Nee, dat ook inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zitten die meiden toch niet op te wachten tijdens hun werk.
Scherp scherpquote:
Viesdikquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga even een patatje halengewoon omdat het kan
Geniet er maar van danquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lange dag gehad even geen zin om te koken.
Jij kookt nooitquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lange dag gehad even geen zin om te koken.
Nee, dat klopt. Het helpt ook niet dat mijn vriendin vanavond niet thuis is. Vandaar mijn eenmalige keuze om zeer ongezond te eten.quote:
Doeiquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Stelletje NSB'rtjs hier joh gaan ze me TR krijg ik ban![]()
Fylax is een TR-slet hierquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Stelletje NSB'rtjs hier joh gaan ze me TR krijg ik ban![]()
Hij heeft toch al een ban gehad slimpiequote:
Ja weet ik. Ik lokte een reactie uit. Even wat olie op het vuur gooien zeg maar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij heeft toch al een ban gehad slimpie
ik ben niet meer zo aggresief sinds gister eigenlijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik lokte een reactie uit. Even wat olie op het vuur gooien zeg maar.
Hartstikke goed van je.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ben niet meer zo aggresief sinds gister eigenlijk
ik werk aan me zelf
omdat me chick heb gezegd dat ze weg gaat als ik niet stop met heletijd drinken en dom aggresief doen en mensen uitlokkenquote:
Ik denk dat jij je stoerder voor doet dan je bent.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
omdat me chick heb gezegd dat ze weg gaat als ik niet stop met heletijd drinken en dom aggresief doen en mensen uitlokken
ik word gewoon heel snel beinvloed door anderequote:Op woensdag 9 maart 2016 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je stoerder voor doet dan je bent.
Okéquote:Op woensdag 9 maart 2016 20:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik word gewoon heel snel beinvloed door andere
is moeilijk verhaal
Wat is er geniaal aan een seksverslaafde narcistische junk die z`n partners niet verteld dat hij hiv-positief is?quote:
Ja dat laatste *over dat hiv* is idd niet tof.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er geniaal aan een seksverslaafde narcistische junk die z`n partners niet verteld dat hij hiv-positief is?
Verder is z`n humor ook totaal niet grappig
Seizoen 4 gaat wel gruwelijk worden denk ik.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey honnepon.
Ik vind S3 wel 't minste van de drie denk ik.
Kom ik morgen wel aan toe denk ik. Of niet. Over 2 weken tentamens en wilde al zondag iets aan doen. Resultaat: 0,0 gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Seizoen 4 gaat wel gruwelijk worden denk ik.
Foeiquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom ik morgen wel aan toe denk ik. Of niet. Over 2 weken tentamens en wilde al zondag iets aan doen. Resultaat: 0,0 gedaan.
Lolquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga zaterdag meedoen aan een volleybaltoernooi in Arnhem en ik heb deze week al 3x getraind (ofja morgenochtend nog even, volgens de planning).
Ik voel mijn buikspieren al.
Zag net een filmpje van 4 sec.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Dat afgehakte hoofd. Ja weet niet, is toch gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |