SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Goeie deal dan.quote:
Ik heb altijd smoking tenzij ik vloei mee vraag maar die geven altijd die veel te grote mee dan rook ik meer papier dan wat anders.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb het liefst vloei van Smoking. Had laatst ook van een ander merk, bleef vaak niet eens plakken enz. Smoking heb ik nooit problemen mee.
Inside out?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb altijd smoking tenzij ik vloei mee vraag maar die geven altijd die veel te grote mee dan rook ik meer papier dan wat anders.
Het is niet moeilijk, Etsu kan het nu ook *dankzij mij*quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik kan uberhaupt niet draaien, dus ik ook niet haha.
Waardoor precies?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:44 schreef Amarantha het volgende:
Aah blijf kippenvel krijgen als ik trailer van GoT bekijk
Ik heb het echt heel vaak geprobeerd, met lange pauze's ertussen en het lukt me écht nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk, Etsu kan het nu ook *dankzij mij*
Gewoon allesquote:Op woensdag 9 maart 2016 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waardoor precies?
Ik zie maar 1 ding dat ik interessant vind, en dat is Davos die zijn zwaard trekt.
ik ga het je wel een keer leren.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het echt heel vaak geprobeerd, met lange pauze's ertussen en het lukt me écht niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
Lekker getraind vandaag, gezonde boodschapjes gedaan, door uitzendbureau gebeld#Goodday
quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:50 schreef Amarantha het volgende:
Dat zou leuk zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice, goed nieuws dus?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:59 schreef Fok-it het volgende:
Lekker getraind vandaag, gezonde boodschapjes gedaan, door uitzendbureau gebeld#Goodday
Baby darling doll face honey
Ze hadden sowieso werk. maar moest dus paar weken wachten voor uitnodiging om daar eerst rondleiding te krijgen. Daar wilde ik ze vandaag al voor bellen maar werd om 10 uur al gebeld door hunquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Hadden ze werk voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |