Ik kan met links alleen de pijlen in het bord krijgen. Daar is alles mee gezegd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Het enige wat me fascineert is dat ik totaal voor geen meter met rechts kan gooien.
Anderson gooit met baggerogen gewoon twee wereldkampioenschappen kapot. Genot.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat terwijl ik toch bijzonder veel dingen wel kan met mn zwakke hand.
Darten is dan ook een wetenschap
Beetje smakeloosquote:
Omdat schrijvers over het algemeen erg graag bij een bepaald kliekje intellectuelen willen horen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Vraag: waarom zijn de meeste schrijvers vrijwel altijd linksgeörienteerd.
Leren voor tentamens.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet verboden.
Nog plannen voor het weekend?
Volgens mij heb ik alleen de film ervan gezien. Vraag me niet waar en waarom. Dat is uit mijn geheugen verdwenenquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik heb alleen Komt een vrouw bij de dokter voor de helft gelezen dus veel kan ik er ook niet o ver zeggen
Volgens mij verdien je daar best wel goed geld mee ofnietquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
En vieren dat ik de grootste vertaalopdracht so far af heb dan hopelijk.
Dat wordt een lekkere factuur hoor.
quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alleen de film ervan gezien. Vraag me niet waar en waarom. Dat is uit mijn geheugen verdwenen
Niet onaardig.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij verdien je daar best wel goed geld mee ofniet
Films kijk ik tegenwoordig zelden tot nooit.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]Oh die film vond ik niet eens zo heel onaardig moet ik zeggen.
Beetje ordinair af en toe, maargoed dat mogen we van Nederlandse films verwachten
Zo groot?quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is wel lekker als een opdracht na een paar weken af is.
En je krijgt dat bedrag binnen.
Goed gevoel.
Een leuk bedrag, maar vooral voldoening dat het af is.quote:
Ja ik bedoel zo`n grote opdrachtquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een leuk bedrag, maar vooral voldoening dat het af is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |