8000quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:07 schreef LXIV het volgende:
Deze pinguin zwemt ieder jaar dus 16.000 km om zijn dankbaarheid te tonen!
Hij is 71. Lijkt mij een prima dagbesteding.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:56 schreef Dingflofbips het volgende:
Verder heeft die man niks anders te doen dan een beetje op dat strand hangen
Persoonlijk moet ik er niet aan denken, mocht ik ooit iemand zijn/haar leven redden, dat die persoon vervolgens 8 maanden per jaar in mijn buurt rond gaat hangen uit dankbaarheid.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:07 schreef LXIV het volgende:
De mensen kunnen nog heel wat leren van de dankbaarheid van dieren. Hoe vaak is het niet zo dat een mens iemands leven redt en er hooguit éénmalig een kaartje terug komt.
Deze pinguin zwemt ieder jaar dus 16.000 km om zijn dankbaarheid te tonen!
Ook een heel eind om te zwemmen. Zelfs om te lopen!quote:
oooh jaa?quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:08 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Hij is 71. Lijkt mij een prima dagbesteding.
Leuk broodje aap.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:10 schreef LXIV het volgende:
Ik heb ook wel eens een artikel gelezen over een hond die regelmatig (zelfstandig) het vliegtuig nam om bij iemand op bezoek te komen.
ja dat is 1 ding wat zeker is. kijk alleen al hoe trouw een hond kan zijn. daar kunnen mensen nog eens een voobeeld aanemen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:18 schreef john2406 het volgende:
Als het klopt zijn dieren dan toch dankbaarder als menig mens toch?
bij zelfstandig het vliegtuig pakken was ik ook wel overtuigdquote:Op woensdag 9 maart 2016 14:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leuk dat jij dat op drie regels kunt vertellen
Nee. Dankbaarheid is een menselijke eigenschap die in dit draadje op dieren wordt geprojecteerd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:18 schreef john2406 het volgende:
Als het klopt zijn dieren dan toch dankbaarder als menig mens toch?
Waarom doet die pinguin het dan? Om van de skyline van Rio de Janero te genieten? Er zit veel meer in dieren dan dat (arrogante) mensen denken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:28 schreef grimselman het volgende:
[..]
Nee. Dankbaarheid is een menselijke eigenschap die in dit draadje op dieren wordt geprojecteerd.
Die snavel biedt mogelijkheden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 14:29 schreef SpecialK het volgende:
Een beetje penguin is niet te beroerd om ook zijn dankbaarheid op 'andere' manieren te tonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |