Exacte aantallen zijn onbekend, want illegaal. Bovendien veel illegalen uit Sub-Sahara Afrika. Maar het aantal Syriers zal in de tienduizenden lopen is mijn gok.quote:
Is dat niet gewoon een naamgenoot?quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit al langs gekomen?
Bungelen er ook al lijken aan viaducten?quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel goed afgekeken van Mexicaanse drugskartels
Ergens wel hilarisch, dit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit al langs gekomen?
Is er een keer een Marokkaan die aangeeft binnen 10 jaar weer terug te willen naar Marokko, wordt hij om zeep geholpen. Wilders was het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit al langs gekomen?
Het Piet Kranenbergpad?quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat gebied is toch al plat gegaan voor een nieuw project en waar ze nu ook de vluchtelingen humaan sober opvangen?
Mijn eerste impuls was om met die foto uit "Mijn Werk" een paint-topic in ONZ te openen, maar laten we dat maar niet doen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nope: http://www.parool.nl/amst(...)ir-monteur~a4259813/
quote:Dijkhoff heeft dan zijn zinnen gezet op een gigantisch billboard langs de A27. Het budget is echter te krap. ,,Stuurde hij de mooiste meid uit onze afdeling op die ondernemer af: daar zou die wel naar luisteren.''
Ik denk dat als de financiële en sociale omstandigheden het toelaten, de meeste Marokkanen wel weer terug zouden willen, maar dat even terzijde.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Is er een keer een Marokkaan die aangeeft binnen 10 jaar weer terug te willen naar Marokko, wordt hij om zeep geholpen. Wilders was het in ieder geval niet.
Wel intens treurig voorval.
Daarom is het voor iedereen het beste als Marokko snel (nog) welvarender wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat als de financiële en sociale omstandigheden het toelaten, de meeste Marokkanen wel weer terug zouden willen, maar dat even terzijde.
Dat lijkt mij een goed idee. Jammer dat dit kabinet dat niet heeft begrepen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom is het voor iedereen het beste als Marokko snel (nog) welvarender wordt.
Marokkanen willen die kant op, Nederlanders willen dat Marokkanen gaan. Dus meer kindertoeslag exporteren.
Eh? Beter alle Marokkanen in NL eenmalig een ¤-ton geven ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom is het voor iedereen het beste als Marokko snel (nog) welvarender wordt.
Marokkanen willen die kant op, Nederlanders willen dat Marokkanen gaan. Dus meer kindertoeslag exporteren.
Och, het kabinet zal het wel begrijpen, maar het is niet aan het volk te verkopen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed idee. Jammer dat dit kabinet dat niet heeft begrepen.
Een ton. Daar koop je daar niet eens een fatsoenlijk appartement voor (een gezin) voor. Moet je als land toch echt met meer over de brug komen!quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eh? Beter alle Marokkanen in NL eenmalig een ¤-ton geven ofzo
Mutant zou dat ws niet eens merken op zijn rekening![]()
Sociale huurwoningen dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een ton. Daar koop je daar niet eens een fatsoenlijk appartement voor (een gezin) voor.
Het concept sociale huurwoningen bestaat daar niet. Wel sociale koopappartementen. Die kosten om en nabij de 30.000 euro. Die worden met subsidie gebouwd, maar zijn hooguit 60 m2quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sociale huurwoningen dan?
Ik denk dat Nederland haar expertise op het gebied van woningcorporaties internationaal moet verkopen.
Net als watermanagement zijn wij enorm goed in vogelaarwijken.
In de bergen van Marokko bouw je voor een ton toch wel iets leuks? Of valt dat tegen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een ton. Daar koop je daar niet eens een fatsoenlijk appartement voor (een gezin) voor. Moet je als land toch echt met meer over de brug komen!
Van een vriend uit Griekenland begreep ik dat studio-appartementen daar nu voor 12k gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het concept sociale huurwoningen bestaat daar niet. Wel sociale koopappartementen. Die kosten om en nabij de 30.000 euro. Die worden met subsidie gebouwd, maar zijn hooguit 60 m2
Waarschijnlijk heb je er dan een compleet dorp inclusief wietplantages en oude Mercedessen voor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
In de bergen van Marokko bouw je voor een ton toch wel iets leuks? Of valt dat tegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |