Ja maar zo werkt je brein niet als dat iets is wat je als normaal zietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou wel een stuk positievere insteek zijn dan focussen op wat je niet hebt.
Sittard. Meppel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, nu wil ik kijken KIJKENNNN
Prima. Ik ben trouwens over het algemeen best extreem gelukkig met wat ik nu heb. Ook al zie ik het tergelijkertijd nu wel als redelijk normaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar zo werkt je brein niet als dat iets is wat je als normaal ziet
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het nietHuwelijksreis enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JAWEL NUquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks en nuIk zeg toch dat iedereens geluk en ongeluk terecht is. Je voelt je ongelukkig dus niemand kan zeggen dat dat niet klopt
Het is alleen hoe ik het soms zie, kan er ook niks aan doen
Baby darling doll face honey
Ik bedoelde jouw situatie niet als voorbeeld verder hoor, ik ging er alleen op in omdat je je leven als vermoeiend zag.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prima. Ik ben trouwens over het algemeen best extreem gelukkig met wat ik nu heb. Ook al zie ik het tergelijkertijd nu wel als redelijk normaal.
Tja, ik vind het financieel best vermoeiend om over meer dan mezelf te moeten denken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoelde jouw situatie niet als voorbeeld verder hoor, ik ging er alleen op in omdat je je leven als vermoeiend zag.
En dat kan natuurlijk altijd verder, daar mag ik niet over oordelen, doe ik ook niet
Je werkt ook altijd tering veelquote:
Ja, er is ook gewoon logische reden maar dat maakt niet uit. Hahahahaquote:
lekker werken tochquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Nee maar snapje, auto, kat, appartement, vmbo --> master, altijd werk, altijd geldwaar hebben we 't over toch ja nietdan
Noemenswaardig tochquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Nee maar snapje, auto, kat, appartement, vmbo --> master, altijd werk, altijd geldwaar hebben we 't over toch ja nietdan
Ja, maar werk is voldoening. School ookquote:
Hahaha Lokje, ja dat is pas echt rete slimquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben altijd arm. Daarom een rijke vriend toch.
Is toch primaaa?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:52 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben de laatste tijd wel helemaal klaar met werkenquote:
Is ook zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is toch primaaa?Je hebt er hard voor gewerkt enzoo. Ik zou je niet emogiffen.
Ik zou eerder bij mensen zoals mij emogiffen. Ik zeg tegen iedereen dat mijn ouders alles betalen, want ik wil niet zeggen/uitleggen hoewat enzooo, want daar heb ik geen zin in. En dan kom ik dus over als een rijkeluiskindje. TJA.
Wat dan? Niet meer leuk?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd wel helemaal klaar met werken
Maar ja, moet he. Of iig, is wel beter
Vind het niet meer uitdagend, en alleen thuiswerk. Dus dan mis je contact met collegas wle beetje tijdens de saaie uurtjes.quote:
Zo zo, wat een ferme ondertitel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd wel helemaal klaar met werken
Maar ja, moet he. Of iig, is wel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |