net een wijf hequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge, je zegt boeiend en gaat nu zelf door. Niemand anders
NOUJA, jij vindt het raar, ik vraag me dan af hoe ik het moest hebben gehoord/gelezen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge, je zegt boeiend en gaat nu zelf door. Niemand anders
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)n-liquidatie-zaandamquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, was dat die moeder waar haar kinderen bij stonden?
Je volgt toch gewoon her nieuws gedurende de dag? Doe ik toch zeker wel om de paar uur hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
NOUJA, jij vindt het raar, ik vraag me dan af hoe ik het moest hebben gehoord/gelezen.
Is dit een serieuze vraag ofwat? Ik snap um nie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn debuut op de radio wel meegekregen?
Normaal heb ik Twitter daarvoor, en dat heb ik ook niet gebruikt vandaag.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je volgt toch gewoon her nieuws gedurende de dag? Doe ik toch zeker wel om de paar uur hoor.
Als ik hele dag weg ben niet.. (ik weet de vraag is voor Etsu)quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je volgt toch gewoon her nieuws gedurende de dag? Doe ik toch zeker wel om de paar uur hoor.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)n-liquidatie-zaandam
Nee deze bedoelde ik
Echt? Die ga je mailen in zo'n situatie als je kind op school zit?quote:Ouders van leerlingen zijn door de school gemaild met het verzoek om hun kinderen op te halen
Want Amsterdam is hoofd op de stoep en haat in de straat, je bent op je hoede vooral `s avonds laat.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
was wel raar he, opeens een hoofd midden op de stoep
Nee ik ook maar als ik hele dag weg ben geweest wel meteen kijken of ik wat gemist heb als ik de kans hebquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik hele dag weg ben niet.. (ik weet de vraag is voor Etsu)
lekker volksnummertjequote:Op woensdag 9 maart 2016 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Want Amsterdam is hoofd op de stoep en haat in de straat, je bent op je hoede vooral `s avonds laat.
Ik ga er vanuit als er echt iets ernstigs is gebeurd dat ik het wel hoor als ik ergens ben.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ook maar als ik hele dag weg ben geweest wel meteen kijken of ik wat gemist heb als ik de kans hebje hebt alle media toch binnen handbereik dusja waarom niet
Heb jij nog gewoon de krant ja?quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik lees gewoon de krant sochtends.
En savonds kop ik een keer de digitale versie
Tuurlijk.quote:
Het is ook wel leuk ja, maar vind het zonde nu je blendle hebtquote:Op woensdag 9 maart 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Lekker man sochtends.
Kopje thee, puzzeltje.
Fatsoenlijke artikels waar ik anders voor de digitale versie moest betalen.
Ach, heb het geld en vind het fijner lezen in de ochtend.quote:Op woensdag 9 maart 2016 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook wel leuk ja, maar vind het zonde nu je blendle hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |