Dan moet die rente eerst gaan stijgen. Maar voor starters hier nu ook wel genoeg aanbod, leuke energiezuinige woningen met een flinke tuin lukt wel voor dat geld.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooral voor de doorstromers weinig problemen op de huizenmarkt.
Starters gaan het moeilijk krijgen bij stijgende rentestanden. Kan zomaar 20-30k schelen op een appartement in de klasse tot 150-200k.
Wat? Moet je als starter nog geld betalen om daar te gaan wonen? Ik dacht dat men een vol ton toe kreeg..quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan moet die rente eerst gaan stijgen. Maar voor starters hier nu ook wel genoeg aanbod, leuke energiezuinige woningen met een flinke tuin lukt wel voor dat geld.
Bij onze zuiderburen ook. Misschien zitten er nog wel een paar onder de grond vast:quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Er hebben veel Italiaanse gastarbeiders in de mijnen gewerkt.
Ook de Duitse mijnstreek aan de andere kant van de grens zit vol met Italianen.
In regio's waar demografische krimp te verwachten staat, wellicht.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan moet die rente eerst gaan stijgen. Maar voor starters hier nu ook wel genoeg aanbod, leuke energiezuinige woningen met een flinke tuin lukt wel voor dat geld.
Dan moet je nog iets verder naar pakweg Emmen of Veendamquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wat? Moet je als starter nog geld betalen om daar te gaan wonen? Ik dacht dat men een vol ton toe kreeg..
Emmen, daar ben ik vorig jaar eens een keer heengereden, dacht dat ik al bijna in Denemarken was.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan moet je nog iets verder naar pakweg Emmen of Veendam
Eigenlijk zou Drenthe weer het stemrecht in de Staten Generaal ontnomen moeten worden. Net als toen de Republiek uit 7 provinciën en Drenthe bestond.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:25 schreef Reya het volgende:
Het Noorden; de enige oplossing lijkt me het schorsen van de lokale democratie en het aanstellen van een Rijkscommissaris.
Verder Groningen het stemrecht ontnemen, op basis van het principe dat enkel geologisch stabiele provincies stemrecht zouden mogen hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Drenthe weer het stemrecht in de Staten Generaal ontnomen moeten worden. Net als toen de Republiek uit 7 provinciën en Drenthe bestond.
Gezien de blubber waaruit Holland is opgebouwd, blijft er dan weinig met stemrecht over.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Verder Groningen het stemrecht ontnemen, op basis van het principe dat enkel geologisch stabiele provincies stemrecht zouden mogen hebben.
Des te beter. Hoe minder mensen stemmen, hoe gelukkiger het land.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gezien de blubber waaruit Holland is opgebouwd, blijft er dan weinig met stemrecht over.
Ah, dat was dus die grote scoop van Koos.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nieuws uit het dolfinarium
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)eks-met-dieren.dhtml
Ahhh ik zie hier nog een aanhanger van het Singapore model...quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Des te beter. Hoe minder mensen stemmen, hoe gelukkiger het land.
Zo'n wijf dat geen idee heeft hoe men aan koeiensperma komt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik vond het al een beetje een vreemde praktijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ja, boeiende zaak en typisch gevalletje dubieuze wetgeving. Je mag een stier wel aftrekken om spermarietjes te verzamelen voor inseminatie maar niet om een stier te ontstressen. Dan moet je er maar een koe bij halen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n wijf dat geen idee heeft hoe men aan koeiensperma komt waarschijnlijk.
Een zeikwijf dat teveel tijd heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dolfijnen vinden seks fijn begreep ik altijd. Wat is probleem dan?
Preciesquote:Op woensdag 9 maart 2016 15:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een zeikwijf dat teveel tijd heeft.
Dan heb je het artikel niet gelezen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 15:33 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
Geen probleem natuurlijk als het om eetbare dieren gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |