Uit welk obscuur dagblad is dat afkomstig?quote:
Hij gaat tenminste niet eerst uitgebreid thee drinken!!11quote:
Het AD.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Uit welk obscuur dagblad is dat afkomstig?
Wat een racist.quote:
Met een ton kan je wel wat bouwen, maar zeker geen villa of iets dergelijks. Hoewel mensen dat idee wel hebben om de een of andere wazige reden. Maar ja, waarom zou je in de bergen wonen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
In de bergen van Marokko bouw je voor een ton toch wel iets leuks? Of valt dat tegen?
De Atlas, Zwitserland van Afrika.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met een ton kan je wel wat bouwen, maar zeker geen villa of iets dergelijks. Hoewel mensen dat idee wel hebben om de een of andere wazige reden. Maar ja, waarom zou je in de bergen wonen?
Nou, het bizarre is nu dus dat als ik op een winkel of een club schiet (of coffeeshop) de winkel moet sluiten. Ergens is dat wel gek.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Hij kon die toko ook moeilijk open laten lijkt mij.
Dat is echt belachelijk goedkoop. Maar ik begrijp dat het inkomen daar ook op het Marokkaans niveau zit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van een vriend uit Griekenland begreep ik dat studio-appartementen daar nu voor 12k gaan.
Zo zie je maar, lidmaatschap van de EU is geen recept voor welvaart.
Gek genoeg sluiten ze de Bijenkorf nooit na een schietpartij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou, het bizarre is nu dus dat als ik op een winkel of een club schiet (of coffeeshop) de winkel moet sluiten. Ergens is dat wel gek.
Ik kan wel duizend redenen bedenkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met een ton kan je wel wat bouwen, maar zeker geen villa of iets dergelijks. Hoewel mensen dat idee wel hebben om de een of andere wazige reden. Maar ja, waarom zou je in de bergen wonen?
Die toko stond er om bekend dat er allerlei criminelen kwamen, daarom werd die kop daar ook neergezet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou, het bizarre is nu dus dat als ik op een winkel of een club schiet (of coffeeshop) de winkel moet sluiten. Ergens is dat wel gek.
En veel te veel huisjes. Hier ga je amper huur uit trekken, eerder kans dat er een kraakmigrant in komt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijk goedkoop. Maar ik begrijp dat het inkomen daar ook op het Marokkaans niveau zit.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moet je wel eerst zelf een weg aanleggen.
Storm in een glas water. Niemand ontkomt aan die 80 miljard die jaarlijks in de zorg verdwijnt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:48 schreef Gutmensch het volgende:
Ah, weer een potentieel VVD-relletje: Hoe de echtgenoot van minister Schippers tonnen verdient aan haar zorgbeleid
Huur in Marokko voor een appartement van 85 m2 gaat voor 250 tot 300 euro pm in de stad. Niet in het centrum, maar wel redelijk dichtbij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En veel te veel huisjes. Hier ga je amper huur uit trekken, eerder kans dat er een kraakmigrant in komt.
Welingelichtekringen en FTMquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:48 schreef Gutmensch het volgende:
Ah, weer een potentieel VVD-relletje: Hoe de echtgenoot van minister Schippers tonnen verdient aan haar zorgbeleid
Het is heel erg mooi, maar ook enorm ruig gebied.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:45 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een collega van mij gaat er volgende maand een paar weken doorheen trekken. Zou ik ook wel eens willen.
Omdat de zeespiegel stijgt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, daar is het VVD-webcare-team al.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Welingelichtekringen en FTM![]()
Het werk van haar echtgenoot is al een paar jaar bekend en al eerder onderwerp van discussie geweest. Toen was het oké.
Het is voor iedereen beter als we ons primair richten op de PvdA.quote:
Dat ruige is juist het mooie. Daarom vind ik de Zwitserse Alpen ook mooier dan de Oostenrijkse.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is heel erg mooi, maar ook enorm ruig gebied.
Ja, kreeg net een smsje van Rutte dat er weer werk aan de winkel was "op mijn terrein".quote:
Iedereen heeft hier zo zijn mannetje. De PvdA heeft remlof, de SP heeft Robin, de NvM heeft GS en Likoed heeft Heilwasser.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, kreeg net een smsje van Rutte dat er weer werk aan de winkel was "op mijn terrein".
Voor wie werkt Du_ke dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier zo zijn mannetje. De PvdA heeft remlof, de SP heeft Robin, de NvM heeft GS en Likoed heeft Heilwasser.
Correct, de kantorenmarkt zal herstellen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier zo zijn mannetje. De PvdA heeft remlof, de SP heeft Robin, de NvM heeft GS en Likoed heeft Heilwasser.
Waarschijnlijk VNG.quote:
Voor Drenthe, Nederlandse gemeenten en de padvinderij.quote:
Ik meen ook van fanfare "de Hunebekkens".quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Voor Drenthe, Nederlandse gemeenten en de padvinderij.
Daar doen we het voor. Waarbij de provincies overigens per direct opgeheven dienen te worden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Voor Drenthe, Nederlandse gemeenten en de padvinderij.
Die is wegbezuinigd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik meen ook van fanfare "de Hunebekkens".
Terwijl jullie toch meer inkomsten uit kaveltjes krijgen.quote:
quote:Gemeenten zien in de aantrekkende woningmarkt aanleiding om de grondprijzen te laten stijgen. De gemiddelde vierkante meterprijs voor bouwkavels ligt nu ruim 10% hoger dan aan het begin van de crisis.
Klopt, de provincies moeten verdwijnen. Iedereen die er nu werkt krijgt bovendien geen ontslagvergoeding.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar doen we het voor. Waarbij de provincies overigens per direct opgeheven dienen te worden.
En ik over dat laatste komend weekend in mijn tentje vast ook anders denk.
Dat loopt inderdaad wel weer wat op gelukkig. Ook vrije kavels e.d. vinden weer aftrek terwijl dit vrij lang matig ging.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terwijl jullie toch meer inkomsten uit kaveltjes krijgen.
[..]
Lijkt me geen probleem.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, de provincies moeten verdwijnen. Iedereen die er nu werkt krijgt bovendien geen ontslagvergoeding.
Het liefst iedereen binnen provincies ZZP'er maken. Lokken met een hoog uurtarief (100 euro p/uur) en al die opportunistische ambtenaren staan maandagochtend 11:00 bij de KvK een inschrijving te regelen. Dan na 2 weken de stekker uit het vehikel en 0 WW/ontslagvergoeding.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, de provincies moeten verdwijnen. Iedereen die er nu werkt krijgt bovendien geen ontslagvergoeding.
Vooral voor de doorstromers weinig problemen op de huizenmarkt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat loopt inderdaad wel weer wat op gelukkig. Ook vrije kavels e.d. vinden weer aftrek terwijl dit vrij lang matig ging.
Maar u bent dan ook een HiPo met dubbele masters.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:09 schreef Ryon het volgende:
Voor 100 euro per uur kom ik ook mijn bed niet meer uit.
Sjeng.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:10 schreef GSbrder het volgende:
Niet de gemiddelde 40-jarige, shagrokende MEAO-sjees van de Provincie Limburg.
Limburgers hebben vaak vreemde Italiaanse namen. Geen idee waar dat door komt.quote:
Ik zie wel meer overeenkomsten met Sicilië, nochtans.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Limburgers hebben vaak vreemde Italiaanse namen. Geen idee waar dat door komt.
Giovanni, o.i.d.
Er hebben veel Italiaanse gastarbeiders in de mijnen gewerkt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Limburgers hebben vaak vreemde Italiaanse namen. Geen idee waar dat door komt.
Giovanni, o.i.d.
Als er nou marmer te vinden was in Limburg...quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie wel meer overeenkomsten met Sicilië, nochtans.
Dan moet die rente eerst gaan stijgen. Maar voor starters hier nu ook wel genoeg aanbod, leuke energiezuinige woningen met een flinke tuin lukt wel voor dat geld.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooral voor de doorstromers weinig problemen op de huizenmarkt.
Starters gaan het moeilijk krijgen bij stijgende rentestanden. Kan zomaar 20-30k schelen op een appartement in de klasse tot 150-200k.
Wat? Moet je als starter nog geld betalen om daar te gaan wonen? Ik dacht dat men een vol ton toe kreeg..quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan moet die rente eerst gaan stijgen. Maar voor starters hier nu ook wel genoeg aanbod, leuke energiezuinige woningen met een flinke tuin lukt wel voor dat geld.
Bij onze zuiderburen ook. Misschien zitten er nog wel een paar onder de grond vast:quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Er hebben veel Italiaanse gastarbeiders in de mijnen gewerkt.
Ook de Duitse mijnstreek aan de andere kant van de grens zit vol met Italianen.
In regio's waar demografische krimp te verwachten staat, wellicht.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan moet die rente eerst gaan stijgen. Maar voor starters hier nu ook wel genoeg aanbod, leuke energiezuinige woningen met een flinke tuin lukt wel voor dat geld.
Dan moet je nog iets verder naar pakweg Emmen of Veendamquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wat? Moet je als starter nog geld betalen om daar te gaan wonen? Ik dacht dat men een vol ton toe kreeg..
Emmen, daar ben ik vorig jaar eens een keer heengereden, dacht dat ik al bijna in Denemarken was.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan moet je nog iets verder naar pakweg Emmen of Veendam
Eigenlijk zou Drenthe weer het stemrecht in de Staten Generaal ontnomen moeten worden. Net als toen de Republiek uit 7 provinciën en Drenthe bestond.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:25 schreef Reya het volgende:
Het Noorden; de enige oplossing lijkt me het schorsen van de lokale democratie en het aanstellen van een Rijkscommissaris.
Verder Groningen het stemrecht ontnemen, op basis van het principe dat enkel geologisch stabiele provincies stemrecht zouden mogen hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Drenthe weer het stemrecht in de Staten Generaal ontnomen moeten worden. Net als toen de Republiek uit 7 provinciën en Drenthe bestond.
Gezien de blubber waaruit Holland is opgebouwd, blijft er dan weinig met stemrecht over.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Verder Groningen het stemrecht ontnemen, op basis van het principe dat enkel geologisch stabiele provincies stemrecht zouden mogen hebben.
Des te beter. Hoe minder mensen stemmen, hoe gelukkiger het land.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gezien de blubber waaruit Holland is opgebouwd, blijft er dan weinig met stemrecht over.
Ah, dat was dus die grote scoop van Koos.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nieuws uit het dolfinarium
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)eks-met-dieren.dhtml
Ahhh ik zie hier nog een aanhanger van het Singapore model...quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Des te beter. Hoe minder mensen stemmen, hoe gelukkiger het land.
Zo'n wijf dat geen idee heeft hoe men aan koeiensperma komt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vond het al een beetje een vreemde praktijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja, boeiende zaak en typisch gevalletje dubieuze wetgeving. Je mag een stier wel aftrekken om spermarietjes te verzamelen voor inseminatie maar niet om een stier te ontstressen. Dan moet je er maar een koe bij halen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n wijf dat geen idee heeft hoe men aan koeiensperma komt waarschijnlijk.
Een zeikwijf dat teveel tijd heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dolfijnen vinden seks fijn begreep ik altijd. Wat is probleem dan?
Preciesquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een zeikwijf dat teveel tijd heeft.
Dan heb je het artikel niet gelezen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:33 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Geen probleem natuurlijk als het om eetbare dieren gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |