Ook wel eens heeft over de hele linie gewoon effect.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
Andersom denk ik ook dat het weleens gebeurt. maar niet dat je linea recta al het nadeel hebt bij het maken van je proefwerk
Wel een interessant boek hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
In het boek wordt een causaal verband tussen het legaliseren van abortus en een afname van criminaliteit beargumenteerd. Dit leidde in de Verenigde Staten tot kritiek.
Lijkt me ook ja. Kost ook maar tientje. Denk dat ik die wel ga kopen binnenkortquote:
Ben het niet op elk punt met hem eens, maar hij heeft een fantatische manier naar statistieken te kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja. Kost ook maar tientje. Denk dat ik die wel ga kopen binnenkort
Dat is dan zoiets waar ik het boek niet voor nodig had. Maar hij legt het wel leuk uit, want er zijn nog bijzonder veel mensen die denken dat dealen een lucratieve business is voor de meestenquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
En waarom wonen drugsdealers bij hun moeder?
Leuke vraag ja
Kan je het ongetwijfeld na het lezen ook wel weer mee oneens zijn denk ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij laat wel prachtig zien hoe kansloze bezigheid stemmen eigenlijk is
Slaap zachtquote:
Kom op, hij snijdt gewoon goeie dingen aanquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Had het artikel van Chomsky nog wel gelezen.
Mwaoh.
Die ik al 40 keer heb gelezen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op, hij snijdt gewoon goeie dingen aan
Waar ik het vooral mee eens ben, en wat ik ook wel fascinerend vind is waarom heel veel mensen serieus de angst hebben dat elke bevolkingsgroep waar we politiek gezien problemene mee hebben ons komen overnemen als een soort moderne nazi`s.quote:
Ja ik ken hem verder niet echt hoor, eerste keer dat ik wat van hem hoordequote:Op woensdag 9 maart 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Teert al jaren op dezelfde retoriek, weinig oplossingsgericht. Maar de linkse anarchisten diggen m
En dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar ik het vooral mee eens ben, en wat ik ook wel fascinerend vind is waarom heel veel mensen serieus de angst hebben dat elke bevolkingsgroep waar we politiek gezien problemene mee hebben ons komen overnemen als een soort moderne nazi`s.
Daar heeft hij gewoon 100 procent gelijk in
Ik heb z'n meeste boeken wel gelezen, zou niet aanraden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ken hem verder niet echt hoor, eerste keer dat ik wat van hem hoorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |