SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik moet morgen overdag even weer kijken, ze vond het geluid een beetje eng volgens mij.quote:
Oh, Bella keek daar niet eens van op.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet morgen overdag even weer kijken, ze vond het geluid een beetje eng volgens mij.
Ieder zo zijn fetisj hequote:Op woensdag 9 maart 2016 00:38 schreef Etsu het volgende:
Ik ga mijn penis amputeren en in een potje doen. En het aan je geven, Fok-it.
Ja ik ga hem morgen of overmorgen even langer aanzetten, zet ik hem op mijn kamerquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, Bella keek daar niet eens van op.Misschien moet ze nog wennen.
Dat leek het altijd te zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoewel het meer allochtonen vs autochtonen was.
Ik weet nog dat er in Groep 7 een vader in de ochtend achter een kind aanging op het schoolplein omdat die de dag daarvoor zijn zoon had gemept.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn hoogtepunt van de basisschool was toch wel het marrokanen vs nederlander gevecht in groep 6
wejoowquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn andere hoogtepunt was wietje roken op het eindfeest van groep 8
Dat was toch een raar HOOGtepunt.
Nee. Maar als je voor m`n deur stond met een bloedneus welquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lig je al kokhalzend op de grond? Ja of nee?
Bij het WK van 2010 zat jij nog in groep 8.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben al sinds groep 7 niet meer in het ziekenhuis geweest.
Dat begrijp ik wel, ik kan ook niet zo goed tegen bloed.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Maar als je voor m`n deur stond met een bloedneus wel
Ik was er in september nog.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben al sinds groep 7 niet meer in het ziekenhuis geweest.
Ik zat te denken dat een bevalling toch een weinig prettige ervaring zal zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, ik kan ook niet zo goed tegen bloed.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat een bevalling toch een weinig prettige ervaring zal zijn.
Gelukkig heb jij daar geen last van.
Toen zaten we met zijn allen achterin naar Duitsland - Servië te kijken terwijl de rest naar White Chicks keek.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij het WK van 2010 zat jij nog in groep 8.
Dit geeft te denken.
En botkneuzingen breuken kan ik ook heel slecht hebben. Vooral het horen en zien,quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, ik kan ook niet zo goed tegen bloed.
Dat is wel heftig hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En botkneuzingen breuken kan ik ook heel slecht hebben. Vooral het horen en zien,
met een flinke paniekaanval is m`n hele shirt zeiknat van het zweet dan
Gelukkig al tijdje niet meer gehadquote:
De mrs zegt verder ook altijd dat ik er niet bij moet zijn. Maar tegen die tijd zal het toch wel anders zijn, vrouwenquote:
Gewoon naar het buitenland gaan toch. Hou je het beetje familietraditiequote:Op woensdag 9 maart 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De mrs zegt verder ook altijd dat ik er niet bij moet zijn. Maar tegen die tijd zal het toch wel anders zijn, vrouwen
Ik in Thailand iemand die door een paar autos was overreden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb echter nog nooit mensen hevige verwondingen op zien lopen waar ik echt bij was.
Oh nasty.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik in Thailand iemand die door een paar autos was overreden.
Mooi was dat he.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon naar het buitenland gaan toch. Hou je het beetje familietraditie
Ik nietquote:
Tsja, sorry. of je moet naar Hoogvliet willen komenquote:
Wat een kwajongenquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, in groep 7 reed ik ook ooit een oma aan op de fiets.
Ik heb vrienden daar zitten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, sorry. of je moet naar Hoogvliet willen komen
Niet dat ik ook maar een reden kan bedenken waarom je dat zou willen
Gecondoleerd aan je vriendenquote:
Ik fietste met mijn handen over het stuur, hoofd gebogen naar beneden, weer was vrij matig en zij liet haar hond uit.quote:
Johquote:
De hond ook niet hopelijk?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik fietste met mijn handen over het stuur, hoofd gebogen naar beneden, weer was vrij matig en zij liet haar hond uit.
Gelukkig heeft ze er niets aan overgehouden.
Een vinger in z`n anus zeker, smeerpijpquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:48 schreef Etsu het volgende:
over rotterdam gesproken. morgenochtend vroeg de trein pakken. dus ik neem afscheid
kusjes voor iedereen![]()
behalve voor stijn. een vinger kan ie krijgen.
bij de binnenban he? daar heb ik ook n keer gegeten, was echt smerig iddquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
En er zit zo`n smerig wokrestaurant waar ik elk jaar heen moest met mijn oma
Fylaxquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
las laatst op FOK! mensen die niet op zuid durfden te komen.
nu snap ik waarom het daar zo lekker wonen was, geen pussies
Ja daar boven. bij die parkeerplaats inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij de binnenban he? daar heb ik ook n keer gegeten, was echt smerig idd
Jep.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar boven. bij die parkeerplaats inderdaad![]()
Ook allemaal van die tokkies die gewoon in hun joggingbroek uit eten gingen
Eerst een vraag van mijn kant; definieer gevaarlijke wijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: er zijn geen gevaarlijke wijken in Nederland
Dat is voor iedereen andersquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst een vraag van mijn kant; definieer gevaarlijke wijk.
Nou.. echt gevaarlijk misschien niet, maar er zijn wel wijken waar je savonds niet `per se' hoeft te lopenquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: er zijn geen gevaarlijke wijken in Nederland
quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:48 schreef Etsu het volgende:
over rotterdam gesproken. morgenochtend vroeg de trein pakken. dus ik neem afscheid
kusjes voor iedereen![]()
behalve voor stijn. een vinger kan ie krijgen.
Als man echt totaal niet eigenlijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. echt gevaarlijk misschien niet, maar er zijn wel wijken waar je savonds niet `per se' hoeft te lopen
Amsterdam West bijvoorbeeld. Nou geen fijne wijk om je kinderen op te laten groeien in ieder gevalquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als man echt totaal niet eigenlijk
Valt allemaal wel mee. Als kind merk je het toch veel minder.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amsterdam West bijvoorbeeld. Nou geen fijne wijk om je kinderen op te laten groeien in ieder geval
Lol.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Arnhemse broek schijnt volgens google gevaarlijk te zijn hierBen eer nog nooit geweest
quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Als dat gevaarlijk is dan is rotterdam zuid/amsterdam west ongeveer LA.
Terwijl daar echt het enige wat je ziet is een beetje dealen zo nu en dan.quote:
Mensje, Zus, Vlinder, Bloemquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Liever een volkswijk dan een vinexwijk.
Stijn is het met mijn eens.
Wij haten vinexwijken, en mensen met kinderen als Sterre en Maan.
Sterre vind ik oprecht een leuke naamquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Liever een volkswijk dan een vinexwijk.
Stijn is het met mijn eens.
Wij haten vinexwijken, en mensen met kinderen als Sterre en Maan.
Liever een graf in een volkswijk dan een huis in een vinexwijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn tante woonde ooit tegenover een vinexwijk. Wat een terreur.
Of Goud Pardoelquote:
Ik ook over vinexwijken, tweede klas.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moest ooit voor aardrijkskunde havo leren over vinexwijken.
En portiekflatten.
Tsja, dat denk ik soms ook over de minder ontwikkelde medemens onder ons, waarbij het financieel en educatief gezien niet verstandig zou zijn, maar ze zich wel voortplanten als konijnenquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten ze het ouderschap ontnemen.
Financieel gezien maakt niet uit.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, dat denk ik soms ook over de minder ontwikkelde medemens onder ons, waarbij het financieel en educatief gezien niet verstandig zou zijn, maar ze zich wel voortplanten als konijnen
Maar ja, dat kan je eigenlijk niet zeggen
Nee maar serieus, als je je kind zulke ongelofelijke debiele namen gaat geven, ben je echt krankzinnig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, dat denk ik soms ook over de minder ontwikkelde medemens onder ons, waarbij het financieel en educatief gezien niet verstandig zou zijn, maar ze zich wel voortplanten als konijnen
Maar ja, dat kan je eigenlijk niet zeggen
quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee maar serieus, als je je kind zulke ongelofelijke debiele namen gaat geven, ben je echt krankzinnig.
''HEE ZUS KOM JE MEE?''
''GOUD, EET EENS JE BORD LEEG!!'
Dat gaat toch helemaal nergens over, Fok-it. Die zijn gék . Die moeten opgesloten worden.
Dan lach je je als uwv-medewerker wel helemaal kapot als hij een wajong komt aanvragenquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan lach je je als uwv-medewerker wel helemaal kapot als hij een wajong komt aanvragen
Is je tattoo al een keer genezen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon paar klassieke namen aan je kind geven.
Oh nee dat ook niet.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon paar klassieke namen aan je kind geven.
Bertus.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee dat ook niet.
Je gaat je kind anno 2016 toch ook niet meer Piet of Wim noemenDat vind ik ook sneu
Piet of Wim zijn geen klassieke namenquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh nee dat ook niet.
Je gaat je kind anno 2016 toch ook niet meer Piet of Wim noemenDat vind ik ook sneu
Ze stammen af van de klassieke oudheid iigquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Piet of Wim zijn geen klassieke namen
Lodewijkquote:
Bullcrap eerste klas natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Klassieke namen leveren je kind hogere punten op en meer salaris.
Je mag elk onderzoek ook in twijfel trekkenquote:
Leraren die klassieke namen voor precies het zelfde werk hogere cijfers gaven dan namen als Jeffrey/Wesley/Justin. Werkgevers die bij voorbaat al positiever waren over sollicitanten met een klassieke naam.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag elk onderzoek ook in twijfel trekken
Waar baseerdeze het op dan?
Dat sommige mensen er gevoeliger voor zijn kan ik wel bij, maar dat het ook grootschalig wordt gedaan..quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leraren die klassieke namen voor precies het zelfde werk hogere cijfers gaven dan namen als Jeffrey/Wesley/Justin. Werkgevers die bij voorbaat al positiever waren over sollicitanten met een klassieke naam.
No shit. Ik kan mijn Poolse naam toch ook niet op een solicitatie zetten?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Dan moet je de objectiviteit van een hoop docenten en werkgevers in twijfel trekken
Ja, het is toch anders als het al aangenomen leerlingen zijn?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik mijn naam in het Pools opzet krijg ik echt alles terug.
quote:a company that sells public records. Sweeney found that searching for people with distinctively black names was 25% more likely to produce an ad suggesting the person had an arrest record
Waar blijft de foto?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Maar ga er nog iets bij laten zetten
Oh ja, dat geloof ik ook wel jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Het zal overigens ook wel eens andersom werken, de allochtoon die eerder het genade 6je krijgt voor Nederlands bijvoorbeeld
Je zegt weleens.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan werkt het andersom toch net zo.
Ook wel eens heeft over de hele linie gewoon effect.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
Andersom denk ik ook dat het weleens gebeurt. maar niet dat je linea recta al het nadeel hebt bij het maken van je proefwerk
Wel een interessant boek hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
In het boek wordt een causaal verband tussen het legaliseren van abortus en een afname van criminaliteit beargumenteerd. Dit leidde in de Verenigde Staten tot kritiek.
Lijkt me ook ja. Kost ook maar tientje. Denk dat ik die wel ga kopen binnenkortquote:
Ben het niet op elk punt met hem eens, maar hij heeft een fantatische manier naar statistieken te kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja. Kost ook maar tientje. Denk dat ik die wel ga kopen binnenkort
Dat is dan zoiets waar ik het boek niet voor nodig had. Maar hij legt het wel leuk uit, want er zijn nog bijzonder veel mensen die denken dat dealen een lucratieve business is voor de meestenquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
En waarom wonen drugsdealers bij hun moeder?
Leuke vraag ja
Kan je het ongetwijfeld na het lezen ook wel weer mee oneens zijn denk ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij laat wel prachtig zien hoe kansloze bezigheid stemmen eigenlijk is
Slaap zachtquote:
Kom op, hij snijdt gewoon goeie dingen aanquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Had het artikel van Chomsky nog wel gelezen.
Mwaoh.
Die ik al 40 keer heb gelezen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op, hij snijdt gewoon goeie dingen aan
Waar ik het vooral mee eens ben, en wat ik ook wel fascinerend vind is waarom heel veel mensen serieus de angst hebben dat elke bevolkingsgroep waar we politiek gezien problemene mee hebben ons komen overnemen als een soort moderne nazi`s.quote:
Ja ik ken hem verder niet echt hoor, eerste keer dat ik wat van hem hoordequote:Op woensdag 9 maart 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Teert al jaren op dezelfde retoriek, weinig oplossingsgericht. Maar de linkse anarchisten diggen m
En dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar ik het vooral mee eens ben, en wat ik ook wel fascinerend vind is waarom heel veel mensen serieus de angst hebben dat elke bevolkingsgroep waar we politiek gezien problemene mee hebben ons komen overnemen als een soort moderne nazi`s.
Daar heeft hij gewoon 100 procent gelijk in
Ik heb z'n meeste boeken wel gelezen, zou niet aanraden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ken hem verder niet echt hoor, eerste keer dat ik wat van hem hoorde
En dat zorgt ervoor dat mensen als Trump en Wilders populair worden. Maar of het zin heeft omzo te denken? En om je land te willen barricaderen muren om niemand er in te laten, want de moslims nemen het over, of de mexicanen komen onze banen en onze vrouwen veroverenquote:
Tja, Chomsky zou graag zien dat er een soort gedachtenpolitie was tegen discriminatie/racisme. Maar zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Zo gaat dat al miljoenen jaren, je eigen soort beschermen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat zorgt ervoor dat mensen als Trump en Wilders populair worden. Maar of het zin heeft omzo te denken? En om je land te willen barricaderen muren om niemand er in te laten, want de moslims nemen het over, of de mexicanen komen onze banen en onze vrouwen veroveren
.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, Chomsky zou graag zien dat er een soort gedachtenpolitie was tegen discriminatie/racisme. Maar zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Zo gaat dat al miljoenen jaren, je eigen soort beschermen.
Dieren zijn dan ook onzelfzuchtiger dan mensen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
.
Dolfijnen beschermen wel eens mensen of andere dieren
En vind je het ook terecht dat hij als anders denkende geweigerd wordt door de Amerikaanse pers?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, Chomsky zou graag zien dat er een soort gedachtenpolitie was tegen discriminatie/racisme. Maar zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Zo gaat dat al miljoenen jaren, je eigen soort beschermen.
Lol, hij is een van de meest geciteerde perosnen na Marx, Lenin, Shakespeare, Aristoteles, de bijbel, Plato en Freud in wetenschappelijk onderozek.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En vind je het ook terecht dat hij als anders denkende geweigerd wordt door de Amerikaanse pers?
Het is niet verkeerd om eens wat tegenwicht te bieden. Maar die mensen worden aan de schandpaal genageldIn Amerika dan, hij zal in EUropa wel meer een podium hebben
Volgens hem worden z`n publicaties systematisch geweigerd door de Times. Zzal niet zonder reden zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lol, hij is een van de meest geciteerde perosnen na Marx, Lenin, Shakespeare, Aristoteles, de bijbel, Plato en Freud in wetenschappelijk onderozek.
Dan word je niet aan de schandpaal genageld.
Klopt, hij is heel zielig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens hem worden z`n publicaties systematisch geweigerd door de Times. Zzal niet zonder reden zijn
Nja, daar kan ik niet over oordelen want ik heb nog niks anders van hem gelezenquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij zet vooral zichzelf erg graag in de slachtofferrol.
Zie jij the times Neo-Nazis of andere extremen publiceren?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, daar kan ik niet over oordelen want ik heb nog niks anders van hem gelezen
Ja okequote:Op woensdag 9 maart 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Want Chomsky is net zo extreem als een Neo-Nazis, maar dan aan het andere vlak.
Tja, en Chomsky noemt zichzelf dan ook nog 40-45x intellectueel en wil tot dat publiek aanspreken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke
Hij noemt zichzelf ook gewoon een Marxist inderdaad
Die stroming is itt het facisme in principe niet geweldadigquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke
Hij noemt zichzelf ook gewoon een Marxist inderdaad
In praktijk hebben ze alleen tig keer meer doden op hun naam.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die stroming is itt het facisme in principe niet geweldadig
Nou Inso, kom er maar inquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die stroming is itt het facisme in principe niet geweldadig
Het gaat niet om het principe, maar om wat er uit komt rollen.quote:
Slaap bij meisje 2 en blijf zo lang mogelijk wakker om haar te zien slapen en morgen dag vrij. Boekje erbij. Sigaretjequote:
Wat een romanticus.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Slaap bij meisje 2 en blijf zo lang mogelijk wakker om haar te zien slapen en morgen dag vrij. Boekje erbij. Sigaretje
Veel beter wordt het niet hoor
Klopt, maar dat is wel een reden waarom marxisten ruimte krijgen in de pers en neo nazi's niet of minderquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In praktijk hebben ze alleen tig keer meer doden op hun naam.
En is dat ook de reden dat iedere nationalist als neo nazi wordt weggezet?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is wel een reden waarom marxisten ruimte krijgen in de pers en neo nazi's niet of minder
Ik weet haar naam wel hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een romanticus.
Vooral het nummertje doet het hem
Half Europa heeft nationalistische partijen in de regering manquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En is dat ook de reden dat iedere nationalist als neo nazi wordt weggezet?
Lol. Nee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Half Europa heeft nationalistische partijen in de regering man
Oja, in westerse pers zijn die extreem nationalistisch.quote:
.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zolang mensen puur theoretisch over maxisme willen praten, be my guest.
Op het moment dat ze het in praktijk willen brengen zijn ze gewoon crimineel bezig.
Hongarijequote:Op woensdag 9 maart 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja, in westerse pers zijn die extreem nationalistisch.
Zit le Pen in de regering?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hongarije
Opkomst Le pen
Zelfs Zweden schuift naar rechts
hehe wtfquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Ik had appje gestuurd via siteecht super droog gewoon. En toen gebeld door privénummer.. Dus ik wist eigenlijk METEEN dat t 3fm was. Zooo raar, het gaat echt MEGA snel. En ze knippen gewoon
Want dat 'Fijne poepdag Maartje!' daar praatte ik doorheen, dus dan zegtie gewoon "Oh dat doen we overnieuw" en dan doe je t nog keer en klaar![]()
Ah zo gaat dat waarschijnlijk ook als mensen iets winnen met spelshow ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:51 schreef Crack_ het volgende:
Gaat echt bizar snel gewoon.
Het gaat écht zo "Heee Maartje van 3FM, echt SUPER herkenbaar dat verhaal van je ghihi, doe je dat vaker?" dus ik 'nee doe ik zelf niet maar was tip van vriendinnen' en hij nog wat lullen, volgens mij was dat letterlijk mij even ana de lijn houden. Toen was het 'wil je even blijven hangen? Krijg je Frank even' dus ik 'ja ok' en dan 'Heee Maartje met Frank' en dan volgt de rest. Dan Frank weg, mannetje terug 'Maartje, bedankt!'
Ja, al snap ik niet hoe mensen hun radio nog aan kunnen hebben als ze op de radio zijn want word je gewoon verteldquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah zo gaat dat waarschijnlijk ook als mensen iets winnen met spelshow ofzoDat eindigt dan ook altijd zo raar
Mensen die luisteren gewoon nietquote:Op woensdag 9 maart 2016 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, al snap ik niet hoe mensen hun radio nog aan kunnen hebben als ze op de radio zijn want word je gewoon verteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig net op tijd![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:59 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb trouwens ook weer iets
Ik had op marktplaats op iets gebodenDeal getroffen etc. Wilde net geld overmaken, kreeg ik een email van marktplaats:
Ahhh gelukkig johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig net op tijd
Baby darling doll face honey
Ik twijfelde opzich al dat het account maar 1 dag bestond, maar in principe zou dat wel moeten kunnen toch?quote:
Waarvoor was je op de radio dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 16:56 schreef Crack_ het volgende:
Wat een avontuur weer zeg, sjongejongejonge. En ik ben totaal niet fan van bellen. Maar vind Frankje wel super leuk
broodje poep verhaalquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarvoor was je op de radio dan?
nee, dat zou ik nooit doenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik twijfelde opzich al dat het account maar 1 dag bestond, maar in principe zou dat wel moeten kunnen toch?
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarvoor was je op de radio dan?
Ik nu ook niet meerquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, dat zou ik nooit doen
[..]
wtfquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Weet ik veel wat ik dan doe, nee ik heb nooit natte billen op de wc wat denk je dat ik voor drollen leg zeg tering.
Duikbootjesquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Weet ik veel wat ik dan doe, nee ik heb nooit natte billen op de wc wat denk je dat ik voor drollen leg zeg tering.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was ook ooit op de radio, bij Vroege Vogels.
Toen mocht ik vertellen welke diertjes we allemaal gevonden hadden in de dam in Zeeland. Was leuk
Ik had ooit een topic geopend over Friese school tv op de npo toen kreeg ik een dm van Tumor ofzo van 3fm en ging hij mij bellen in de uitzending.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was ook ooit op de radio, bij Vroege Vogels.
Toen mocht ik vertellen welke diertjes we allemaal gevonden hadden in de dam in Zeeland. Was leuk
quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had ooit een topic geopend over Friese school tv op de npo toen kreeg ik een dm van Tumor ofzo van 3fm en ging hij mij bellen in de uitzending.
En natuurlijk mijn optreden bij fok radio voor de eckte eckte fokkers.
Zoveel beroemdheden hierquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had ooit een topic geopend over Friese school tv op de npo toen kreeg ik een dm van Tumor ofzo van 3fm en ging hij mij bellen in de uitzending.
En natuurlijk mijn optreden bij fok radio voor de eckte eckte fokkers.
Had oplossing van plonzen van poep gestuurd naar zequote:Op woensdag 9 maart 2016 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar zonder terug te lezen waarom was je op de radio crack?
Apart verhaal wel die Timor was lid op het forum struinde klaagbalk af opzoek naar mensen en ging ze dan bellen en deed dan alsof je zelf naar de studio belde. Toen hij mij belde was ik aan het werk in de Gameshop werd ik nog betrapt door mijn baas en moest ik snel ophangenquote:
Leuk! Wc papier eronder;) ?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had oplossing van plonzen van poep gestuurd naar ze
Rauwer ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:14 schreef Crack_ het volgende:
En hoe had je mijn stem voorgesteld dan Aldo
Ja dat is wel beetje triest.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Apart verhaal wel die Timor was lid op het forum struinde klaagbalk af opzoek naar mensen en ging ze dan bellen en deed dan alsof je zelf naar de studio belde. Toen hij mij belde was ik aan het werk in de Gameshop werd ik nog betrapt door mijn baas en moest ik snel ophangen
jaquote:
Je had mijn stem rauwer verwacht? Hoezo datquote:
Weet niet, je klonk te opgewektquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat is wel beetje triest.
Ik stuurde wel zelf echt berichtje naar 3fm dus dan snap ik t wel. Maar ik deed nu alsof ik zomaar door Frankie werd gebeld, ja beetje poppenkast is t wel maar dat is niet erg. Het is niet nep ofzo
[..]
ja
[..]
Je had mijn stem rauwer verwacht? Hoezo dat![]()
Te opgewekt?!quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet niet, je klonk te opgewekt![]()
Had ik bij Ezel ook, daar verwacht je een heel lieve hoge stem bij, maar die praat ook vet stoerquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te opgewekt?!
Volgens mij is dat precies in overeenstemming met hoe ik praat op fok, volgens de meeste hoor!haha
Maarja, iemand zn stem heb je volgens mij altijd andders in je hoofd
Bij jou verwacht ik echt zo'n ballerige stem.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Had ik bij Ezel ook, daar verwacht je een heel lieve hoge stem bij, maar die praat ook vet stoer![]()
hahahaquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij jou verwacht ik echt zo'n ballerige stem.
nicequote:Op woensdag 9 maart 2016 17:37 schreef Amarantha het volgende:
LekkerAllemaal kleurboeken aan het verkopen die ik toch niet gebruik.
Ik heb juist een Rotterdams accentquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij jou verwacht ik echt zo'n ballerige stem.
Voor de verandering eens dingen verkopen i.p.v. alles weggevenquote:
Jaa, goedzo. Gewoon voor jezelf kiezenquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor de verandering eens dingen verkopen i.p.v. alles weggeven
Sommige heb ik ooit gekregen dus maak ik sowieso winst opquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, goedzo. Gewoon voor jezelf kiezen
Amara wat voor vloei gebruik jij ?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sommige heb ik ooit gekregen dus maak ik sowieso winst op
Hehe nicequote:Op woensdag 9 maart 2016 17:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sommige heb ik ooit gekregen dus maak ik sowieso winst op
nice die is ook small toch ?quote:
Ja. Is zelfde als goud.quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nice die is ook small toch ?
Ik gebruik altiijd smoking brown die ongebleekte.
Heb je wel eens doorzichtige vloei gebruikt.quote:
Doet mij teveel aan plastic denken, ik weet dat het niet zo is maar het ziet er zo niet rookbaar uitquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je wel eens doorzichtige vloei gebruikt.
Dat is lastig draaien maar wel nice als het lukt.
¤ 4,50 voor een pakje vloei !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |