wel in Nederland jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Dat afgehakte hoofd. Ja weet niet, is toch gek?
Jaquote:
loopjongen ja, duidelijk waarschuwing/signaal dusquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja
En hij scheen niet zo'n boeiend persoon te zijn verder in die bende's, wel betrokken maar niet belangrijk echt
Kan het ook gewoon niet-niet zielig vindenquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
loopjongen ja, duidelijk waarschuwing/signaal dus
Tering Etsuquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:20 schreef Etsu het volgende:
Wtf, ik lees het nu pas over een afgehakt hoofd.Was echt de hele middag/avond helemaal weg van de bewoonde wereld
Maar het was vanochtendquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:20 schreef Etsu het volgende:
Wtf, ik lees het nu pas over een afgehakt hoofd.Was echt de hele middag/avond helemaal weg van de bewoonde wereld
het is niet niksquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kan het ook gewoon niet-niet zielig vinden
Maar een van die bazen van die bende's zeg maar, die is ook dood, had 80 kogels in zich. WHAT THE FUUUUUUUUUUUUCK. Crrrrazyquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
het is niet niks
Simpele afrekening met 2 kogels zie je niet meer
Ja jonge vanmorgen om 9 uur ben ik uit Groningen gegaan en had mijn trein een aanrijding met een persoon en toen hele ochtend op mobiel geFOK!t en toen hele middag mn ouders en de VS geregeld en toen weer terug de trein in en weer op mobiel geFOK!t en toen thuis en weer FOK! en Bates Motel, gewoon niet aan gedacht om het nieuws te kijken tot Crackie ineens over een afgehakt hoofd had.quote:
What the fuck Etsuquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja jonge vanmorgen om 9 uur ben ik uit Groningen gegaan en had mijn trein een aanrijding met een persoon en toen hele ochtend op mobiel geFOK!t en toen hele middag mn ouders en de VS geregeld en toen weer terug de trein in en weer op mobiel geFOK!t en toen thuis en weer FOK! en Bates Motel, gewoon niet aan gedacht om het nieuws te kijken tot Crackie ineens over een afgehakt hoofd had.
Zo raar is dat toch niet?quote:
Het stond echt overal, ook op fokquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet?Ververs jij de app van NU.nl 24/7?
Ik heb er gewoon geen tijd voor gehad, en anders niet aan gedacht. Ben gewoon de hele dag weggeweest.
Nou, ik heb het gemist.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het stond echt overal, ook op fok![]()
Ik check t nieuws eigenlijk nooit meer sinds ik geen krant meer heb
ook overdag toen een keer midden op straat bij een basisschoolquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar een van die bazen van die bende's zeg maar, die is ook dood, had 80 kogels in zich. WHAT THE FUUUUUUUUUUUUCK. Crrrrazy
Jonge, je zegt boeiend en gaat nu zelf door. Niemand andersquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
Al vraag ik me af hoe ik het moest meekrijgen. In de trein had ik geen krant, ik heb NU.nl-app niet gebruikt vandaag, ik heb de tv niet aangehad want in de trein heb je nou eenmaal geen tv en bij mijn ouders ga ik niet uitgebreid tv kijken als er dingen gedaan moeten worden en als ik FOK!te in de trein, dan ga ik niet uitgebreid even NWS ofzo doorspitten, dan ga ik gewoon lekker SC'en tot de tijd om is.
Wat doen we moeilijk.
je kan ook zelf nieuws volgen natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
Al vraag ik me af hoe ik het moest meekrijgen. In de trein had ik geen krant, ik heb NU.nl-app niet gebruikt vandaag, ik heb de tv niet aangehad want in de trein heb je nou eenmaal geen tv en bij mijn ouders ga ik niet uitgebreid tv kijken als er dingen gedaan moeten worden en als ik FOK!te in de trein, dan ga ik niet uitgebreid even NWS ofzo doorspitten, dan ga ik gewoon lekker SC'en tot de tijd om is.
Wat doen we moeilijk.
Ja, was dat die moeder waar haar kinderen bij stonden?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
ook overdag toen een keer midden op straat bij een basisschool![]()
Jaar terug ongeveer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |