SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Zwembadje bij die villa?quote:
Fransquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
had gelezen dat ze er nog veel frans spreken ook
ik kan 1 zinnetje (Welk zou dat nou zijnquote:
Ah je bent nog nooit in Frankrijk geweest maar je weet precies hoe het volk is. Verrassend welquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
ik kan 1 zinnetje (Welk zou dat nou zijnhuehuehue) En Merci, Bonjour, Aurevoir (of zo) En Jemmapelle *insert mijn naam*
Dat is het wel
En mocht ik ooit naar Frankrijk gaan dan moet het met gebaren want die mensen verdommen het om Engels te spreken.
Nou, het is algemeen bekend dat die mensen het verdommen om Engels te spreken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah je bent nog nooit in Frankrijk geweest maar je weet precies hoe het volk is. Verrassend wel
Ik spreek het genoeg om een gesprek te voeren.quote:
Oh dat is wel fijnquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik spreek het genoeg om een gesprek te voeren.
Maar mn vriendin spreekt het wel tamelijk vloeiend, dus laat haar alles gewoon praten hahahah
Jij bent daar te gast idioot.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou, het is algemeen bekend dat die mensen het verdommen om Engels te spreken.
Dan ben je in mijn ogen gewoon kut. Dat is een wereldtaal, iedereen (Nouja oke, behalve dan de Fransen en Spaansen en Italiaanse) Spreekt wel enigszins begrijpelijk Engels. Van wat ik mij nog kan herinneren, was ooit eens met m`n pa en ma in Frankrijk, m`n pa zei "Hello sir" Tegen iemand daar, en die werd aangekeken alsof hij water zag branden. Pas toen hij "Bonjour monsiour" Zei werd ie (In het Frans) geholpen.
Chinezen en Japanners praten ook geen woord Engels hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:26 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nou, het is algemeen bekend dat die mensen het verdommen om Engels te spreken.
Dan ben je in mijn ogen gewoon kut. Dat is een wereldtaal, iedereen (Nouja oke, behalve dan de Fransen en Spaansen en Italiaanse) Spreekt wel enigszins begrijpelijk Engels. Van wat ik mij nog kan herinneren, was ooit eens met m`n pa en ma in Frankrijk, m`n pa zei "Hello sir" Tegen iemand daar, en die werd aangekeken alsof hij water zag branden. Pas toen hij "Bonjour monsiour" Zei werd ie (In het Frans) geholpen.
Klopt zeer zeker. Maar het gewoon vertikken om te praten als je "Hello Sir" Zegt, en wél praten als je diezelfde 2 woorden herhaalt in hun taal is gewoon arrogant. Zeker met die kop van die vent er toen bijquote:
De standaard zinnetjes / woordjes die zo`n beetje elke nederlander kan volgens mij ken ik wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder moet basis frans niet enorm moeilijk zijn, zeker als je Engels kan
Uh, zij merkt heus wel dat je een toerist bent hoor. dus veel meer dan het bedrag wat je moet betalen zal ze niet tegen je zeggenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:32 schreef MrBradge het volgende:
[..]
De standaard zinnetjes / woordjes die zo`n beetje elke nederlander kan volgens mij ken ik wel.
Maar als ik ergens aan de kassa staat wat af te rekenen en die man/vrouw achter de kassa begint tegen mij te praten dan sta ik daar toch echt van![]()
![]()
![]()
Bij mij is het echt basis woorden en zinnen maar meer ook niet. Duits al wel iets meer maar echt boeken lezen gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan het verder wel redelijk goed lezen.
Boeken zijn niet zoveel problemen.
Mijn Duits is echt heel slecht.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij is het echt basis woorden en zinnen maar meer ook niet. Duits al wel iets meer maar echt boeken lezen gaat hem niet worden
Niet heel geweldig neequote:
Kan wel mooi zijn.quote:
Zal ook wel makkelijker te leren zijn als je al Pools kan ofniet?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan wel mooi zijn.
Maar spreek het niet met plezier.
Zoals ik het wel leuk vind om een beetje te chit chatten in het Frans, en mijn steenkool-Russisch.
Ja, Slavische taal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ook wel makkelijker te leren zijn als je al Pools kan ofniet?
Makkelijker dan Nederlanders die het zouden leren
Sowieso landen met een heel ander alfabet is stukken lastiger natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, Slavische taal.
Maar tig keer moeilijker dan Pools, vooral de grammatica.
Maar lezen gaat vrij vlot, en het verstaan ook wel
Niet het Cyrilisch, dat kan iedereen echt binnen een uur leren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso landen met een heel ander alfabet is stukken lastiger natuurlijk
Haal je er toch niet 1,2,3 uit als je het niet kentquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan het Nederlands immers ook gewoon in het cyrilisch schrijven, want fonetisch.
Зо дое йе дат.
Zo doe je dat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haal je er toch niet 1,2,3 uit als je het niet kent
gngnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ey Mortaxx, hoest?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allemaal wajongers hier. Die zijn niet voor het middaguur hun bed uit
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allemaal wajongers hier. Die zijn niet voor het middaguur hun bed uit
paar goeie wajongers?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch zijn er ook een paar goede hier.
Man, ik heb een tijdje tussen studies door weinig uitgevoerd maar 14:00 heb ik echt nog nooit gehaaldquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen die wel voor 14.00 hun nest uit komen.
Met gemak, in het weekend na het stappen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Man, ik heb een tijdje tussen studies door weinig uitgevoerd maar 14:00 heb ik echt nog nooit gehaald
Ja dan wel, maar dan lig je ook om 6 uur in je bed ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met gemak, in het weekend na het stappen.
Of laterquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dan wel, maar dan lig je ook om 6 uur in je bed ofzo
Ik ben niet zo hardcore natuurlijkquote:
Helemaal naar de klote op een zondag.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hardcore natuurlijk
zondag wietdagquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helemaal naar de klote op een zondag.
Vaak wel, maar nu een stuk minder dan eerst. Dan was het gewoon grammetje wegroken op een dag in je eentjequote:
lol. Vroeger wel eens wat gerookt ja. Maar niet overdreven veel. Was meer van het drinken eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vaak wel, maar nu een stuk minder dan eerst. Dan was het gewoon grammetje wegroken op een dag in je eentje
Hmm.quote:
dat is met heel veel drugs, daarom het maar soms doenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmm.
Dus ik heb 4-fmp geprobeerd, best leuk spul. Jammer genoeg te weinig informatie over eventuele schade.
Ze willen die van mij afpakken.quote:
Verder is het goed, ik ben weer al mijn spaargeld in cryptocurrencies aan het investeren en ik ga volgend jaar stoppen met mijn studie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is met heel veel drugs, daarom het maar soms doen
hoe is de leef bro?
Ja nee he participatie wet komen we pakken mensen de zorg af want dat is goedkoper.quote:
och wat ben je toch zielig, moet je van je zolderkamer afkomen. Een gezonde instelling is wat te willen doen voor je centen. En als je denkt dat wat bezuinigd wordt op 1 punt direct naar het andere gesluisd wordt ben je nog achterlijker dan ik dacht. Als ik jou zo postend hebt gezien valt het allemaal wel mee hoe zielig je bent. Kruip uit die fucking slachtofferrolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja nee he participatie wet komen we pakken mensen de zorg af want dat is goedkoper.
Om vervolgens allemaal gehandicapte en getraumatiseerde vluchtelingen binnen te halen.
Random meisjes aanspreken, heb zelf altijd vooral het idee dat ik iemand dan lastigval.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Verder is het goed, ik ben weer al mijn spaargeld in cryptocurrencies aan het investeren en ik ga volgend jaar stoppen met mijn studie.
Ook ben ik pas op een meisje in de metro gestapt en dat zou ik eerst nooit durven, maar niet mijn type en te oud. Mijn angst voor aantrekkelijke meisjes wordt steeds minder
Ik was voor 14:00 ook allang wakker.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen die wel voor 14.00 hun nest uit komen.
Jij maakt je er wel druk om he.. Ze pakken hem alleen af als je kan werken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja nee he participatie wet komen we pakken mensen de zorg af want dat is goedkoper.
Om vervolgens allemaal gehandicapte en getraumatiseerde vluchtelingen binnen te halen.
ben je wajonger dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was voor 14:00 ook allang wakker.
Ik ben laatst op eigen initiatief naar het werkplein geweest en heb ik een gesprek gehad met een dame van het uwv ik was momenteel ongeschikt om te werken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
och wat ben je toch zielig, moet je van je zolderkamer afkomen. Een gezonde instelling is wat te willen doen voor je centen. En als je denkt dat wat bezuinigd wordt op 1 punt direct naar het andere gesluisd wordt ben je nog achterlijker dan ik dacht. Als ik jou zo postend hebt gezien valt het allemaal wel mee hoe zielig je bent. Kruip uit die fucking slachtofferrol
Het was niet echt random, ze lachte naar mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Random meisjes aanspreken, heb zelf altijd vooral het idee dat ik iemand dan lastigval.
Superchill, al je geld in een bodemloze put en geen studie
Ja want ze gaan uren van ambtenaren betalen PUUR OM JOU PERSOONLIJK TE IRRITEREN.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben laatst op eigen initiatief naar het werkplein geweest en heb ik een gesprek gehad met een dame van het uwv ik was momenteel ongeschikt om te werken.
Why the fuck moet ik dan 2 maanden later gekeurd worden ?
Is dan toch zonde van me tijd is nog in een andere stad ook ik denk dat ze dat expres doen.
Als ze zeggen dat je ongeschikt bent om te werken, waarom ben je dan zo bang dat ze hem afpakken?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben laatst op eigen initiatief naar het werkplein geweest en heb ik een gesprek gehad met een dame van het uwv ik was momenteel ongeschikt om te werken.
Why the fuck moet ik dan 2 maanden later gekeurd worden ?
Is dan toch zonde van me tijd is nog in een andere stad ook ik denk dat ze dat expres doen.
Dat is ook de shit lichamelijk gezien kan ik ook prima werken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij maakt je er wel druk om he.. Ze pakken hem alleen af als je kan werken.
En mentaal heb je volgens mij vooral een bord voor je kop.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is ook de shit lichamelijk gezien kan ik ook prima werken.
Sinds wanneer kom jij met goede ideeen?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja want ze gaan uren van ambtenaren betalen PUUR OM JOU PERSOONLIJK TE IRRITEREN.
want een domme klapmongool ben jij.
Als ik letterlijk een paar weken geleden een gesprek hier over heb gehad op het uwv omdat ik zelf opzoek was naar werk ? En ik krijg te horen ja sorry meneer u bent momenteel ongeschikt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ze zeggen dat je ongeschikt bent om te werken, waarom ben je dan zo bang dat ze hem afpakken?
altijd alquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sinds wanneer kom jij met goede ideeen?
Daar gaat het toch niet alleen omquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is ook de shit lichamelijk gezien kan ik ook prima werken.
bureaucratische rompslomp waarschijnlijk. Maar dat doen ze niet expres om je te irriteren, dat is waanzinquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Als ik letterlijk een paar weken geleden een gesprek hier over heb gehad op het uwv omdat ik zelf opzoek was naar werk ? En ik krijg te horen ja sorry meneer u bent momenteel ongeschikt.
Waarom stuurt datzelfde UWV mij dan een verzoek voor een fucking keuring?
Klopt toch niet.
Omdat alle mensen dat krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom stuurt datzelfde UWV mij dan een verzoek voor een fucking keuring?
Klopt toch niet.
Is dat die greengo shit? Is dat goed te roken?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moet eerst mn fiets ophalen, dan ga ik shag zonder nicotine kopen en weer eentje draaien.
Zie Facebook schat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moet eerst mn fiets ophalen, dan ga ik shag zonder nicotine kopen en weer eentje draaien.
weet ik niet, ama had het mij gister aangeraden want ik wil kappen met nicotine (vandaag weer opnieuw begonnen met stoppogingquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat die greengo shit? Is dat goed te roken?
Niet om te irriteren maar ze maken het mensen wel extra moeilijk om naar zo een afspraak te komen en als je niet komt ben je de lul. Momenteel heb ik geen eigen auto bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bureaucratische rompslomp waarschijnlijk. Maar dat doen ze niet expres om je te irriteren, dat is waanzin
American Spirit. Maar ik zie net dat er wel nicotine in zit, maar geen andere toevoegingen. En ja dat is lekker in joints. Wil het zelf ook gaan doen. Wiet smaakt ook beter.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat die greengo shit? Is dat goed te roken?
nou boehoe je hebt geen autoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet om te irriteren maar ze maken het mensen wel extra moeilijk om naar zo een afspraak te komen en als je niet komt ben je de lul. Momenteel heb ik geen eigen auto bijvoorbeeld.
waar haal je dan dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
American Spirit. Maar ik zie net dat er wel nicotine in zit, maar geen andere toevoegingen. En ja dat is lekker in joints. Wil het zelf ook gaan doen. Wiet smaakt ook beter.
Er zit hier letterlijk op een paar minuten lopen een uwv werkplein hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nou boehoe je hebt geen auto
Geen idee, wat zeiden ze toen je dat vroeg?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er zit hier letterlijk op een paar minuten lopen een uwv werkplein hier.
why the fuck moet ik dan helemaal naar een andere stad?
Ik heb het gevraagd wat denk jij ik bel gelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen idee, wat zeiden ze toen je dat vroeg?
Oh, dat doe je niet, schreeuwt een klaagt alleen maar dat je heeeeeeeel misschien geen gratis geld meer krijgt.
en wat zeiden ze?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd wat denk jij ik bel gelijk.
Hier is ons hoofdkantoor en hier sta je ingeschreven.quote:
Onnodig, maar niet onredelijk. Kan je je niet ergens anders laten inschrijven dat je daar terecht kan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier is ons hoofdkantoor en hier sta je ingeschreven.
I know maar het slaat nergens op we hebben al genoeg klappen gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Mikey die herkeuring krijgen alle mensen in oude wajong mee te maken. Niet zo huilen.
Je krijgt zo veel, toch zeiken dat je een keer meer dan nodig de trein moet pakken, tragischquote:
Waarom heb je Wajong?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
I know maar het slaat nergens op we hebben al genoeg klappen gehad.
Eerst ons december geld toen onze tegemoetkoming. Straks krijgen we ook al geen vakantie geld meer.
Omdat het makkelijk was na de scheiding van mijn ouders.quote:
ik dacht dat een uitkering vanwege arbeidsongeschiktheid vooral bedoeld was om mensen te kunnen laten leven, nu moeten ze ookal op vakantiequote:
Genoeg klappen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
I know maar het slaat nergens op we hebben al genoeg klappen gehad.
Eerst ons december geld toen onze tegemoetkoming. Straks krijgen we ook al geen vakantie geld meer.
TR gemacht en doorgestuurd naar het uwvquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat het makkelijk was na de scheiding van mijn ouders.
Ook al niet meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Stel je niet zo aan zeg. En december niet nee maar als ik mij vergis krijg jij in september ook extra geld (i.p.v december dus).
Ah nou ik hoop voor je dat je 'm niet meer krijgt na de herkeuring. Werken zal je; al is t in een fabriek.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat het makkelijk was na de scheiding van mijn ouders.
Niet echt natuurlijk in een fabriek ga ik helemaal kapot.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah nou ik hoop voor je dat je 'm niet meer krijgt na de herkeuring. Werken zal je; al is t in een fabriek.
dan ga je treinen schoonmakenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet echt natuurlijk in een fabriek ga ik helemaal kapot.
Ik verveel me te snel op werkplekken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan ga je treinen schoonmaken
In september krijg je gewoon geld hoor flapdrol.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook al niet meer.
In 2010 kon ik van dat decembergeld nog kerst kado's kopen voor mijn broers mijn vriendin en mijn moeder. Dat was fijn want mijn vader was dat jaar net overleden.
Ook kregen we toen extra geld in September ( Arbeidsongescheidsheid tegemoetkoming)
En in Mei kreeg je dan je vakantie geld.
Nu krijgen we alleen nog maar vakantiegeld en is de eigen bijdrage verdubbeld.
jezus christus wat ben jij een slappe zak.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik verveel me te snel op werkplekken.
Ik begin altijd vol goeie moet dan merk ik dat mijn collega's allemaal mongolen zijn en ik twee x zo slim ben als de baas raak ik depressief en kom ik niet meer.
Zo gaat het altijd.
Er zit toch een tabakszaak daar bij de AH?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:26 schreef Etsu het volgende:
en met de bus naar zuiderdiep voor american spirit is stom, dus ik wacht wel even
Ja, klopt. Daar wilde ik dus heenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zit toch een tabakszaak daar bij de AH?
Dan ga je lopen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, klopt. Daar wilde ik dus heenAndere ken ik niet.
Dan ga je toch studerenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik verveel me te snel op werkplekken.
Ik begin altijd vol goeie moet dan merk ik dat mijn collega's allemaal mongolen zijn en ik twee x zo slim ben als de baas raak ik depressief en kom ik niet meer.
Zo gaat het altijd.
Heh? Ik snap hier werkelijk niks meer van.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet toch waar ik woon en waar Zuiderdiep is?
Ik woon bij Noord, Zuiderdiep is bij CS, dat is wel een flink eindje lopen...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heh? Ik snap hier werkelijk niks meer van.
Maar waarom kun je niet naar de tabakszaak bij jou?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik woon bij Noord, Zuiderdiep is bij CS, dat is wel een flink eindje lopen...
Ik weet niet of er een hier is. Jij hebt de hele tijd over een goede tabakszaak.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom kun je niet naar de tabakszaak bij jou?
Oh. Ik bedoelde eigenlijk dat ze het niet hebben bij de supermarkt, maar een normale tabakszaak heeft het vast wel. Ik maak deze shit wel ingewikkeld voor je.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een hier is. Jij hebt de hele tijd over een goede tabakszaak.
Denk dat je bij de Primera nog wel kans maakt. Die hebben vaak al wel meer dan de gemiddelde supermarkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:35 schreef Etsu het volgende:
Hey Ama, kijk eens op Google, volgens mij is er geen een bij mij in de buurt?Voornamelijk Primera en eentje voor sigaren.
Dus ik moet naar de Primera? Vraag eens aan je huisgenoten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Denk ik. Ik weet niet eens zeker of de Primera het heeft.. maar ik zou niet weten waar mijn huisgenoten het anders kopen. En zie er genoeg mensen mee dus zal wel algemeen verkocht worden.
Die zijn er nu niet. Ben beetje remi alleen nu.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus ik moet naar de Primera? Vraag eens aan je huisgenoten.
Misschien, misschien. De wedstrijden zijn nou niet echt spannend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond voetbal kijken ouwe reus?
Dat is zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Misschien, misschien. De wedstrijden zijn nou niet echt spannend.
Ja hallo, met wie?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Oh wacht kan haar misschien wel bellen. Wacht.
Ja zegt ze, hebben ze bijna altijd wel bij de Primera. En als ze deze hebben:quote:
quote:
Kom fok-it, we gaan even huilen in een hoekje. We hebben zoveel klappen gehad met de wajong!quote:
Dus ook geen schadelijke stoffen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zegt ze, hebben ze bijna altijd wel bij de Primera. En als ze deze hebben:
https://artisrauchereck.f(...)09/pueblo-tabak.jpeg
Kun je die beter kopen zegt ze want is zelfde maar goedkoper.
Stukken minder ja. Als je helemaal gezond wil zijn moet je natuurlijk helemaal niet rokenquote:
Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stukken minder ja. Als je helemaal gezond wil zijn moet je natuurlijk helemaal niet roken
Ben blij dat ik er bijna vanaf ben. Hopelijk voor langere tijdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom fok-it, we gaan even huilen in een hoekje. We hebben zoveel klappen gehad met de wajong!![]()
Ga wegquote:
Nog niet geprobeerd, was vanmiddag eerst even druk met andere dingen. En ga zo eerst mijn bed nog verschonen enz. Vanavond even kijken wat ze er van vind.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:43 schreef Etsu het volgende:
dankje ama
wat vond kuroi van t fonteintje btw?
Ik ben er netquote:
Heb je dat artikel van die Chomsky op Blendle gelezenquote:
we gaan 19 maartquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ets heb je je sauna dag al gepland?
Nee moet nog iemand fixenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ets heb je je sauna dag al gepland?
Jeetjequote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben zojuist gestegen naar gemiddeld 16 posts per dag.
Nu welquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga Fok-it vragen, maar dat weet hij nog niet
SPannend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga Fok-it vragen, maar dat weet hij nog niet
Die van vorige week?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dat artikel van die Chomsky op Blendle gelezen
Geen idee of het van vorige week was. Waar hij het gevaar van Ai in politieke conflicten uitlegt enzoquote:
Oh dan heb ik het niet gelezen. Heb weinig met die manquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee of het van vorige week was. Waar hij het gevaar van Ai in politieke conflicten uitlegt enzo
Dat dacht ik al ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het niet gelezen. Heb weinig met die man
Als je een van zn betogen hebt gelezen heb je ze allemaal gelezen. Veel loze retoriek ookquote:
Dat kan je niet meer terughalen als je hem al gelezen hebt toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je de link kan dmen lees ik het als ik thuis ben
Als ik het niet vergeet lees ik het welquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:07 schreef Fok-it het volgende:
Naja je kan het ook zelf snel opzoeken. Artikel van Vrij Nederland
Lekker verslaafdraken aan blowen als je net gestopt bent met rokenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:08 schreef Etsu het volgende:
JAAAA jointje gemaakt
hij is nog best netjes voor n beginner
ama is n goede docent
Dit had ik niet achter je gezocht.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:08 schreef Etsu het volgende:
JAAAA jointje gemaakt
hij is nog best netjes voor n beginner
ama is n goede docent
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker verslaafdraken aan blowen als je net gestopt bent met roken
Een van z`n lezingen komt zelfs op Netflixquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij zegt trouwens wel veel zinnige dingen over linguistiek. Maar een syndicalist anarchist kan ik verder niet zo serieus nemen
Ik ook niet achter mezelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit had ik niet achter je gezocht.
Dat vinden fokkie en ik dan weer geen probleemquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meisjes klinkt ook zo jong.
Viva-vrouwen liever?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meisjes klinkt ook zo jong.
Roland zorgt er in 1 zin voor dat bij iedereen het broekje omlaag gaat.quote:
Wauw, dan moet hij wel echt knap zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Roland zorgt er in 1 zin voor dat bij iedereen het broekje omlaag gaat.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
Roland post in vbl sc dat hij gaat poepen en post dan hier
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Roland zorgt er in 1 zin voor dat bij iedereen het broekje omlaag gaat.
Nee dat is het niet. Meer tijdens een voetbalwedstrijd. Hij hoeft maar over Robben te praten en hij krijgt het voor mekaar.quote:
En toen moest je poepen? hmmquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik ook aan jou. Hoe is het verder?
peop staat er.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:22 schreef Fok-it het volgende:
NWS / Hitler hield van peopseks
Over poepen gesproken
Was al tijdje geleden. Wifi is traag dus die post was laat verwerkt toen ik op verzenden drukte.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En toen moest je poepen? hmm
200quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel zouden dit er zijn?
241quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Genoeg om buikpijn van te krijgequote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Kan een paashaas eitjes leggen? Misschien is die paashaas nu in verwachting.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Althans ze vragen alleen hoeveel eitjes er in zitten.
Wow die joint klapt er echt wel hard in.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan een paashaas eitjes leggen? Misschien is die paashaas nu in verwachting.
Zat ik er net ook aan te denken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow die joint klapt er echt wel hard in.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zat ik er net ook aan te denken.
Straks bij iemand eten, als dat maar goed komt.
VA is er nietquote:
Ikzag hem nog niet op Moviebox staan dus heb nog niks gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:44 schreef Amarantha het volgende:
1x raden fok-it wat ik vanavond ga kijken![]()
Ik ben hem aan het downloaden nuquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ikzag hem nog niet op Moviebox staan dus heb nog niks gezien
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ikzag hem nog niet op Moviebox staan dus heb nog niks gezien
Ohnee ken ik niet. Serie? Ik ben bezig met How to get away with murder, is wel chillie.quote:
Jep is een seriequote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee ken ik niet. Serie? Ik ben bezig met How to get away with murder, is wel chillie.
Serie ja. Gebaseerd op het verhaal van Psychoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee ken ik niet. Serie? Ik ben bezig met How to get away with murder, is wel chillie.
Moet je in Thailand naar de bioscoop gaan straksquote:
Uhh moet nog zo veel. En ik heb geen idee wat psycho is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serie ja. Gebaseerd op het verhaal van Psycho
Psycho is bekende horror film van vroeger.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhh moet nog zo veel. En ik heb geen idee wat psycho is.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhh moet nog zo veel. En ik heb geen idee wat psycho is.
Ja, had opgezocht. Herken de douche scenequote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Psycho is bekende horror film van vroeger.
Bates Motel (TV Movie 1987) - IMDbquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt je niet bekend voor?
Gezien de ratings een slechte remake. Zoals zovelequote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bates Motel (TV Movie 1987) - IMDb
Grappig. Dit wist ik niet. Dat er een film is met deze naam.
Waarom?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wauw naar amerika moet je nooit gaan
alleen naar Texas die is nog veilig
homo zijn is daar legaalquote:
Serie is gelukkig wel goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gezien de ratings een slechte remake. Zoals zovele
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
homo zijn is daar legaal
behalve in texas
In Texas ook hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
homo zijn is daar legaal
behalve in texas
Nou en.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
homo zijn is daar legaal
behalve in texas
Jawel, maar ik weet namen nooit van dingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt je niet bekend voor?
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, maar ik weet namen nooit van dingen.
Films, acteurs blabla hoef je bij mij echt niet mee aan te komen.
Ga je toch lekker naar Rusland.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja maar daart word het niet geaccepteerd
Door sommige wel, door sommige niet. Daar zal Texas niet de enige in zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sleutel eens wat aan je Nederlands aub.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hadden we hier het gister ook niet al over?
Hij bedoelde taart ipv daartquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sleutel eens wat aan je Nederlands aub.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoelde taart ipv daart
Taart wordt daar niet geaccepteerd.
Ja daarom. Echt iedereen lult je de oren van je hoofd met de series die je moet kijken omdat ze zo leuk zouden zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar is wel leukig, maar ja, er is zoveel leukig. kan je allemaal niet bijhouden
Hij kan gewoon Nederlands, heeft er alleen geen zin in.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sleutel eens wat aan je Nederlands aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |