scandalous secrets gefabriceerd kunnen worden.
Heb je de bron bekeken? Denk het niet anders zou je je ogen uit je hoofd schamen!
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:51:52 #252
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161971032
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:36 schreef .SP. het volgende:

[..]

Heb je de bron bekeken? Denk het niet anders zou je je ogen uit je hoofd schamen!
Denk dat het niet aankomt bij je dat wetenschap hyperbedrog is
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:57:26 #253
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_161971195
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 20:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Joh, hij weet beter :D Net als wel meer mensen hier, die dingen doen binnen die wetenschappelijke wereld.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 6 mei 2016 @ 21:09:08 #254
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_161971535
quote:

[..]

Ja die hyperopgeblazen ultraoverijvende oneliners zijn nu ook wel weer megaleuk geweest hoor :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zaterdag 7 mei 2016 @ 09:32:22 #255
52357 Lambiekje
pi_161981916
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 21:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja die hyperopgeblazen ultraoverijvende oneliners zijn nu ook wel weer megaleuk geweest hoor :').
wetenschap dat het iets voorstelt dat is leuk geweest.

Als de ATuin-hekken eens stoppen met verheerlijken van wetenschap en pochen met het bespottelijke peerreview.

Wetenschap is tot op het bot verrot

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 07-05-2016 09:49:44 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 09:54:15 #256
52357 Lambiekje
pi_161982169
“According to the whistleblowers’ court documents, Merck’s misconduct was far-ranging: It ‘failed to disclose that its mumps vaccine was not as effective as Merck represented, (ii) used improper testing techniques, (iii) manipulated testing methodology, (iv) abandoned undesirable test results, (v) falsified test data, (vi) failed to adequately investigate and report the diminished efficacy of its mumps vaccine, (vii) falsely verified that each manufacturing lot of mumps vaccine would be as effective as identified in the labeling, (viii) falsely certified the accuracy of applications filed with the FDA, (ix) falsely certified compliance with the terms of the CDC purchase [of the MMR vaccine] contract, (x) engaged in the fraud and concealment described herein for the purpose of illegally monopolizing the U.S. market for mumps vaccine, (xi) mislabeled, misbranded, and falsely certified its mumps vaccine, and (xii) engaged in the other acts described herein to conceal the diminished efficacy of the vaccine the government was purchasing.’”

http://www.activistpost.c(...)rs-theyre-suing.html

---------

Dat is de common handelswijze van vaccin- en medicatie-wetenschappers.

Bedroglevel 1
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:51:44 #257
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_161982936
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als de ATuin-hekken eens stoppen met verheerlijken van wetenschap en pochen met het bespottelijke peerreview.

Wijs maar aan waar ik dat doe dan :')
Onikaan ni ov dovah
pi_161983045
Moeder leeft nog steeds dus alle kritiek op vaccins blijft voorbarig.
Conscience do cost.
  zaterdag 7 mei 2016 @ 10:58:52 #259
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_161983058
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:57 schreef ems. het volgende:
Moeder leeft nog steeds dus alle kritiek op vaccins blijft voorbarig.
Ook geen kwijlend BP autistisch kasplantje geworden?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 7 mei 2016 @ 11:08:52 #260
262 Re
Kiss & Swallow
pi_161983201
http://www.skepticalrapto(...)rs-the-actual-story/

een iets genuanceerder stuk hierover ... al komt dit verhaal ongeveer eens in de twee topics voorbij hier
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_161983302
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 10:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ook geen kwijlend BP autistisch kasplantje geworden?
Ze begon wel opeens te ijlen over dat de aarde rond was maar kleine bijverschijnselen zijn te verwachten.
Conscience do cost.
pi_161993181
quote:

[..]

Kerel, het is je eigen bron!
  zondag 8 mei 2016 @ 00:25:48 #263
52357 Lambiekje
pi_161999960
Vaccines: The New Government Attack On Pregnant Women

Ferocious vaccine manufacturers are constantly on the move, looking for new “demographics” to shoot with vaccines. If they could stick a needle into a rock and get paid for it, they would find a reason to do it.

Doctors don’t want to know about this. They don’t want to know the true story about vaccines. If they did, they’d suddenly remember the body count they’ve been responsible for.

http://www.activistpost.c(...)-pregnant-women.html
------

Dat is het, waarom zo krampachtig volgehouden wordt.

Wake up. Er komt een tijd dat het de wetenschapper wordt aangerekend.
pi_162004771
Jammer genoeg is er geen body count.
Conscience do cost.
pi_162007604
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 mei 2016 09:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als de lambiekjes eens stoppen met bashen van wetenschap en pochen met het bespottelijke peerreview.

Wetenschap is vooruitgang!
2 can play that game! :+

Als je zo'n hekel hebt aan wetenschap waarom maak je er wel gebruik van?
Waarom woon je niet in een grot, je maakt zelf ontzettend veel gebruik van van alles en nog wat wat door wetenschappers bedacht is!
  zondag 8 mei 2016 @ 14:36:50 #266
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162008141
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 14:13 schreef donderdopje het volgende:

[..]

2 can play that game! :+

Als je zo'n hekel hebt aan wetenschap waarom maak je er wel gebruik van?
Waarom woon je niet in een grot, je maakt zelf ontzettend veel gebruik van van alles en nog wat wat door wetenschappers bedacht is!
Ja hoor maak er een soort god van aan wie we ons leven te danken hebben en ons elke dag nederig en dankbaar op moeten stellen en als dank moeten we onze kinderen offeren zodat ze er op kunnen experimenteren . Dat is echt iets uit de vorige eeuw .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_162008709
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 14:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Ja hoor maak er een soort god van aan wie we ons leven te danken hebben en ons elke dag nederig en dankbaar op moeten stellen en als dank moeten we onze kinderen offeren zodat ze er op kunnen experimenteren . Dat is echt iets uit de vorige eeuw .
Dat doe ik niet, dat maak jij er van!
Ik geef alleen aan dat jij en ieder ander alsnog gebruik maakt van dingen die door wetenschappers zijn uitgevonden, vaak de meest simpele dingen!

tuurlijk word er ge-experimenteerd en in het verleden ( althans zover bekend ) werd er ook op mensen ge-experimenteerd nu gebeurt dit meerendeels door super computers!
  zondag 8 mei 2016 @ 15:11:17 #268
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162009161
Er wordt nog steeds volop met mensen geëxperimenteerd, zie wat gaande is al de psy ops, vaccinaties en big pharma doen daar volop aan mee, het vergiftigde eten waar we mee opgescheept zitten. We leven in een groot experiment uitgevoerd op de massa. Dan nog de experimenten die achter de schermen uitgevoerd worden op mensen en kinderen.

Gros van de uitvindingen hadden ze wat mij betreft mogen houden daar is de tv één van. We zijn er niet veel beter van geworden, men is alleen nog maar bezig met zichzelf. De selfiemaatschappij is het resultaat van al dit alles. Men is te druk bezig met hun foon, playstation en het af betalen van de schulden waardoor het gros niet eens meer door heeft wat er nou daadwerkelijk afspeelt in de wereld. NL is daar een goed voorbeeld van.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 8 mei 2016 @ 15:38:13 #269
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162009852
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 14:54 schreef donderdopje het volgende:

[..]

Dat doe ik niet, dat maak jij er van!
Ik geef alleen aan dat jij en ieder ander alsnog gebruik maakt van dingen die door wetenschappers zijn uitgevonden, vaak de meest simpele dingen!

tuurlijk word er ge-experimenteerd en in het verleden ( althans zover bekend ) werd er ook op mensen ge-experimenteerd nu gebeurt dit meerendeels door super computers!
Jij bent degene die op basis van wel of geen respect voor wetenschap of geloof in autoriteiten vind dat je mag invullen hoe en waar iemand dan zou moeten leven .

Als het gaat over het vaccineren van zwangere vrouwen heb je het in ieder geval over twee levens .
pi_162011605
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij bent degene die op basis van wel of geen respect voor wetenschap of geloof in autoriteiten vind dat je mag invullen hoe en waar iemand dan zou moeten leven .

Als het gaat over het vaccineren van zwangere vrouwen heb je het in ieder geval over twee levens .
Ik zeg niet hoe iemand moet leven degene gaf het zelf al aan!
en ik citeer!

Het is nogal hypcriet om er dan zelf gebruik van te maken!
  Moderator zondag 8 mei 2016 @ 16:22:27 #271
249559 crew  Lavenderr
pi_162011609
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Er wordt nog steeds volop met mensen geëxperimenteerd, zie wat gaande is al de psy ops, vaccinaties en big pharma doen daar volop aan mee, het vergiftigde eten waar we mee opgescheept zitten. We leven in een groot experiment uitgevoerd op de massa. Dan nog de experimenten die achter de schermen uitgevoerd worden op mensen en kinderen.

Gros van de uitvindingen hadden ze wat mij betreft mogen houden daar is de tv één van. We zijn er niet veel beter van geworden, men is alleen nog maar bezig met zichzelf. De selfiemaatschappij is het resultaat van al dit alles. Men is te druk bezig met hun foon, playstation en het af betalen van de schulden waardoor het gros niet eens meer door heeft wat er nou daadwerkelijk afspeelt in de wereld. NL is daar een goed voorbeeld van.
Uhh je beseft dat je zelf ook gebruik maakt van internet? Hoe is dat anders dan?
  zondag 8 mei 2016 @ 16:46:20 #272
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_162012874
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 16:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uhh je beseft dat je zelf ook gebruik maakt van internet? Hoe is dat anders dan?
Hoor je mij ook niet beweren dat ik dit niet doe. Dit wil nog niet zeggen dat www een zegen voor de mensheid is. Als het internet uit zou vallen om welke reden dan ook, stort de halve wereld in elkaar. Ik weet niet zeker wie de uitvinder was, CERN of de USA/ de militaire tak. Kan best zijn dat het bewust publiek is gemaakt om meer controle te krijgen want anoniem zijn op het web is haast onmogelijk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zondag 8 mei 2016 @ 16:48:29 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_162012977
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 16:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hoor je mij ook niet beweren dat ik dit niet doe. Dit wil nog niet zeggen dat www een zegen voor de mensheid is. Als het internet uit zou vallen om welke reden dan ook, stort de halve wereld in elkaar. Ik weet niet zeker wie de uitvinder was, CERN of de USA/ de militaire tak. Kan best zijn dat het bewust publiek is gemaakt om meer controle te krijgen want anoniem zijn op het web is haast onmogelijk.
Oh maar dat ben ik helemaal met je eens hoor. Heb daar meen ik al eens een topic over geopend over wat er zou gebeuren als internet weg is. Als je daar over nadenkt slaat de schrik je om het hart. De hele wereld is er afhankelijk van geworden en dat is een eng idee.
Edit: ik zie dat donderkopje er ook een topic over geopend heeft dus deze discussie daar maar verder voeren BNW / De wereld zonder internet

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 08-05-2016 18:54:50 ]
pi_162015587
Ik ga denk ik gewoon lezen als internet weg is. Heb nog een flink aantal boeken staan die erdoorheen moeten.
Conscience do cost.
  Moderator zondag 8 mei 2016 @ 18:18:36 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_162015703
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 18:13 schreef ems. het volgende:
Ik ga denk ik gewoon lezen als internet weg is. Heb nog een flink aantal boeken staan die erdoorheen moeten.
Dito hier. Ik lees veel minder. Haalde vroeger wel 5 boeken per week van de bieb en nu moet ik meestal verlengen.
  zondag 8 mei 2016 @ 19:30:29 #276
52357 Lambiekje
pi_162017934
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:39 schreef ems. het volgende:
Jammer genoeg is er geen body count.
Jij maakt het helemaal bont
  zondag 8 mei 2016 @ 19:33:47 #277
52357 Lambiekje
pi_162018055
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 18:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dito hier. Ik lees veel minder. Haalde vroeger wel 5 boeken per week van de bieb en nu moet ik meestal verlengen.
nu is titel + pdf in Google voldoende
  Moderator zondag 8 mei 2016 @ 19:49:48 #278
249559 crew  Lavenderr
pi_162018613
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 19:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nu is titel + pdf in Google voldoende
Dat is waar maar ik zoek veel liever zelf in de bieb. Boeken wil ik graag vasthouden.
pi_162038768

Die ingrediënten opnoemen en doen alsof die eng zijn als je ze in je lichaam krijgt :D
Conscience do cost.
pi_162039293
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2016 15:46 schreef ems. het volgende:
[ afbeelding ]
Die ingrediënten opnoemen en doen alsof die eng zijn als je ze in je lichaam krijgt :D
Hoeveel van die 8 biljoen zou uitgekeerd zijn?
  vrijdag 13 mei 2016 @ 21:40:48 #281
52357 Lambiekje
pi_162164473
The MMR vaccine: Criminal evidence that vaccine producers want to hide

The controversy over vaccines and autism, and the MMR vaccine in particular, remains a heated one. While many parents of autistic children have clearly stated their own experiences of children showing symptoms of autism only after vaccination, the official statement from the CDC is that vaccines are 'safe and effective.' This official stance continues despite the existence of the United States Vaccine Injury Compensation Program - which was established to award financial compensation to parents of children injured by vaccinations.

http://www.naturalnews.co(...)er_autism_links.html

--------------
Vaccins wetenschappers zijn criminelen.
  vrijdag 13 mei 2016 @ 23:42:03 #282
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_162168937
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 21:40 schreef Lambiekje het volgende:
The MMR vaccine: Criminal evidence that vaccine producers want to hide

The controversy over vaccines and autism, and the MMR vaccine in particular, remains a heated one. While many parents of autistic children have clearly stated their own experiences of children showing symptoms of autism only after vaccination, the official statement from the CDC is that vaccines are 'safe and effective.' This official stance continues despite the existence of the United States Vaccine Injury Compensation Program - which was established to award financial compensation to parents of children injured by vaccinations.

http://www.naturalnews.co(...)er_autism_links.html

--------------
Vaccins wetenschappers zijn criminelen.
En toch denk ik dat de lobbyisten bepaalde wetenschappelijke onderzoeken er uit laten om iets toch op de markt te krijgen. Dus om nou direct de wetenschappers de schuld te geven vind ik iets te kort door de bocht.
There is only one religion
  zaterdag 14 mei 2016 @ 05:19:10 #283
52357 Lambiekje
pi_162172250
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:42 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

En toch denk ik dat de lobbyisten bepaalde wetenschappelijke onderzoeken er uit laten om iets toch op de markt te krijgen. Dus om nou direct de wetenschappers de schuld te geven vind ik iets te kort door de bocht.
... Het is kort door de bocht dat ze iets goed zouden doen
pi_162172841
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2016 23:42 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

"While many parents of autistic children have clearly stated their own experiences of children showing symptoms of autism only after vaccination..."
In het rijksvaccinatieprogramma krijgen kinderen met 14 maanden het eerste BMR vaccin en 12-14 maanden is ook de leeftijd dat ouders hun kinderen stoppen met zuigflessen en overstappen op tuitbekers en andere manieren van drinken geven aan hun kind. Ergo: van tuitbekers krijg je autisme.
pi_162175341
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 19:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is waar maar ik zoek veel liever zelf in de bieb. Boeken wil ik graag vasthouden.
Ah dus nu weten we waar al de boeken van de bibliotheek gaan. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zaterdag 14 mei 2016 @ 12:12:47 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_162175613
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 11:55 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ah dus nu weten we waar al de boeken van de bibliotheek gaan. :)
Maar ik breng ze wel terug hoor als ik ze uit heb :Y
En ik heb me voorgenomen-en ben inmiddels al begonnen-met weer veel meer boeken te lezen ipv op internet.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 14:45:43 #287
52357 Lambiekje
pi_162179819
Farmabedrijven betalen medici via 'sluiproute'

Register meldt indirecte betalingen aan artsen niet

Artsen klussen veel meer bij voor de farmaceutische industrie dan het officiële register met betalingen laat zien. Een deel van de betalingen door de farmabedrijven wordt verhuld doordat ze via een tussenstation lopen, in de vorm van commerciële, gesponsorde nascholingsbureaus. Dat blijkt uit onderzoek van de Volkskrant op basis van nascholingsagenda's en navraag bij artsen, commerciële bureaus en farmaceuten.
http://www.volkskrant.nl/(...)sluiproute~a4300718/

----------
En wéér worden artsen beticht van onheus handelen. Whats New
pi_162269216
Dappere mensen die ondanks de gevaren van extremisten toch levens blijven redden:

http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-36300034
pi_162269437
Ook een mooie (!?) Kanker in honden die minstens 11.000 jaar geleden ontstaan is.

http://www.bbc.co.uk/news/science-environment-36307771

man made vast en zeker :')
  Moderator dinsdag 17 mei 2016 @ 15:44:23 #290
249559 crew  Lavenderr
pi_162270682
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 14:40 schreef .SP. het volgende:
Dappere mensen die ondanks de gevaren van extremisten toch levens blijven redden:

http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-36300034
Heel dapper _O_
  dinsdag 17 mei 2016 @ 23:43:05 #291
52357 Lambiekje
pi_162284883
Farmaceutische knechten zijn laffe mensen

Ze heten in naam politicus, worden gekocht door grote bedrijven zoals de farmaceutische industrie, maar zijn eigenlijk ontzettend laffe mensen.

Zoals de man die voor een groot deel verantwoordelijk is voor de verplichte vaccinatie in Californië en letterlijk wegvlucht wanneer iemand hem een paar vragen wil stellen.

Eén van de meest extreme staten in Amerika voor wat betreft vaccinatiebeleid is zonder enige twijfel Californië. Maar ook in Nederland zijn de voorbereidingen in volle gang
...

De man die mans genoeg is om mee te helpen om kinderen en volwassenen te veroordelen tot verplichte vaccinatie is dat niet als het gaat om het beantwoorden van enkele vragen. Als een volleerd misdadiger, wat hij uiteraard ook is, moet hij wegvluchten om zich uiteindelijk te verschansen achter gewapende bewakers.
--------------

Welke volleerd misdadiger regelt het voor Nederland?
pi_162285026
Klinkt weer als een objectief maar vooral inhoudelijk stuk.
Conscience do cost.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 23:57:18 #293
52357 Lambiekje
pi_162285144
Vaccine Maker Admits On FDA Website That DTaP Vaccine Causes Autism

According to the U.S. FDA’s online Biologics Blood Vaccines publication, Sanofi Pasteur’s Diphtheria, Tetanus Toxoids and Acellular Pertussis Vaccine Adsorbed (DTaP) package insert information under the section for Adverse Reactions, which runs from page 6 to page 11, we find the following declared admission that DTaP caused autism “during post-approval use of Tripedia vaccine.” See the copy and paste information below. So, why all the denials that a vaccine hasn’t or can’t cause autism?

------------

dat wist men natuurlijk wel. Vaccins veroorzaakt autisme.
pi_162285174
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 23:57 schreef Lambiekje het volgende:
Vaccine Maker Admits On FDA Website That DTaP Vaccine Causes Autism

According to the U.S. FDA’s online Biologics Blood Vaccines publication, Sanofi Pasteur’s Diphtheria, Tetanus Toxoids and Acellular Pertussis Vaccine Adsorbed (DTaP) package insert information under the section for Adverse Reactions, which runs from page 6 to page 11, we find the following declared admission that DTaP caused autism “during post-approval use of Tripedia vaccine.” See the copy and paste information below. So, why all the denials that a vaccine hasn’t or can’t cause autism?

------------

dat wist men natuurlijk wel. Vaccins veroorzaakt autisme.
en dat soort uitspraken veroorzaken doden.

Kan je me aub haarfijn uitleggen wat er mis is aan orale vaccins?
  woensdag 18 mei 2016 @ 08:00:29 #295
52357 Lambiekje
pi_162287367
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 15:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Heel dapper _O_
Heel nobel...

A western conspiracy
Pakistan’s ever growing religious right are convinced that vaccinations are part of a western conspiracy. Campaigners have to battle rumours that vaccinations have been designed by western organizations to reduce Muslim populations.
https://www.rnw.org/archi(...)polio-alive-pakistan
pi_162288609
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 08:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heel nobel...

A western conspiracy
Pakistan’s ever growing religious right are convinced that vaccinations are part of a western conspiracy. Campaigners have to battle rumours that vaccinations have been designed by western organizations to reduce Muslim populations.
Ben je serieus, vind je het vermoorden van vrijwilligers die levensreddende vaccins uitdelen door religieuze malloten nobel?

http://thinkprogress.org/(...)spend-polio-efforts/
  Moderator woensdag 18 mei 2016 @ 10:04:48 #297
249559 crew  Lavenderr
pi_162288757
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 08:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heel nobel...

A western conspiracy
Met jou valt niet te discussiëren. Ik zou me eens op mijn hoofd krabben als ik jou was en bedenken of je wel bereikt wat je denkt te bereiken met al je dubieuze uitspraken hier. Je overschreeuwt jezelf in je haat jegens medici.

[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 18-05-2016 13:22:20 ]
  woensdag 18 mei 2016 @ 10:58:09 #298
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_162289777
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 10:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Met jou valt niet te discussiëren. Ik zou me eens op mijn hoofd krabben als ik jou was en bedenken of je wel bereikt wat je denkt te bereiken met al je dubieuze uitspraken hier. Je overschreeuwt jezelf in je haat jegens medici. Zoek hulp.
Alleen mensen met een msm versie mogen niet naar motieven worden gevraagd en bij complotdenkers wel altijd toch .. two face

[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 18-05-2016 13:22:37 ]
pi_162290908
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 10:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Alleen mensen met een msm versie mogen niet naar motieven worden gevraagd en bij complotdenkers wel altijd toch .. two face
Geen idee waar je het over hebt. Om meer ontopic te blijven moet je je misschien even in het "poliovaccine- moordende extremisten" probleem inlezen.
pi_162291546
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 08:49 schreef Fixers het volgende:

[..]

"While many parents of autistic children have clearly stated their own experiences of children showing symptoms of autism only after vaccination..."
In het rijksvaccinatieprogramma krijgen kinderen met 14 maanden het eerste BMR vaccin en 12-14 maanden is ook de leeftijd dat ouders hun kinderen stoppen met zuigflessen en overstappen op tuitbekers en andere manieren van drinken geven aan hun kind. Ergo: van tuitbekers krijg je autisme.
Dat komt door de chemicaliën die de fabrikanten van tuitbekers in het plastic doen. Daar worden ze voor betaald door Big Pharma, duh!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')