Wat is er geniaal aan een seksverslaafde narcistische junk die z`n partners niet verteld dat hij hiv-positief is?quote:
Ja dat laatste *over dat hiv* is idd niet tof.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er geniaal aan een seksverslaafde narcistische junk die z`n partners niet verteld dat hij hiv-positief is?
Verder is z`n humor ook totaal niet grappig
Seizoen 4 gaat wel gruwelijk worden denk ik.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hey honnepon.
Ik vind S3 wel 't minste van de drie denk ik.
Kom ik morgen wel aan toe denk ik. Of niet. Over 2 weken tentamens en wilde al zondag iets aan doen. Resultaat: 0,0 gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Seizoen 4 gaat wel gruwelijk worden denk ik.
Foeiquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom ik morgen wel aan toe denk ik. Of niet. Over 2 weken tentamens en wilde al zondag iets aan doen. Resultaat: 0,0 gedaan.
Lolquote:Op woensdag 9 maart 2016 21:58 schreef Etsu het volgende:
Ik ga zaterdag meedoen aan een volleybaltoernooi in Arnhem en ik heb deze week al 3x getraind (ofja morgenochtend nog even, volgens de planning).
Ik voel mijn buikspieren al.
Zag net een filmpje van 4 sec.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Dat afgehakte hoofd. Ja weet niet, is toch gek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |