ik had het nog over het streshormoon en asperger.quote:Op zondag 24 april 2016 22:08 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat kanker niet is toegenomen bij kinderen. Ik begrijp niet wat je bedoelt / waar je naar verwijst met de volgende twee zinnen.
engquote:
Het is me totaal onduidelijk dan wat je bedoelt te zeggen.quote:Op zondag 24 april 2016 22:12 schreef weetjeniet het volgende:
[..]
ik had het nog over het streshormoon en asperger.
hey maar kunnen we er over ophouden.....:)
dat zijn dingen die ik niet eens heb beweert.
mensen krijgen jonger ziektes en vaker kanker.
goeienacht
Ah jij ontkent kikaquote:Op zondag 24 april 2016 23:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is me totaal onduidelijk dan wat je bedoelt te zeggen.
mensen krijgen vaker kanker omdat ze ouder worden en niet aan andere dingen dood gaan.
mensen krijgen niet jonger kanker noch krijgen jongeren nu vaker kanker dan vroeger.
Als je een van die bovenstaande twee dingen bedoelde, heb je gelijk en is het niet bijster interesant, als je iets anders bedoelde te zeggen heb je ongelijk.
Kun je dat onderbouwen met wat cijfers?quote:Op maandag 25 april 2016 07:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ah jij ontkent kika
Mensen krijgen steeds jonger kanker en andere ouderdomsziektes.
Steeds jonger herseninfarcten, tias. Steeds jonger hartinfarctens
Heb je ook nog artikelen onder je ctrl V die deze angstzaaierij ondersteunen of moeten we het maar geloven als een random duidelijk bevooroordeeld iemand zich over zoiets uitspreekt?quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:53 schreef Lambiekje het volgende:
[b]
Denk nog maar eens goed na over vaccins. Nog steeds positief over vaccins. You fail.
ga je schamen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Heb je ook nog artikelen onder je ctrl V die deze angstzaaierij ondersteunen of moeten we het maar geloven als een random duidelijk bevooroordeeld iemand zich over zoiets uitspreekt?
Al zo lang ben je bezig met vaccins onderuit proberen te halen maar veel verder dan de meningen van mensen die het eng vinden ben je nog niet gekomen.
Zodra je daar een goede reden voor hebt behalve "deze man op deze media benoemt precies waar ik bang voor ben dus nu is het waar".quote:
tjezus.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Zodra je daar een goede reden voor hebt behalve "deze man op deze media benoemt precies waar ik bang voor ben dus nu is het waar".
Zelfs van jou had ik beter verwacht.
Ik dacht dat ik net bevestigde dat ik jouw dijenkletser van een artikel wel degelijk had gelezen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tjezus.
Lees je überhaupt wel wat in BNW topics.
Niet op ems letten die is volslagen wereldvreemd.quote:Op zondag 1 mei 2016 13:53 schreef ems. het volgende:
Weer een linkje zonder bewijs maar met lege kreten van angstige mensen. Niet op letten, jongens.
Ze geven er een bron bij. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26921782quote:Op zondag 1 mei 2016 13:53 schreef ems. het volgende:
Weer een linkje zonder bewijs maar met lege kreten van angstige mensen. Niet op letten, jongens.
Lijkt op het eerste zicht vrij veel, maar komt neer op een gemiddelde van 1 bezoek per 1148 dagen (528193*42/19351), of 3.14 jaar.quote:Over the period 195,270 females received 528,913 doses of HPV vaccine. Of those receiving at least one dose, 192 reported one or more AEFI events (198 AEFI events), i.e., 37.4/100,000 doses administered (95% CI 32.5-43.0). None were consistent with VTE. Of the women who received HPV vaccine 958 were hospitalized and 19,351 had an ED visit within 42 days of immunization.
Niet gaan huilen als ze longontsteking oplooptquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:26 schreef ems. het volgende:
Mijn moeder is momenteel vaccinaties aan het halen. Ik laat het hier weten als ze dood terugkeert of opeens een jongetje wilt worden.
WTF heeft een longontsteking nu weer met vaccinaties te maken. Heb je weer aan je duim gesabbeld?quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet gaan huilen als ze longontsteking oploopt
Hoe vaak moet er nog duidelijk gemaakt worden dat er manipulatieve fake journals zijn waar je voor een boel geld onzin "gepubliceerd" kan krijgen voordat jullie uit schaamte even zo'n bron google-en voor het op fok te plempen?quote:
arghhh, de domheid is tergend van de auteur, serieus Biekje, heb je al eens naar 1 van de bronnen geklikt, zelfs Stevie Wonder zou meteen zien dat het helemaal nergens op slaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 07:58 schreef Lambiekje het volgende:
However, the REAL “smoking gun” about vaccine population control is found in the United Nations’ World Health Origination’s August 1992 publication FERTILITY REGULATING VACCINES. Vaccine safety researcher, writer, and advocate Christina England produced an excellent article, which discussed her findings about that WHO report in her article “WHO Caught Recommending Vaccinations Known to Render Primates Infertile.”
http://www.activistpost.c(...)ccines-involved.html
–------------
ik denk dat jij ergens anders moet zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 11:36 schreef .SP. het volgende:
[..]
arghhh, de domheid is tergend van de auteur, serieus Biekje, heb je al eens naar 1 van de bronnen geklikt, zelfs Stevie Wonder zou meteen zien dat het helemaal nergens op slaat.
Ga alsjeblieft ergens anders deze nonsens promoten, dit haalt de kwaliteit van dit forum alleen maar omlaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |