SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:50 schreef Amarantha het volgende:
1ste minuut.. meteen Dylan dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga over een paar dagen naar concert van Boudewijn de Groot.
Je hebt gelijk. Neem jij Dylan maar, dan krijg ik Emmaquote:
Emma stinkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:17 schreef Fok-it het volgende:
|
[..]
Je hebt gelijk. Neem jij Dylan maar, dan krijg ik Emma
Niks mis mee inderdaad. Ik doe dat vooral met m`n ma, m`n pa is niet echt een persoon om dat soort dingen mee te doenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt zin in.
Beetje op stap met mijn pa.
Alleen als Etsu al 2 dagen of langer geen piemel in z`n kont heeft gehad. Dan reageert hij het hier afquote:
Ja sorry, ik ben niet goed in reageren op dm maar zal nog doen ja okequote:
Ook op WhatsApp en soms ook op FB. Toen dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Iedereen hier kan bevestigen dat ik niet goed ben in reageren op een DM
Het spijt me zeer, weet niet waarom dat is. Ook gewoon bij mn moeder en allesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook op WhatsApp en soms ook op FB. Toen dan.
SOMS dacht ik echt van; CRACCCKKK WAAR BEN JE
Ik moet S03E03 nog kijken, staat al de hele dag op pauze zeg maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:32 schreef Amarantha het volgende:
DamnWat een aflevering.
Verder zeg ik niks![]()
Ik heb geen aanstekerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan aanstekers die bijna leeg zijn en je 1000x aan dat wieltje moet draaien (met pijn aan je duim tot gevolg) om n klein beetje vuurtje te krijgen?
Damn it.
Dan formuleer ik voor de mensen zoals jij de vraag anders:quote:
Heb er 'n paar die altijd kut gaan met wieltje, altijd pijnlijke duim.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan aanstekers die bijna leeg zijn en je 1000x aan dat wieltje moet draaien (met pijn aan je duim tot gevolg) om n klein beetje vuurtje te krijgen?
Damn it.
Dankje Etsuquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan formuleer ik voor de mensen zoals jij de vraag anders:
Lijkt het jullie, de niet-gebruikers van aanstekers, ook zo stom dat als je een aansteker wilt gebruiken, maar die bijna leeg is en je 1000x aan dat wieltje moet draaien (met pijn aan je duim tot gevolg) om n klein beetje vuurtje te krijgen?
Fijn dat we elkaar begrijpen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje EtsuFIjn dat je rekening houdt met de mensen die geen aansteker gebruiken
Maar dat lijkt me wel vervelend ja
Nou nou, dat valt ook wel meequote:
Sssst. Nu wil ik het weten ook en dat wil ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt ook wel mee![]()
Hij was wel weer leuk ja.
Die Norma is nog gestoorder dan d`r zoon wat dat betreft
Dat probleem heb ik nooit. Ik heb een flammenwerper.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
Damn it.
paf jijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb er 'n paar die altijd kut gaan met wieltje, altijd pijnlijke duim.
Ze zijn gewoon samen een raar duo.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt ook wel mee![]()
Hij was wel weer leuk ja.
Die Norma is nog gestoorder dan d`r zoon wat dat betreft
Dat is echt iets wat ik nooit in huis zou hebben.quote:
stoppen met roken maatjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is echt iets wat ik nooit in huis zou hebben.
Oke die laatste scenequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:32 schreef Amarantha het volgende:
DamnWat een aflevering.
Verder zeg ik niks![]()
quote:
lobi tochquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Etsu het volgende:
Mja, dan krijg ik maar longkanker, ik weet tenminste dat ik heb geleefd.
hopelijk ook nog even ernaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:57 schreef Etsu het volgende:
Moet wel eerst mijn motorrijbewijs halen voordat ik doodga hoor. Eerder mag niet.
Lief van je.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
zodat je eerst nog even kan rondrijden
Van de PVV naar JC?quote:
Een wedstrijd van ajax uitkijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn weinig dingen die me saaier lijken dan motorrijden
Haha dan heb ji Feyenoord niet gezien dit weekendquote:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha dan heb ji Feyenoord niet gezien dit weekend
Te veel blowtjes hoor, dus nee eigenlijk nietquote:
Snap dat ook niet inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:12 schreef Crack_ het volgende:
Vind dat 'dan krijg ik maar longkanker, dan heb ik maar geleefd' zo'n onzin.
Ik zou willen dat ik er nooit aan was begonnen en dat ik zou hebben geleefd of niet hangt verdomme niet af van roken en al helemaal niet meer als dat betekent dat ik longkanker zou krijgen, wtf?
Ach, mensen bagatalliseren hun eigen gedrag graag.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou willen dat ik er nooit aan was begonnen en dat ik zou hebben geleefd of niet hangt verdomme niet af van roken en al helemaal niet meer als dat betekent dat ik longkanker zou krijgen, wtf?
In alle eerlijkheid, mijn response was ook erg traag. Krijg vandaag weer post voor je..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben niet goed in reageren op dm maar zal nog doen ja oke![]()
Dat is juist heel A-relaxed. Ja, niet in de file staan is leuk, maar verder is het gewoon kut. 99% van de tijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:03 schreef Etsu het volgende:
is toch chill man
zo ff tussen de auto's door in een file
Ja, achja ja is ookquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, mensen bagatalliseren hun eigen gedrag graag.
Of dat nu roken, drinken of ongezond eten is.
lekker laten gaan
Spannendquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, mijn response was ook erg traag. Krijg vandaag weer post voor je..
Jezelf lekker naar de tering laten regenenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is juist heel A-relaxed. Ja, niet in de file staan is leuk, maar verder is het gewoon kut. 99% van de tijd.
Als je ergens kaal ligt te creperen van de chemo dan denk je echt niet meer "ach".quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:12 schreef Crack_ het volgende:
gewoon met matequote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te veel blowtjes hoor, dus nee eigenlijk niet. Maar bezig met stoppen, nee minderen want stoppen wil ik gewoon niet.
Of denk ik niet te willen.
Daarom gewoon geen chemo doen als het even kanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je ergens kaal ligt te creperen van de chemo dan denk je echt niet meer "ach".
oh nee, water. Regenpak?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezelf lekker naar de tering laten regenen
In je motorpak
Zou jij dat niet nemen nee?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom gewoon geen chemo doen als het even kan
Alleen een regenpak op je motor?quote:
Hennepoil en bidden?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom gewoon geen chemo doen als het even kan
Ja, dan denkt volgens mij iedereen 'Nee, dit was het niet waard nee'quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je ergens kaal ligt te creperen van de chemo dan denk je echt niet meer "ach".
Nu misschien nog wel.quote:
Zijn er veel die niet doen of na eerste meteen kappen omdat t voor velen totaal niet opweegt voor wat ze terug krijgenquote:
Ik heb zo'n kekke overjas natuurlijk. Op locatie uit en weer helemaal droog.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen een regenpak op je motor?
Dan heb je derdegraads brandwonden als je flink op je snufferd gaat
Als het om levensverlenging gaat is het al anders dan als het nog zou helpen bij genezen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn er veel die niet doen of na eerste meteen kappen omdat t voor velen totaal niet opweegt voor wat ze terug krijgen
ja klopt. als je kinderen hebt ga je denk ik toch langer proberen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Crack_ het volgende:
Ja, vaak wel wat oudere en zonder kinderen of kinderen op oudere leeftijd enzo enzo
Ja, denk dat genezen bijna iedereen dan weer doetquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het om levensverlenging gaat is het al anders dan als het nog zou helpen bij genezen natuurlijk
Ligt aan genezingskans denk ik. En dan in combinatie met leeftijdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, denk dat genezen bijna iedereen dan weer doet.
Uiteindelijk gaan de meeste mensen nog een keerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben daar best wel bang voor om kanker te krijgenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat ook ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt aan genezingskans denk ik. En dan in combinatie met leeftijd
En gaan sommige alsnog snel dood.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan de meeste mensen nog een keerof een derde...
Ik ook, bahquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben daar best wel bang voor om kanker te krijgen![]()
Ligt ook wel deels aan jezelf door te zeggen: Gezonder leven natuurlijk
Ik heb spontaan een erfelijke afwijking ontwikkeld, mijn ouders hebben niks. Just saying...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Het zit niet heel erg in de familie gelukkig
Wie ruzie, die moeder en je vriend?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:22 schreef Amarantha het volgende:
Tering awkward als je moeders vriend belt om te zeggen dat ze ruzie hebben
I know. Het kan altijdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik heb spontaan een erfelijke afwijking ontwikkeld, mijn ouders hebben niks. Just saying...
Is het meer levensstijl dan slecht gen ja?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat ook ja.
[..]
En gaan sommige alsnog snel dood.
Kut leven
[..]
Ik ook, bah.
En ja, is echt voornamelijk levensstijl
Mwah, tis dat ik geen chick ben, maar dan had ik 85% kans op borstkanker op mijn genen...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, het is echt voornamelijk levensstijl![]()
.
Wat heb jij dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah, tis dat ik geen chick ben, maar dan had ik 85% kans op borstkanker op mijn genen...
Jup, maar dan moet je ALLES nemen.. En dat is hééél veelquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het meer levensstijl dan slecht gen ja?
Ja, dit wel ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
mannen krijgen toch altijd prostaatkanker als ze maar oud genoeg worden
huhquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
mannen krijgen toch altijd prostaatkanker als ze maar oud genoeg worden
Hm oke.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup, maar dan moet je ALLES nemen.. En dat is hééél veel
Echt tot waar je bent opgegroeid tot roken tot eten tot beweging tot plek op de wereld tot doktoren die je hebt (eerdere diagnose is al eerder kans op genezing) op AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS
Kan je moeilijk verhaal uitleggen, maar je hebt modellen en als je al die shit daarin in invoert en kijkt wat er dan overblijft aan de variable 'gen' is waardoor kanker genetisch is bepaald, en dat is minimaal.
Ja, is prima en wie gaat dat betalen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke.
Ik zou willen dat je zulke dingen sowieso gewoon regelmatig kon laten onderzoeken bij de huisarts. En dan op alle vormen van kanker of afwijkingenDat je dat gewoon 1x in het half jaar ofzo laat testen. In Duitsland zijnze daar al een stuk verder in dan hier volgens mij
Kan prima hoor. Als je zelf betaald.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke.
Ik zou willen dat je zulke dingen sowieso gewoon regelmatig kon laten onderzoeken bij de huisarts. En dan op alle vormen van kanker of afwijkingenDat je dat gewoon 1x in het half jaar ofzo laat testen. In Duitsland zijnze daar al een stuk verder in dan hier volgens mij
Eens, eens.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat we dat helemaal niet moeten doen. Ik vind dat mensen niet zo tering lang moeten leven, eigenlijk.
Ah, das wel nasty jaquote:
Achja. Nog meer studievertraging omdat ik het mentaal allemaal niet meer zag zitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat schijt, dacht dat dingetje gewoon prima en oké was.
Ja, weet ik. Is allemaal te duurquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, is prima en wie gaat dat betalen?
En waar haal je die doktoren vandaan?
Lolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Achja. Nog meer studievertraging omdat ik het mentaal allemaal niet meer zag zitten.
Trustenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef JanCees het volgende:
Morgen weer vies vroeg op![]()
Welterusten dames en heren![]()
Ik ook denk ik. 75 is wel de max hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik straks jaar of 70 ben zou ik er sowieso wel mooi schoongenoeg van hebben.
Waarom? Als je dan nog geniet van het levenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik straks jaar of 70 ben zou ik er sowieso wel mooi schoongenoeg van hebben.
Mijn opas/overgrootopas allemaal wel redelijk vroeg dood. Meeste 50-60quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. 75 is wel de max hoor.
Maar de meesten in mn familie halen de 85+(ook met roken).
Doeggiequote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef JanCees het volgende:
Morgen weer vies vroeg op![]()
Welterusten dames en heren![]()
Bitches, haha. Doe t subtielquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Yep. Nu nog de tweede lezer van mijn scriptie overtuigen dat ze een debiel is. Kreun...
Ik vind het leven bijzonder veel energie kosten, ik acht de kans niet zo hoog als de lichamelijke aftakeling ook zover is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Als je dan nog geniet van het leven
En dat terwijl je op dit moment, je vroegere jaren niet meegeteld, best veel dingen hebt waar je een hoop levenslust uit kan puttenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het leven bijzonder veel energie kosten, ik acht de kans niet zo hoog als de lichamelijke aftakeling ook zover is.
Wat heb je aan studieschuld uberhaupt als je toch vroeg dood gaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:33 schreef Yreal het volgende:
Ik had er wel van kunnen genieten dat ik mijn studieschuld niet zou afbetalen als ik vroeg dood ging..
Dit idd. En ik wil niet eens kinderen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Na een tijdje gaan de mensen om je heen ook de pijp uit, word je een zeeur voor je kinderen en kleinkinderen.
Krijg je lichamelijek mankementen.
Nee, Laat mij dan maar mooi op een bepaalde leeftijd een keer een hartaanval krijgen hoor.
Gewoon het idee dat ik drie motoren en 10 vakanties heb gehad van de staat...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat heb je aan studieschuld uberhaupt als je toch vroeg dood gaat.
zeg maarquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb nu een gedachte in m`n hoofd die een hoop emogifs zullen opleveren
Mooi toch, voor het laatst je cameltje roken die dan 100 per pakje zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit idd. En ik wil niet eens kinderen.Dus als mn vriendje doodgaat, ben ik alleen omfg
Ja dan wil je toch ook wel snel dood
Ik kan het me gewoon heel moeilijk voorstellen dat mensen die hun leven prima voor elkaar hebben. veel dingen hebben waar ze van kunnen genieten, of in ieder geval, van zouden moeten genieten, al levensmoe zijn, of heel nihilistisch en zwartgallig in het leven staan.quote:
Tja, zo werkten depressies en psychische aandoeningen niet hequote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon heel moeilijk voorstellen dat mensen die hun leven prima voor elkaar hebben. veel dingen hebben waar ze van kunnen genieten, of in ieder geval, van zouden moeten genieten, al levensmoe zijn, of heel nihilistisch en zwartgallig in het leven staan.
Ik zeg niet dat die mensen niet negatief mogen zijn, dat mag iedereen, maar als ik dan naar mezelf kijk vind ik het wel moeilijk om te horen van iemand
Oh, je hebt t over je leningquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon het idee dat ik drie motoren en 10 vakanties heb gehad van de staat...
Had je niet even kunnen zeggenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:39 schreef Yreal het volgende:
Ik was van de week in litouwen. 25 euro voor een slof peuken.
Nee weet ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, zo werkten depressies en psychische aandoeningen niet he
Ik heb heel mn leven altijd gekregen wat ik wilde, en nu ook. Zijn zeer weinig studenten die hebben wat ik heb, voel me bijna nooit gelukkig. En nu?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon heel moeilijk voorstellen dat mensen die hun leven prima voor elkaar hebben. veel dingen hebben waar ze van kunnen genieten, of in ieder geval, van zouden moeten genieten, al levensmoe zijn, of heel nihilistisch en zwartgallig in het leven staan.
Ik zeg niet dat die mensen niet negatief mogen zijn, dat mag iedereen, maar als ik dan naar mezelf kijk vind ik het wel moeilijk om te horen van iemand
Dan is het wel een redelijk debiele gedachte ja.quote:
Never enough syndroom.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb heel mn leven altijd gekregen wat ik wilde, en nu ook. Zijn zeer weinig studenten die hebben wat ik heb, voel me bijna nooit gelukkig. En nu?
Niet zo rijk, ik moet wel opletten op geld nu.quote:
Dan mag etsu flink spendenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ach, weekje oslo en je bent er vanaf hoor...
Ja, en dan krijgen we weer jouw mening dat iedereen in west-europa zielsgelukkig moet zijn omdat het in de rest van de wereld nog kutter is.Je snapt toch zelf wel dat als dat je standaard is dat dat niet gaat werkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets te klagen want je hebt eten, onderdak en jebent lichamelijk gezond.
Ja, het is bij mij altijd 'denk dat ik daar echt gelukkig van word' en dan is dat en dan 'nee.. dat is het niet, denk dat ik dáár echt gelukkig van word' en dan weeerrrr etc etccccccccccccquote:
Ik denk dat ik nooit meer zo'n dure vakantie als een weekje Hawaii ga maken...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ach, weekje oslo en je bent er vanaf hoor...
Nee, want het werkt zo niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en dan krijgen we weer jouw mening dat iedereen in west-europa zielsgelukkig moet zijn omdat het in de rest van de wereld nog kutter is.Je snapt toch zelf wel dat als dat je standaard is dat dat niet gaat werken
Denk t welquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nooit meer zo'n dure vakantie als een weekje Hawaii ga maken...
Ik ken niemand die zo denktquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want het werkt zo niet.
Maar het is jouw logica even verder uitgebreid.
Dat zou wel een stuk positievere insteek zijn dan focussen op wat je niet hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken niemand die zo denkt
Die denkt, oh kut ik mag me niet kut voelen omdat ik geen werk heb (ik zeg maar wat) want ik heb tenminste een dak boven m`n hoofd
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nooit meer zo'n dure vakantie als een weekje Hawaii ga maken...
Niks en nuquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb heel mn leven altijd gekregen wat ik wilde, en nu ook. Zijn zeer weinig studenten die hebben wat ik heb, voel me bijna nooit gelukkig. En nu?
Denk het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar zo werkt je brein niet als dat iets is wat je als normaal zietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou wel een stuk positievere insteek zijn dan focussen op wat je niet hebt.
Sittard. Meppel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, nu wil ik kijken KIJKENNNN
Prima. Ik ben trouwens over het algemeen best extreem gelukkig met wat ik nu heb. Ook al zie ik het tergelijkertijd nu wel als redelijk normaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar zo werkt je brein niet als dat iets is wat je als normaal ziet
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het nietHuwelijksreis enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAWEL NUquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks en nuIk zeg toch dat iedereens geluk en ongeluk terecht is. Je voelt je ongelukkig dus niemand kan zeggen dat dat niet klopt
Het is alleen hoe ik het soms zie, kan er ook niks aan doen
Baby darling doll face honey
Ik bedoelde jouw situatie niet als voorbeeld verder hoor, ik ging er alleen op in omdat je je leven als vermoeiend zag.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prima. Ik ben trouwens over het algemeen best extreem gelukkig met wat ik nu heb. Ook al zie ik het tergelijkertijd nu wel als redelijk normaal.
Tja, ik vind het financieel best vermoeiend om over meer dan mezelf te moeten denken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoelde jouw situatie niet als voorbeeld verder hoor, ik ging er alleen op in omdat je je leven als vermoeiend zag.
En dat kan natuurlijk altijd verder, daar mag ik niet over oordelen, doe ik ook niet
Je werkt ook altijd tering veelquote:
Ja, er is ook gewoon logische reden maar dat maakt niet uit. Hahahahaquote:
lekker werken tochquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Nee maar snapje, auto, kat, appartement, vmbo --> master, altijd werk, altijd geldwaar hebben we 't over toch ja nietdan
Noemenswaardig tochquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Nee maar snapje, auto, kat, appartement, vmbo --> master, altijd werk, altijd geldwaar hebben we 't over toch ja nietdan
Ja, maar werk is voldoening. School ookquote:
Hahaha Lokje, ja dat is pas echt rete slimquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben altijd arm. Daarom een rijke vriend toch.
Is toch primaaa?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben de laatste tijd wel helemaal klaar met werkenquote:
Is ook zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is toch primaaa?Je hebt er hard voor gewerkt enzoo. Ik zou je niet emogiffen.
Ik zou eerder bij mensen zoals mij emogiffen. Ik zeg tegen iedereen dat mijn ouders alles betalen, want ik wil niet zeggen/uitleggen hoewat enzooo, want daar heb ik geen zin in. En dan kom ik dus over als een rijkeluiskindje. TJA.
Wat dan? Niet meer leuk?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd wel helemaal klaar met werken
Maar ja, moet he. Of iig, is wel beter
Vind het niet meer uitdagend, en alleen thuiswerk. Dus dan mis je contact met collegas wle beetje tijdens de saaie uurtjes.quote:
Zo zo, wat een ferme ondertitel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd wel helemaal klaar met werken
Maar ja, moet he. Of iig, is wel beter
Zou je willen doen dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het niet meer uitdagend, en alleen thuiswerk. Dus dan mis je contact met collegas wle beetje tijdens de saaie uurtjes.
Maar ga denk ik wel wat nieuws zoeken binnekort
Ik alleen aan vrienden als ik contant voor ze voorschiet. Ik heb gewoon graag contant geld, maar ze zoeken er altijd dingen achter.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt nog nooit iemand hoeven uit te leggen hoe ik aan me geld kom.
Ik wel. Er is me ook een keer overkomen dat iemand (die nuchter was) mij (in een dronken toestand) vroeg hoeveel geld ik op mijn rekeningen had staan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt nog nooit iemand hoeven uit te leggen hoe ik aan me geld kom.
Oh, dat is mij ook wel eens gevraagd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wel. Er is me ook een keer overkomen dat iemand (die nuchter was) mij (in een dronken toestand) vroeg hoeveel geld ik op mijn rekeningen had staan.
Gelukkig niet in getrapt.
Daar is spaarrekening voor tochquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Hopelijk aan het eind van het jaar een flinke spaarrekening.
Die aan het eind van het volgende jaar weer helemaal leeg is maar oke
Goed doel
Ja true true, had ik ook toen ik geen collega's had. Toch wel chill om ook gewoon shit aan kwijt te kunnenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind het niet meer uitdagend, en alleen thuiswerk. Dus dan mis je contact met collegas wle beetje tijdens de saaie uurtjes.
Maar ga denk ik wel wat nieuws zoeken binnekort
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik alleen aan vrienden als ik contant voor ze voorschiet. Ik heb gewoon graag contant geld, maar ze zoeken er altijd dingen achter.
Ja, ik vind de meest saaie baantjes nog wel goed te doen als je collegas hebt om beetje mee te ouwe hoeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:59 schreef Crack_ het volgende:
Ja true true, had ik ook toen ik geen collega's had. Toch wel chill om ook gewoon shit aan kwijt te kunnen.
Eens, ikea ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik vind de meest saaie baantjes nog wel goed te doen als je collegas hebt om beetje mee te ouwe hoeren.
Toen ik zomer elke dag 10 uur in de haven deed laden en lossen echt tering saai kutwerk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens, ikea ook.
Geen reet aan maar collega's leuk dus top.
10 uurquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik zomer elke dag 10 uur in de haven deed laden en lossen echt tering saai kutwerk.
Maar ja, wel gewoon beetje praten, beetje roken. Na afloop biertje doen.
Dikke prima
Precies. Moet eerst maar eens aan m`n eigen gemoedstoestand werken en daarna aan evt materiele zaken. Ik word er niet beter van als ik geld spaar en er niks mee doe, ook al zou dat financieel wel beter zijn op mijn leeftijdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar is spaarrekening voor toch!
[..]
Ja true true, had ik ook toen ik geen collega's had. Toch wel chill om ook gewoon shit aan kwijt te kunnen.
[..]
Ja, het is beter om te doen wat voor jou goed is dan doen wat goed is voor gemiddeld persoonquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Moet eerst maar eens aan m`n eigen gemoedstoestand werken en daarna aan evt materiele zaken. Ik word er niet beter van als ik geld spaar en er niks mee doe, ook al zou dat financieel wel beter zijn op mijn leeftijd
10 uurquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is zomerwerk he. Even paar weken flink beunen
Klinkt super chillie.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn werk van nu is wel echt prettig werk. Niet te lang achter elkaar dus goed te combineren met studie, genoeg collega's in de buurt maar niet de hele tijd met ze hoeven werken. Vind het ook wel leuk om met kinderen te werken.
5 dagen pw ook?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jonge adonis van 17 he.
Ja werd wel sterker van
jaquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Kutcollegas kan leuk werk wel totaal verzieken
Ja, ik heb liever werkdag van 9u en dan extra dag vrij dan werkdagen van 8u + extra dagquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar vind lange dagen maken nooit zo erg eigenlijk.
Maar na een paar weken ben ik er dan zo klaar mee dat ik gelijk stop.
Ik vind 40 nog wel prima, ligt beetje aan het werk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:07 schreef Crack_ het volgende:
Maar liever heul nie 40 uur werken, als het kan.
Nee, als mn salaris al prima is dan heb ik liever dagje extra. Maarja, dat zeg ik nu.. werk nu ook al extra zonder dat het perse hoeft maar soms toch niks anders te doen en dan ja, waarom niet hequote:Op woensdag 9 maart 2016 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind 40 nog wel prima, ligt beetje aan het werk.
Ik zou dat extra dagje toch verspillen, hoewel als ik papa ben ooit, dan zou ik wel zo die extra dag inleverenquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, als mn salaris al prima is dan heb ik liever dagje extra. Maarja, dat zeg ik nu.. werk nu ook al extra zonder dat het perse hoeft maar soms toch niks anders te doen en dan ja, waarom niet he.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou dat extra dagje toch verspillen, hoewel als ik papa ben ooit, dan zou ik wel zo die extra dag inleveren
Dat magazijnbaantje?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
Morgen maar eens uitzendbureau bellen of ze al meer nieuws hebben
Jij als mod kan dat, bedankt voor het onderschrift commentaar trouwensquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan de wind moeilijk verplichten om weg te gaan
Uhu. Het is pas een week geleden dus ik zou eigenlijk pas over 2/3 weken iets moeten horen volgens hun, maar ik ga niet zo lang wachtenquote:
Ik moest vandaag maar liefst twee topics sluiten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij als mod kan dat, bedankt voor het onderschrift commentaar trouwens
Ik neem aan dat je de facturen hiervan naar Danny hebt gestuurd?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest vandaag maar liefst twee topics sluiten.
Heftig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest vandaag maar liefst twee topics sluiten.
Nee, nee, nee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de facturen hiervan naar Danny hebt gestuurd?
Wow. Zijn het zijn eerste kinderen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Over kinderen gesproken, een kennis van mij wordt vader van een drieling.
Dat lijkt me echt een recept voor een post natale depressie.
Ja snap ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Het is pas een week geleden dus ik zou eigenlijk pas over 2/3 weken iets moeten horen volgens hun, maar ik ga niet zo lang wachtenWord er beetje ongeduldig van
Ja gelukkig wel. Daarna zou ik echt gelijk de knip er in zetten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow. Zijn het zijn eerste kinderen?
Zeg dat wel ja, mijn godquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Over kinderen gesproken, een kennis van mij wordt vader van een drieling.
Dat lijkt me echt een recept voor een post natale depressie.
Maar ja, ze hebben ID en bank-gegevens al genoteerd enzo. Mag toch aannemen dat het sowieos wel goed zit?quote:
Ik denk dat een eenling al redelijk overweldigend is.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja, mijn god
Een tweeling zou ik al heel wat vinden
Lijkt me wel dan ja.. Snap ook nooit waarom dat dan zo lang moet durenquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ja, ze hebben ID en bank-gegevens al genoteerd enzo. Mag toch aannemen dat het sowieos wel goed zit?
Dat ook ja.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat een eenling al redelijk overweldigend is.
Misschien contracten die dan aflopen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel dan ja.. Snap ook nooit waarom dat dan zo lang moet duren
wat had je gekochtquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Ik moest vandaag cadeautje voor nichtje van 3 maanden kopen. Hopelijk een beetje geslaagd
Ze zeiden dat het daar in dat distributiecentrum rustig was deze tijd. Ze konden ook geen 40 uur pw garanderen. Maakt me opzich niet uit de eerste tijd, maar hopelijk gebeurt dat naarmate ik daar werk welquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel dan ja.. Snap ook nooit waarom dat dan zo lang moet duren
Een roze pakje, en een knuffelbeertjequote:
leuk leukquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een roze pakje, en een knuffelbeertje
Qua cadeaus bedoelje?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk leuk
ik kom er bij mijn zusje steeds meer achter dat ze te veel gewend wordt
Misschien kan je haar wat boeken van Kafka gevenquote:
ze kan nog geen woord praten buiten wat brabbelenquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je haar wat boeken van Kafka geven
Hoe oud was jij toen je leerde lezen? 4 toch al ofzo?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze kan nog geen woord praten buiten wat brabbelen
ja lezen rond 4.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe oud was jij toen je leerde lezen? 4 toch al ofzo?
Geen gebruikelijke volgorde neequote:Op woensdag 9 maart 2016 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
En pas in groep 2 nederlands verstaan.
Ik brak mijn arm in groep drie. Dat waren nog eens tijden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie nog herinneringen van de kleuterklas
Poehquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Oogafwijkgodenquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
In groep 2 kreeg mijn juffrouw ooit bijna een hartverzakking vanwege mijn luie rechteroog.
Nee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh..quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:31 schreef Etsu het volgende:
Enige wat ik van de basisschool nog weet is dat een leraar werd neergestoken een paar lokalen verderop.
wtfquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:31 schreef Etsu het volgende:
Enige wat ik van de basisschool nog weet is dat een leraar werd neergestoken een paar lokalen verderop.
Voorleesbeurten waren echt het ergste ter wereld.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Weet nog wel dat ik op jonge leeftijd al de lagere klassen mocht voorlezen toen ik voorleeswedstrijd had gewonnen
Als je wilt dat ik bij bewustzijn blijf vanavond graagquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik bespaar jullie de details over mijn armbreuk.
Lekker danquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
http://www.doof.nl/nieuws(...)l-in-amsterdam/24577
Het gebeurde in de Transvaalwijk te Den Haag.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik bij bewustzijn blijf vanavond graag
Een week later zijn we met de klas naar de ruimte gegaan waar het gebeurde, er lag nog overal bloed enzo. Ik weet niet meer wat de reden was geweest dat de leerlingen het moesten zien ofzo, maar het was wel bewust. Veel leerlingen durfden ook niet meer door dat deel van het gebouw te lopen, misschien daarom.quote:
Ik meen het. Medische details en ik kan hier al op de grond liggen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gebeurde in de Transvaalwijk te Den Haag.
Ik zal het kort houden: ik struikelde over een glijbaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik meen het. Medische details en ik kan hier al op de grond liggen hoor
Gelukkig ben je er opperbest bovenop gekomenquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het kort houden: ik struikelde over een glijbaan.
Wow..quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik meen het. Medische details en ik kan hier al op de grond liggen hoor
En weet je het?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, was vanmiddag eerst even druk met andere dingen. En ga zo eerst mijn bed nog verschonen enz. Vanavond even kijken wat ze er van vind.
Ik brak mijn rechterarm: spaakbeen en ellepijp dus ik moest weken met links schrijven. Dat was een marteling van de bovenste plank. ik weet ook nog dat ik na het eraf laten halen van het laatste gips uit gewenning mijn arm in mitellahouding hield.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er opperbest bovenop gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |