Ja, kreeg net een smsje van Rutte dat er weer werk aan de winkel was "op mijn terrein".quote:
Iedereen heeft hier zo zijn mannetje. De PvdA heeft remlof, de SP heeft Robin, de NvM heeft GS en Likoed heeft Heilwasser.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, kreeg net een smsje van Rutte dat er weer werk aan de winkel was "op mijn terrein".
Voor wie werkt Du_ke dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier zo zijn mannetje. De PvdA heeft remlof, de SP heeft Robin, de NvM heeft GS en Likoed heeft Heilwasser.
Correct, de kantorenmarkt zal herstellen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier zo zijn mannetje. De PvdA heeft remlof, de SP heeft Robin, de NvM heeft GS en Likoed heeft Heilwasser.
Waarschijnlijk VNG.quote:
Voor Drenthe, Nederlandse gemeenten en de padvinderij.quote:
Ik meen ook van fanfare "de Hunebekkens".quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Voor Drenthe, Nederlandse gemeenten en de padvinderij.
Daar doen we het voor. Waarbij de provincies overigens per direct opgeheven dienen te worden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Voor Drenthe, Nederlandse gemeenten en de padvinderij.
Die is wegbezuinigd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik meen ook van fanfare "de Hunebekkens".
Terwijl jullie toch meer inkomsten uit kaveltjes krijgen.quote:
quote:Gemeenten zien in de aantrekkende woningmarkt aanleiding om de grondprijzen te laten stijgen. De gemiddelde vierkante meterprijs voor bouwkavels ligt nu ruim 10% hoger dan aan het begin van de crisis.
Klopt, de provincies moeten verdwijnen. Iedereen die er nu werkt krijgt bovendien geen ontslagvergoeding.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar doen we het voor. Waarbij de provincies overigens per direct opgeheven dienen te worden.
En ik over dat laatste komend weekend in mijn tentje vast ook anders denk.
Dat loopt inderdaad wel weer wat op gelukkig. Ook vrije kavels e.d. vinden weer aftrek terwijl dit vrij lang matig ging.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terwijl jullie toch meer inkomsten uit kaveltjes krijgen.
[..]
Lijkt me geen probleem.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, de provincies moeten verdwijnen. Iedereen die er nu werkt krijgt bovendien geen ontslagvergoeding.
Het liefst iedereen binnen provincies ZZP'er maken. Lokken met een hoog uurtarief (100 euro p/uur) en al die opportunistische ambtenaren staan maandagochtend 11:00 bij de KvK een inschrijving te regelen. Dan na 2 weken de stekker uit het vehikel en 0 WW/ontslagvergoeding.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, de provincies moeten verdwijnen. Iedereen die er nu werkt krijgt bovendien geen ontslagvergoeding.
Vooral voor de doorstromers weinig problemen op de huizenmarkt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat loopt inderdaad wel weer wat op gelukkig. Ook vrije kavels e.d. vinden weer aftrek terwijl dit vrij lang matig ging.
Maar u bent dan ook een HiPo met dubbele masters.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:09 schreef Ryon het volgende:
Voor 100 euro per uur kom ik ook mijn bed niet meer uit.
Sjeng.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:10 schreef GSbrder het volgende:
Niet de gemiddelde 40-jarige, shagrokende MEAO-sjees van de Provincie Limburg.
Limburgers hebben vaak vreemde Italiaanse namen. Geen idee waar dat door komt.quote:
Ik zie wel meer overeenkomsten met Sicilië, nochtans.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Limburgers hebben vaak vreemde Italiaanse namen. Geen idee waar dat door komt.
Giovanni, o.i.d.
Er hebben veel Italiaanse gastarbeiders in de mijnen gewerkt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Limburgers hebben vaak vreemde Italiaanse namen. Geen idee waar dat door komt.
Giovanni, o.i.d.
Als er nou marmer te vinden was in Limburg...quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie wel meer overeenkomsten met Sicilië, nochtans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |