Altijd die moffen weer.quote:Nabil Amzieb [..] Shishalounge Fayrouz [..] Houssine A., [..] Gwenette Martha [..] Mohammed el Mayouri [..] Benaouf A., [..] Najeb Bouhbouh [..] Heinrich A. [..] Gokhan C.
Toch jammer dat Suriname en de Antillen nooit zijn geruild voor iets van waarde.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Allemaal Sefardim. Behalve Martha dan, dat is gewoon een mattie van Desi.
De criminelen flikkeren hun rotzooi gewoon weer bij mij om de hoek neer. No way dat zij hun gemeentebelastingen hebben betaald.twitter:Politie_Adam twitterde op woensdag 09-03-2016 om 07:39:33Op Amstelveenseweg is op straat een hoofd aangetroffen, recherche is ter plaatse en doet uitgebreid onderzoek. reageer retweet
Dat is zuur. Had natuurlijk een mooi Facebook omslagfoto gemaakt.quote:Omstanders begonnen volgens Koeman direct foto's te maken van het gruwelijke tafereel, maar werden door de politie gesommeerd de beelden te verwijderen. "Het gaat nu wel weer," zegt de aangeslagen Koeman. "Maar ik zal vannacht niet goed slapen."
Mwah, dit zijn natuurlijk mensen van buiten de ring.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:17 schreef Reya het volgende:
Hebben de Amsterdammers alhier zich al gedistantieerd van deze praktijk?
Lekker met een aantal mannen aan hetzelfde pijpje lurken. Gayclub Fayrouz heeft een goede dekmantel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:28 schreef Gutmensch het volgende:
Volgens de medewerker was het hoofd zo geplaatst dat het bij shisha-lounge Fayrouz naar binnen keek.
Lekker smakelijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:28 schreef Gutmensch het volgende:
Volgens de medewerker was het hoofd zo geplaatst dat het bij shisha-lounge Fayrouz naar binnen keek.
Sisha-lounges bestaan uit zichzelf al niet zo lang heb ik de indruk. Die tenten gaan om de haverklap faillietquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:36 schreef Ryon het volgende:
Shisha Lounge. Zal vast een goede tent zijn. Ben benieuwd of onze grote leider Van der Laan die toko nu ook gaat dichtspijkeren. Er zijn recentelijk meerdere incidenten (beschietingen) geweest op coffeeshops en horecazaken en die zijn meteen gesloten daarna.
De zee tussen Marokko en Spanje is veel moeilijker over te steken dan die tussen Turkije en Griekenland.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
Het zou lachen zijn dat als de Turkije-route eenmaal afgedekt is, dat Marokko dan de grenzen wagenwijd open zet om vervolgens een deal te onderhandelen met Europa.
Loungen vermoed ik.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:41 schreef xpompompomx het volgende:
Wat doe je eigenlijk in een 'Sisha-lounge' ?
Fixedquote:Op woensdag 9 maart 2016 11:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De zee tussen Marokko en Spanje is veel moeilijker over te steken dan die tussen Turkije en Griekenland.
Want oceaan Straat van Gibraltar
Vervolgens Het Parool kan je er goed onderhandelen over minderjarigen seksslavinnetjes, wapens aanschaffen en goede omzetten behalen aan de coke en hasj handel.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Loungen vermoed ik.
En aan zo'n waterpijp lurken.
Klinkt interessant. Is weer eens wat anders dan bier zuipen en naar vrouwen loeren.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vervolgens Het Parool kan je er goed onderhandelen over minderjarigen seksslavinnetjes, wapens aanschaffen en goede omzetten behalen aan de coke en hasj handel.
Eens.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
Het zou lachen zijn dat als de Turkije-route eenmaal afgedekt is, dat Marokko dan de grenzen wagenwijd open zet om vervolgens een deal te onderhandelen met Europa.
Dichtbij de Zuidas zeker.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:44 schreef Ryon het volgende:
[..]
Vervolgens Het Parool kan je er goed onderhandelen over minderjarigen seksslavinnetjes, wapens aanschaffen en goede omzetten behalen aan de coke en hasj handel.
Maar dat zal allemaal wel gelul zijn.
Amstelveenseweg, dus ja.quote:
Dat gebied is toch al plat gegaan voor een nieuw project en waar ze nu ook de vluchtelingen humaan sober opvangen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Amstelveenseweg, dus ja.
Ik fiets daar wel eens in de buurt. Aangezien ze bij de Havenstraat een soort krakershol hebben, waar borden hangen met "weg met de projectontwikkelaars", vermoed ik een liquidatie in de stenenschuiverij.
Gevaarlijke buurt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Amstelveenseweg, dus ja.
Ik fiets daar wel eens in de buurt. Aangezien ze bij de Havenstraat een soort krakershol hebben, waar borden hangen met "weg met de projectontwikkelaars", vermoed ik een liquidatie in de stenenschuiverij.
Je hoeft helemaal niet de zee over te steken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De zee tussen Marokko en Spanje is veel moeilijker over te steken dan die tussen Turkije en Griekenland.
Want oceaan
Eens. Puike trollactie, sowieso.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
Ik was nog laat op en er was niemand meer, dus ik trachtte Gutmensch te lokken daar hij altijd wel in is voor een nachtelijke discussie. Het werd echter Tchock, ook gezellig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 07:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Denk dat de rechter nu wel twee keer nadenkt voor ze Geert veroordelen, nu ze het dreigement van Kowloon hebben gelezen.
Een fijne rereconquista, klinkt goed.quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:40 schreef Mutant01 het volgende:
Een failliet bedrijf.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
'Ze noemden de ontslagen heel sneu en wrang en signaleerden een familiegevoel op de redactie. Maar ze moesten ook realistisch zijn, meenden ze. TMG is wel een zakelijk bedrijf.'
Een zakelijk bedrijf.
Het zakelijk gevoel van TMG is inderdaad breed bekend.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
'Ze noemden de ontslagen heel sneu en wrang en signaleerden een familiegevoel op de redactie. Maar ze moesten ook realistisch zijn, meenden ze. TMG is wel een zakelijk bedrijf.'
Een zakelijk bedrijf.
Gezien het aantal illegale immigranten uit Syrie in Marokko is dat kennelijk geen probleem.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:08 schreef Heilwasser het volgende:
Enige probleem is noord-Afrika doorkruisen voordat je Gibraltar bereikt.
Hoeveel?quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gezien het aantal illegale immigranten uit Syrie in Marokko is dat kennelijk geen probleem.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik was nog laat op en er was niemand meer, dus ik trachtte Gutmensch te lokken daar hij altijd wel in is voor een nachtelijke discussie. Het werd echter Tchock, ook gezellig.
Exacte aantallen zijn onbekend, want illegaal. Bovendien veel illegalen uit Sub-Sahara Afrika. Maar het aantal Syriers zal in de tienduizenden lopen is mijn gok.quote:
Is dat niet gewoon een naamgenoot?quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit al langs gekomen?
Bungelen er ook al lijken aan viaducten?quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel goed afgekeken van Mexicaanse drugskartels
Ergens wel hilarisch, dit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit al langs gekomen?
Is er een keer een Marokkaan die aangeeft binnen 10 jaar weer terug te willen naar Marokko, wordt hij om zeep geholpen. Wilders was het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit al langs gekomen?
Het Piet Kranenbergpad?quote:Op woensdag 9 maart 2016 11:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat gebied is toch al plat gegaan voor een nieuw project en waar ze nu ook de vluchtelingen humaan sober opvangen?
Mijn eerste impuls was om met die foto uit "Mijn Werk" een paint-topic in ONZ te openen, maar laten we dat maar niet doen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nope: http://www.parool.nl/amst(...)ir-monteur~a4259813/
quote:Dijkhoff heeft dan zijn zinnen gezet op een gigantisch billboard langs de A27. Het budget is echter te krap. ,,Stuurde hij de mooiste meid uit onze afdeling op die ondernemer af: daar zou die wel naar luisteren.''
Ik denk dat als de financiële en sociale omstandigheden het toelaten, de meeste Marokkanen wel weer terug zouden willen, maar dat even terzijde.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Is er een keer een Marokkaan die aangeeft binnen 10 jaar weer terug te willen naar Marokko, wordt hij om zeep geholpen. Wilders was het in ieder geval niet.
Wel intens treurig voorval.
Daarom is het voor iedereen het beste als Marokko snel (nog) welvarender wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat als de financiële en sociale omstandigheden het toelaten, de meeste Marokkanen wel weer terug zouden willen, maar dat even terzijde.
Dat lijkt mij een goed idee. Jammer dat dit kabinet dat niet heeft begrepen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom is het voor iedereen het beste als Marokko snel (nog) welvarender wordt.
Marokkanen willen die kant op, Nederlanders willen dat Marokkanen gaan. Dus meer kindertoeslag exporteren.
Eh? Beter alle Marokkanen in NL eenmalig een ¤-ton geven ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2016 13:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom is het voor iedereen het beste als Marokko snel (nog) welvarender wordt.
Marokkanen willen die kant op, Nederlanders willen dat Marokkanen gaan. Dus meer kindertoeslag exporteren.
Och, het kabinet zal het wel begrijpen, maar het is niet aan het volk te verkopen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed idee. Jammer dat dit kabinet dat niet heeft begrepen.
Een ton. Daar koop je daar niet eens een fatsoenlijk appartement voor (een gezin) voor. Moet je als land toch echt met meer over de brug komen!quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eh? Beter alle Marokkanen in NL eenmalig een ¤-ton geven ofzo
Mutant zou dat ws niet eens merken op zijn rekening![]()
Sociale huurwoningen dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een ton. Daar koop je daar niet eens een fatsoenlijk appartement voor (een gezin) voor.
Het concept sociale huurwoningen bestaat daar niet. Wel sociale koopappartementen. Die kosten om en nabij de 30.000 euro. Die worden met subsidie gebouwd, maar zijn hooguit 60 m2quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Sociale huurwoningen dan?
Ik denk dat Nederland haar expertise op het gebied van woningcorporaties internationaal moet verkopen.
Net als watermanagement zijn wij enorm goed in vogelaarwijken.
In de bergen van Marokko bouw je voor een ton toch wel iets leuks? Of valt dat tegen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een ton. Daar koop je daar niet eens een fatsoenlijk appartement voor (een gezin) voor. Moet je als land toch echt met meer over de brug komen!
Van een vriend uit Griekenland begreep ik dat studio-appartementen daar nu voor 12k gaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het concept sociale huurwoningen bestaat daar niet. Wel sociale koopappartementen. Die kosten om en nabij de 30.000 euro. Die worden met subsidie gebouwd, maar zijn hooguit 60 m2
Waarschijnlijk heb je er dan een compleet dorp inclusief wietplantages en oude Mercedessen voor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
In de bergen van Marokko bouw je voor een ton toch wel iets leuks? Of valt dat tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |