SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:50 schreef Amarantha het volgende:
1ste minuut.. meteen Dylan dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga over een paar dagen naar concert van Boudewijn de Groot.
Je hebt gelijk. Neem jij Dylan maar, dan krijg ik Emmaquote:
Emma stinkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:17 schreef Fok-it het volgende:
|
[..]
Je hebt gelijk. Neem jij Dylan maar, dan krijg ik Emma
Niks mis mee inderdaad. Ik doe dat vooral met m`n ma, m`n pa is niet echt een persoon om dat soort dingen mee te doenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt zin in.
Beetje op stap met mijn pa.
Alleen als Etsu al 2 dagen of langer geen piemel in z`n kont heeft gehad. Dan reageert hij het hier afquote:
Ja sorry, ik ben niet goed in reageren op dm maar zal nog doen ja okequote:
Ook op WhatsApp en soms ook op FB. Toen dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Iedereen hier kan bevestigen dat ik niet goed ben in reageren op een DM
Het spijt me zeer, weet niet waarom dat is. Ook gewoon bij mn moeder en allesquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook op WhatsApp en soms ook op FB. Toen dan.
SOMS dacht ik echt van; CRACCCKKK WAAR BEN JE
Ik moet S03E03 nog kijken, staat al de hele dag op pauze zeg maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:32 schreef Amarantha het volgende:
DamnWat een aflevering.
Verder zeg ik niks![]()
Ik heb geen aanstekerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan aanstekers die bijna leeg zijn en je 1000x aan dat wieltje moet draaien (met pijn aan je duim tot gevolg) om n klein beetje vuurtje te krijgen?
Damn it.
Dan formuleer ik voor de mensen zoals jij de vraag anders:quote:
Heb er 'n paar die altijd kut gaan met wieltje, altijd pijnlijke duim.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan aanstekers die bijna leeg zijn en je 1000x aan dat wieltje moet draaien (met pijn aan je duim tot gevolg) om n klein beetje vuurtje te krijgen?
Damn it.
Dankje Etsuquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan formuleer ik voor de mensen zoals jij de vraag anders:
Lijkt het jullie, de niet-gebruikers van aanstekers, ook zo stom dat als je een aansteker wilt gebruiken, maar die bijna leeg is en je 1000x aan dat wieltje moet draaien (met pijn aan je duim tot gevolg) om n klein beetje vuurtje te krijgen?
Fijn dat we elkaar begrijpen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankje EtsuFIjn dat je rekening houdt met de mensen die geen aansteker gebruiken
Maar dat lijkt me wel vervelend ja
Nou nou, dat valt ook wel meequote:
Sssst. Nu wil ik het weten ook en dat wil ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt ook wel mee![]()
Hij was wel weer leuk ja.
Die Norma is nog gestoorder dan d`r zoon wat dat betreft
Dat probleem heb ik nooit. Ik heb een flammenwerper.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:44 schreef Etsu het volgende:
Damn it.
paf jijquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb er 'n paar die altijd kut gaan met wieltje, altijd pijnlijke duim.
Ze zijn gewoon samen een raar duo.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt ook wel mee![]()
Hij was wel weer leuk ja.
Die Norma is nog gestoorder dan d`r zoon wat dat betreft
Dat is echt iets wat ik nooit in huis zou hebben.quote:
stoppen met roken maatjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is echt iets wat ik nooit in huis zou hebben.
Oke die laatste scenequote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:32 schreef Amarantha het volgende:
DamnWat een aflevering.
Verder zeg ik niks![]()
quote:
lobi tochquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:56 schreef Etsu het volgende:
Mja, dan krijg ik maar longkanker, ik weet tenminste dat ik heb geleefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |