Denk het nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Al denk ik wel dat als je het nieuws permanent niet zou volgen dat je er wel beter van word
Huh?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Al denk ik wel dat als je het nieuws permanent niet zou volgen dat je er wel beter van word
Als je niet geconfronteerd wordt met al die drama? Zal onbewust toch wel invloed hebben hoorquote:
Oh, dan moet het wel heel onbewust zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je niet geconfronteerd wordt met al die drama? Zal onbewust toch wel invloed hebben hoorMisschien niet heel veel maar toch
Maar wel iets dus.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dan moet het wel heel onbewust zijn.
Er is weinig nieuws waar ik mn persoonlijke stemming door laat veranderen
Mwaoh, zou niet weten nu.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
Aanslagen in eigen land bijv. Of draagt dat aan je persoonlijke stemming niks bij?
ken wel van die mensen ja en dat klopt welquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
Dit jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Je wordt er vooral dommer van, en geluk is met de domme.
Daarom moeten we de bouw in. Lekker simpel werk, lekker amsteltjes knallenquote:
Klopt ja geen prestatiedruk niks lekker manquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom moeten we de bouw in. Lekker simpel werk, lekker amsteltjes knallen
Dat wel ja. Ik zou het ook niet kunnen denk ik, daar ben ik veel te nieuwsgierig voor ook. Ik zou het niet kunnen om nergens een fuck om te kunnen gevenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Je wordt er vooral dommer van, en geluk is met de domme.
Niet over toekomst denken, gewoon komt zoals t komt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt ja geen prestatiedruk niks lekker man
3 avonden per week kroeg in in weekend en dan weer werkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet over toekomst denken, gewoon komt zoals t komt.
''I roll up''quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan uberhaupt niet draaien, dus ik ook niet haha.
Kutskiquote:Op woensdag 9 maart 2016 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
Bijna geen tijd meer voor FOK! nu ik minecraft gekocht heb.
Foei.quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
Bijna geen tijd meer voor FOK! nu ik minecraft gekocht heb.
Ik ben mijn vriend aan het appen die ergens anders in huis zitquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben mijn vriend aan het appen die ergens anders in huis zit
Dat deed ik ook weleens met mn huisgenotequote:Op woensdag 9 maart 2016 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben mijn vriend aan het appen die ergens anders in huis zit
quote:
Maar nu krijg ik geen reactiequote:Op woensdag 9 maart 2016 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat deed ik ook weleens met mn huisgenote..
Neequote:Op woensdag 9 maart 2016 23:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stuur mij ook als je toch bezig bent
Ik heb geen beltoon denk ikquote:Op donderdag 10 maart 2016 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk heb ik een nieuwe beltoon. Darth Vader Star Wars deuntje
Dat wou ik al maar was te lui om op telefoon te zetten
Ik had eerst een hardcore liedje maar eigenlijk staat mijn telefoon 99% van de tijd op stil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |