SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Goeie deal dan.quote:
Ik heb altijd smoking tenzij ik vloei mee vraag maar die geven altijd die veel te grote mee dan rook ik meer papier dan wat anders.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb het liefst vloei van Smoking. Had laatst ook van een ander merk, bleef vaak niet eens plakken enz. Smoking heb ik nooit problemen mee.
Inside out?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb altijd smoking tenzij ik vloei mee vraag maar die geven altijd die veel te grote mee dan rook ik meer papier dan wat anders.
Het is niet moeilijk, Etsu kan het nu ook *dankzij mij*quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan uberhaupt niet draaien, dus ik ook niet haha.
Waardoor precies?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:44 schreef Amarantha het volgende:
Aah blijf kippenvel krijgen als ik trailer van GoT bekijk
Ik heb het echt heel vaak geprobeerd, met lange pauze's ertussen en het lukt me écht nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk, Etsu kan het nu ook *dankzij mij*
Gewoon allesquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waardoor precies?
Ik zie maar 1 ding dat ik interessant vind, en dat is Davos die zijn zwaard trekt.
ik ga het je wel een keer leren.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het echt heel vaak geprobeerd, met lange pauze's ertussen en het lukt me écht niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
Lekker getraind vandaag, gezonde boodschapjes gedaan, door uitzendbureau gebeld#Goodday
quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Dat zou leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice, goed nieuws dus?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
Lekker getraind vandaag, gezonde boodschapjes gedaan, door uitzendbureau gebeld#Goodday
Baby darling doll face honey
Ze hadden sowieso werk. maar moest dus paar weken wachten voor uitnodiging om daar eerst rondleiding te krijgen. Daar wilde ik ze vandaag al voor bellen maar werd om 10 uur al gebeld door hunquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Hadden ze werk voor je?
Staat dat los van dat magazijnwerk dat je kon doen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden sowieso werk. maar moest dus paar weken wachten voor uitnodiging om daar eerst rondleiding te krijgen. Daar wilde ik ze vandaag al voor bellen maar werd om 10 uur al gebeld door hunVolgende week vrijdag. Dus dan zullen zem e er week erna wel meteen inplannen
Een risico voor haar bedoelen ze?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:03 schreef Crack_ het volgende:
AH heeft vrouw niet aangenomen omdat ze te dik is; problemen met stoelen en risico voor gezondheid dus ziekte en shit.
Vrouw zegt diep gekwetst te zijn, ik vind t gewoon redelijk wat ze zeggen?
Nee, dit is het magazijnwerkquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat dat los van dat magazijnwerk dat je kon doen?
Terecht.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:03 schreef Crack_ het volgende:
AH heeft vrouw niet aangenomen omdat ze te dik is; problemen met stoelen en risico voor gezondheid dus ziekte en shit.
Vrouw zegt diep gekwetst te zijn, ik vind t gewoon redelijk wat ze zeggen?
Nee, voor AH. Dikke mensen hebben hoger ziekteverzuim en kosten werkgever dus meer geldquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een risico voor haar bedoelen ze?
Tsja, als jij niet in dat intens kleine hokje past valt er wel wat voor te zeggen ja, daar had ik met m`n 1.93 ook wel moeite mee moet ik zeggen
Oh zo.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, voor AH. Dikke mensen hebben hoger ziekteverzuim en kosten werkgever dus meer geld
Je gaat naar Amerika en je moet vaccinaties?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:06 schreef Etsu het volgende:
Jeetje, zoveel regelen/bellen voor de VS. Vandaag een heel wat gedaan, maar er moet nog wel wat gedaan worden. En ik moet ook 4937204892 vaccinaties/prikken halen, en als ik iets haat, zijn 't naalden wel
Oh en en en ik moet naar Nijmegen en Amsterdam voor 'n dag om iets te fixen/op te halen. En alle diploma's/cijferlijsten laten vertalen¤50,- p.p
Don`t knowquote:
Tegen obesitasquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat naar Amerika en je moet vaccinaties?
quote:
Ja raar hequote:Op woensdag 9 maart 2016 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat naar Amerika en je moet vaccinaties?
Hahah, nu kom je het land niet in omdat je longen inktzwart zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja raar he
[ afbeelding ]
Zelfs een foto van m'n longenWAAROM
Ik dacht ookal: ehh ik wil helemaal niet weten hoe m'n longen uitzienquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah, nu kom je het land niet in omdat je longen inktzwart zijn
En ze passen niet in die hokjes van de kassa's. Ik vraag me af hoe volumineus ze dan is, want heb daar toch al behoorlijk wat walvissen gezien.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, voor AH. Dikke mensen hebben hoger ziekteverzuim en kosten werkgever dus meer geld
Er zat laatst zo`n schatjequote:Op woensdag 9 maart 2016 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ze passen niet in die hokjes van de kassa's. Ik vraag me af hoe volumineus ze dan is, want heb daar toch al behoorlijk wat walvissen gezien.
Lijkt me een vervelend gevoel, geen ballen hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zat laatst zo`n schatjeHad er eigenlijk wat mee moeten doen mja, no balls
Ipv een tientje een dickpic gevenquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten die meiden toch niet op te wachten tijdens hun werk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vervelend voor hem of voor jou?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me een vervelend gevoel, geen ballen hebben.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me een vervelend gevoel, geen ballen hebben.
Nee, dat ook inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zitten die meiden toch niet op te wachten tijdens hun werk.
Scherp scherpquote:
Viesdikquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga even een patatje halengewoon omdat het kan
Geniet er maar van danquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lange dag gehad even geen zin om te koken.
Jij kookt nooitquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lange dag gehad even geen zin om te koken.
Nee, dat klopt. Het helpt ook niet dat mijn vriendin vanavond niet thuis is. Vandaar mijn eenmalige keuze om zeer ongezond te eten.quote:
Doeiquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Stelletje NSB'rtjs hier joh gaan ze me TR krijg ik ban![]()
Fylax is een TR-slet hierquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Stelletje NSB'rtjs hier joh gaan ze me TR krijg ik ban![]()
Hij heeft toch al een ban gehad slimpiequote:
Ja weet ik. Ik lokte een reactie uit. Even wat olie op het vuur gooien zeg maar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft toch al een ban gehad slimpie
ik ben niet meer zo aggresief sinds gister eigenlijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik lokte een reactie uit. Even wat olie op het vuur gooien zeg maar.
Hartstikke goed van je.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ben niet meer zo aggresief sinds gister eigenlijk
ik werk aan me zelf
omdat me chick heb gezegd dat ze weg gaat als ik niet stop met heletijd drinken en dom aggresief doen en mensen uitlokkenquote:
Ik denk dat jij je stoerder voor doet dan je bent.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
omdat me chick heb gezegd dat ze weg gaat als ik niet stop met heletijd drinken en dom aggresief doen en mensen uitlokken
ik word gewoon heel snel beinvloed door anderequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je stoerder voor doet dan je bent.
Okéquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik word gewoon heel snel beinvloed door andere
is moeilijk verhaal
Wat is er geniaal aan een seksverslaafde narcistische junk die z`n partners niet verteld dat hij hiv-positief is?quote:
Ja dat laatste *over dat hiv* is idd niet tof.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er geniaal aan een seksverslaafde narcistische junk die z`n partners niet verteld dat hij hiv-positief is?
Verder is z`n humor ook totaal niet grappig
Seizoen 4 gaat wel gruwelijk worden denk ik.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey honnepon.
Ik vind S3 wel 't minste van de drie denk ik.
Kom ik morgen wel aan toe denk ik. Of niet. Over 2 weken tentamens en wilde al zondag iets aan doen. Resultaat: 0,0 gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Seizoen 4 gaat wel gruwelijk worden denk ik.
Foeiquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom ik morgen wel aan toe denk ik. Of niet. Over 2 weken tentamens en wilde al zondag iets aan doen. Resultaat: 0,0 gedaan.
Lolquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga zaterdag meedoen aan een volleybaltoernooi in Arnhem en ik heb deze week al 3x getraind (ofja morgenochtend nog even, volgens de planning).
Ik voel mijn buikspieren al.
Zag net een filmpje van 4 sec.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Dat afgehakte hoofd. Ja weet niet, is toch gek?
wel in Nederland jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Dat afgehakte hoofd. Ja weet niet, is toch gek?
Jaquote:
loopjongen ja, duidelijk waarschuwing/signaal dusquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja
En hij scheen niet zo'n boeiend persoon te zijn verder in die bende's, wel betrokken maar niet belangrijk echt
Kan het ook gewoon niet-niet zielig vindenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
loopjongen ja, duidelijk waarschuwing/signaal dus
Tering Etsuquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:20 schreef Etsu het volgende:
Wtf, ik lees het nu pas over een afgehakt hoofd.Was echt de hele middag/avond helemaal weg van de bewoonde wereld
Maar het was vanochtendquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:20 schreef Etsu het volgende:
Wtf, ik lees het nu pas over een afgehakt hoofd.Was echt de hele middag/avond helemaal weg van de bewoonde wereld
het is niet niksquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan het ook gewoon niet-niet zielig vinden
Maar een van die bazen van die bende's zeg maar, die is ook dood, had 80 kogels in zich. WHAT THE FUUUUUUUUUUUUCK. Crrrrazyquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is niet niks
Simpele afrekening met 2 kogels zie je niet meer
Ja jonge vanmorgen om 9 uur ben ik uit Groningen gegaan en had mijn trein een aanrijding met een persoon en toen hele ochtend op mobiel geFOK!t en toen hele middag mn ouders en de VS geregeld en toen weer terug de trein in en weer op mobiel geFOK!t en toen thuis en weer FOK! en Bates Motel, gewoon niet aan gedacht om het nieuws te kijken tot Crackie ineens over een afgehakt hoofd had.quote:
What the fuck Etsuquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja jonge vanmorgen om 9 uur ben ik uit Groningen gegaan en had mijn trein een aanrijding met een persoon en toen hele ochtend op mobiel geFOK!t en toen hele middag mn ouders en de VS geregeld en toen weer terug de trein in en weer op mobiel geFOK!t en toen thuis en weer FOK! en Bates Motel, gewoon niet aan gedacht om het nieuws te kijken tot Crackie ineens over een afgehakt hoofd had.
Zo raar is dat toch niet?quote:
Het stond echt overal, ook op fokquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet?Ververs jij de app van NU.nl 24/7?
Ik heb er gewoon geen tijd voor gehad, en anders niet aan gedacht. Ben gewoon de hele dag weggeweest.
Nou, ik heb het gemist.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het stond echt overal, ook op fok![]()
Ik check t nieuws eigenlijk nooit meer sinds ik geen krant meer heb
ook overdag toen een keer midden op straat bij een basisschoolquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar een van die bazen van die bende's zeg maar, die is ook dood, had 80 kogels in zich. WHAT THE FUUUUUUUUUUUUCK. Crrrrazy
Jonge, je zegt boeiend en gaat nu zelf door. Niemand andersquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
Al vraag ik me af hoe ik het moest meekrijgen. In de trein had ik geen krant, ik heb NU.nl-app niet gebruikt vandaag, ik heb de tv niet aangehad want in de trein heb je nou eenmaal geen tv en bij mijn ouders ga ik niet uitgebreid tv kijken als er dingen gedaan moeten worden en als ik FOK!te in de trein, dan ga ik niet uitgebreid even NWS ofzo doorspitten, dan ga ik gewoon lekker SC'en tot de tijd om is.
Wat doen we moeilijk.
je kan ook zelf nieuws volgen natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
Al vraag ik me af hoe ik het moest meekrijgen. In de trein had ik geen krant, ik heb NU.nl-app niet gebruikt vandaag, ik heb de tv niet aangehad want in de trein heb je nou eenmaal geen tv en bij mijn ouders ga ik niet uitgebreid tv kijken als er dingen gedaan moeten worden en als ik FOK!te in de trein, dan ga ik niet uitgebreid even NWS ofzo doorspitten, dan ga ik gewoon lekker SC'en tot de tijd om is.
Wat doen we moeilijk.
Ja, was dat die moeder waar haar kinderen bij stonden?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
ook overdag toen een keer midden op straat bij een basisschool![]()
Jaar terug ongeveer
net een wijf hequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge, je zegt boeiend en gaat nu zelf door. Niemand anders
NOUJA, jij vindt het raar, ik vraag me dan af hoe ik het moest hebben gehoord/gelezen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge, je zegt boeiend en gaat nu zelf door. Niemand anders
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)n-liquidatie-zaandamquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, was dat die moeder waar haar kinderen bij stonden?
Je volgt toch gewoon her nieuws gedurende de dag? Doe ik toch zeker wel om de paar uur hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
NOUJA, jij vindt het raar, ik vraag me dan af hoe ik het moest hebben gehoord/gelezen.
Is dit een serieuze vraag ofwat? Ik snap um nie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn debuut op de radio wel meegekregen?
Normaal heb ik Twitter daarvoor, en dat heb ik ook niet gebruikt vandaag.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je volgt toch gewoon her nieuws gedurende de dag? Doe ik toch zeker wel om de paar uur hoor.
Als ik hele dag weg ben niet.. (ik weet de vraag is voor Etsu)quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je volgt toch gewoon her nieuws gedurende de dag? Doe ik toch zeker wel om de paar uur hoor.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)n-liquidatie-zaandam
Nee deze bedoelde ik
Echt? Die ga je mailen in zo'n situatie als je kind op school zit?quote:Ouders van leerlingen zijn door de school gemaild met het verzoek om hun kinderen op te halen
Want Amsterdam is hoofd op de stoep en haat in de straat, je bent op je hoede vooral `s avonds laat.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
was wel raar he, opeens een hoofd midden op de stoep
Nee ik ook maar als ik hele dag weg ben geweest wel meteen kijken of ik wat gemist heb als ik de kans hebquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik hele dag weg ben niet.. (ik weet de vraag is voor Etsu)
lekker volksnummertjequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Want Amsterdam is hoofd op de stoep en haat in de straat, je bent op je hoede vooral `s avonds laat.
Ik ga er vanuit als er echt iets ernstigs is gebeurd dat ik het wel hoor als ik ergens ben.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ook maar als ik hele dag weg ben geweest wel meteen kijken of ik wat gemist heb als ik de kans hebje hebt alle media toch binnen handbereik dusja waarom niet
Heb jij nog gewoon de krant ja?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik lees gewoon de krant sochtends.
En savonds kop ik een keer de digitale versie
Tuurlijk.quote:
Het is ook wel leuk ja, maar vind het zonde nu je blendle hebtquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Lekker man sochtends.
Kopje thee, puzzeltje.
Fatsoenlijke artikels waar ik anders voor de digitale versie moest betalen.
Ach, heb het geld en vind het fijner lezen in de ochtend.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk ja, maar vind het zonde nu je blendle hebt
Denk het nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Al denk ik wel dat als je het nieuws permanent niet zou volgen dat je er wel beter van word
Huh?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Al denk ik wel dat als je het nieuws permanent niet zou volgen dat je er wel beter van word
Als je niet geconfronteerd wordt met al die drama? Zal onbewust toch wel invloed hebben hoorquote:
Oh, dan moet het wel heel onbewust zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je niet geconfronteerd wordt met al die drama? Zal onbewust toch wel invloed hebben hoorMisschien niet heel veel maar toch
Maar wel iets dus.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dan moet het wel heel onbewust zijn.
Er is weinig nieuws waar ik mn persoonlijke stemming door laat veranderen
Mwaoh, zou niet weten nu.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
Aanslagen in eigen land bijv. Of draagt dat aan je persoonlijke stemming niks bij?
ken wel van die mensen ja en dat klopt welquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Dit jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Je wordt er vooral dommer van, en geluk is met de domme.
Daarom moeten we de bouw in. Lekker simpel werk, lekker amsteltjes knallenquote:
Klopt ja geen prestatiedruk niks lekker manquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom moeten we de bouw in. Lekker simpel werk, lekker amsteltjes knallen
Dat wel ja. Ik zou het ook niet kunnen denk ik, daar ben ik veel te nieuwsgierig voor ook. Ik zou het niet kunnen om nergens een fuck om te kunnen gevenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Je wordt er vooral dommer van, en geluk is met de domme.
Niet over toekomst denken, gewoon komt zoals t komt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt ja geen prestatiedruk niks lekker man
3 avonden per week kroeg in in weekend en dan weer werkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet over toekomst denken, gewoon komt zoals t komt.
''I roll up''quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan uberhaupt niet draaien, dus ik ook niet haha.
Kutskiquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
Bijna geen tijd meer voor FOK! nu ik minecraft gekocht heb.
Foei.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
Bijna geen tijd meer voor FOK! nu ik minecraft gekocht heb.
Ik ben mijn vriend aan het appen die ergens anders in huis zitquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben mijn vriend aan het appen die ergens anders in huis zit
Dat deed ik ook weleens met mn huisgenotequote:Op woensdag 9 maart 2016 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben mijn vriend aan het appen die ergens anders in huis zit
quote:
Maar nu krijg ik geen reactiequote:Op woensdag 9 maart 2016 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat deed ik ook weleens met mn huisgenote..
Neequote:Op woensdag 9 maart 2016 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stuur mij ook als je toch bezig bent
Ik heb geen beltoon denk ikquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk heb ik een nieuwe beltoon. Darth Vader Star Wars deuntje
Dat wou ik al maar was te lui om op telefoon te zetten
Ik had eerst een hardcore liedje maar eigenlijk staat mijn telefoon 99% van de tijd op stil.quote:
https://www.bol.com/nl/p/(...)je/9200000021217769/quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zoek het volgende boek om te lezen, keuzes.
Hallo, Stijn.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo, Stijn.
Vandaag een grootste aankoop gedaan.
Een dartboard.
Even kijken of dit te downloaden isquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)je/9200000021217769/
Deze schijnt tof te zijn
Ik deed laatst mee aan een toernooi maar ik verloor in de halve finale na 2-0 voor te hebben gestaan.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet denk ik zo'n 50kg aankomen om een goed dartspostuur te krijgen
Zeg maar gedag tegen je aankomende huwelijk danquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet denk ik zo'n 50kg aankomen om een goed dartspostuur te krijgen
Aan het eind van deze maand mijn dartsdebuut, ik heb als voordeel dat ik als een van de weinige niet eerst 6 bier drinkt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik deed laatst mee aan een toernooi maar ik verloor in de halve finale na 2-0 voor te hebben gestaan.
#Mentaallabiel
Ik gooi het liefst met wat dikkere barrels.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aan het eind van deze maand mijn dartsdebuut, ik heb als voordeel dat ik als een van de weinige niet eerst 6 bier drinkt.
Je moet wat over hebben om het PDC WK 2017 te winnenquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg maar gedag tegen je aankomende huwelijk dan
Ik ga nog liever op balletquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben om het PDC WK 2017 te winnen
wat zijn goede pijlen om te kopenquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ongeveer deze dart @Inso
Dat kan ik moeilijk zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat zijn goede pijlen om te kopen
Heb er weinig ervaring mee.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan ik moeilijk zeggen natuurlijk.
Dat snap ik best, maar het is compleet afhankelijk van hoe je gooit. Dan zou ik er pas echt iets over kunnen zeggen.quote:
Zou best kunnen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Zijn er geen dartswinkels ofzo dat je kan proberen
Ik gooi dubbels beter vanuit de beweging (gr gr Jacques) in plaats van dat je meteen op D10 moet gooien bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar moet zeggen dat het scoren me makkelijk af gaat.
Veel 100+ scores.
Maar ja, zo snel er iets anders dan 20 of 16 moet worden gegooid gaat het mis.
Ik kan met links alleen de pijlen in het bord krijgen. Daar is alles mee gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het enige wat me fascineert is dat ik totaal voor geen meter met rechts kan gooien.
Anderson gooit met baggerogen gewoon twee wereldkampioenschappen kapot. Genot.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat terwijl ik toch bijzonder veel dingen wel kan met mn zwakke hand.
Darten is dan ook een wetenschap
Beetje smakeloosquote:
Omdat schrijvers over het algemeen erg graag bij een bepaald kliekje intellectuelen willen horen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Vraag: waarom zijn de meeste schrijvers vrijwel altijd linksgeörienteerd.
Leren voor tentamens.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet verboden.
Nog plannen voor het weekend?
Volgens mij heb ik alleen de film ervan gezien. Vraag me niet waar en waarom. Dat is uit mijn geheugen verdwenenquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik heb alleen Komt een vrouw bij de dokter voor de helft gelezen dus veel kan ik er ook niet o ver zeggen
Volgens mij verdien je daar best wel goed geld mee ofnietquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
En vieren dat ik de grootste vertaalopdracht so far af heb dan hopelijk.
Dat wordt een lekkere factuur hoor.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alleen de film ervan gezien. Vraag me niet waar en waarom. Dat is uit mijn geheugen verdwenen
Niet onaardig.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij verdien je daar best wel goed geld mee ofniet
Films kijk ik tegenwoordig zelden tot nooit.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]Oh die film vond ik niet eens zo heel onaardig moet ik zeggen.
Beetje ordinair af en toe, maargoed dat mogen we van Nederlandse films verwachten
Zo groot?quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is wel lekker als een opdracht na een paar weken af is.
En je krijgt dat bedrag binnen.
Goed gevoel.
Een leuk bedrag, maar vooral voldoening dat het af is.quote:
Ja ik bedoel zo`n grote opdrachtquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een leuk bedrag, maar vooral voldoening dat het af is.
Tegenwoordig wel.quote:
Wow, en dat terwijl vertaalwerk juist zo lastig is om daar veel werk in te krijgen omdat zoveel het doen toch?quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel.
Maar veel saaie.
Vorig jaar had ik een kinderboek, dat was wel supertof.
Als je een taal kan waar weinig Engelssprekenden zijn is er genoeg werk.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow, en dat terwijl vertaalwerk juist zo lastig is om daar veel werk in te krijgen omdat zoveel het doen toch?
Of valt het Engels-Pools-Engels nog wel mee?
Ja dat scheelt al wel inderdaadquote:Op donderdag 10 maart 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu ik een beetje portfolio van een jaar werk hebt.
Goede referenten komen de meeste opdrachten naar mij toe, ipv dat ik ze moet zoeken.
Zoveel mensen die native zijn in beide talen zijn er namelijk niet.
Heheh ik las het terug jaquote:
heb perrongeluk wel paar keer de ass van iemand aangetaakt jaquote:Op donderdag 10 maart 2016 01:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij vergat de L
wat een viezerik is die fylax toch
Oh dacht dinsdag. Was het leuk?quote:Op donderdag 10 maart 2016 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja t iz nieuwe dag
t was woensdagavond
Alles beft hier.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beetje grieperig, tis weer zo'n tijdDaar?
Netjes man!!quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:40 schreef Etsu het volgende:
trouwenstrouwenstrouwens
ik heb vanmorgen gewogen en ik ben 83,9
toen ik begon met PT, was ik 90we zijn nu 1,5 maand verder.
Grappigquote:Op donderdag 10 maart 2016 13:30 schreef MrBradge het volgende:
https://www.facebook.com/Unicornflakestheband/We hebben de Dumpertpolka gespeeld
Awquote:Op donderdag 10 maart 2016 13:29 schreef Crack_ het volgende:
Ben echt sipjes vandaag en weet niet waarom
Morgen tentamenquote:Op donderdag 10 maart 2016 13:38 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Gewoon lekker netflix aan en gaan toch?
Ja?quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:15 schreef Amarantha het volgende:
Dus. Kuroi heeft van Etsu zo'n water fontein gekregen. Groot succes
Mwah viel mee. Alleen in de zomer drinkt ze amper. Maar Etsu zijn kat kijkt er niet naar om dus mee gekregen om te kijken of Kuroi wel leuk vind.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2016 14:18 schreef Etsu het volgende:
Ik kocht dat ding voor Bella maar mevrouw heeft er 0x naar omgekekenNou dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |