paar goeie wajongers?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch zijn er ook een paar goede hier.
Man, ik heb een tijdje tussen studies door weinig uitgevoerd maar 14:00 heb ik echt nog nooit gehaaldquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen die wel voor 14.00 hun nest uit komen.
Met gemak, in het weekend na het stappen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Man, ik heb een tijdje tussen studies door weinig uitgevoerd maar 14:00 heb ik echt nog nooit gehaald
Ja dan wel, maar dan lig je ook om 6 uur in je bed ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met gemak, in het weekend na het stappen.
Of laterquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dan wel, maar dan lig je ook om 6 uur in je bed ofzo
Ik ben niet zo hardcore natuurlijkquote:
Helemaal naar de klote op een zondag.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hardcore natuurlijk
zondag wietdagquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helemaal naar de klote op een zondag.
Vaak wel, maar nu een stuk minder dan eerst. Dan was het gewoon grammetje wegroken op een dag in je eentjequote:
lol. Vroeger wel eens wat gerookt ja. Maar niet overdreven veel. Was meer van het drinken eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vaak wel, maar nu een stuk minder dan eerst. Dan was het gewoon grammetje wegroken op een dag in je eentje
Hmm.quote:
dat is met heel veel drugs, daarom het maar soms doenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmm.
Dus ik heb 4-fmp geprobeerd, best leuk spul. Jammer genoeg te weinig informatie over eventuele schade.
Ze willen die van mij afpakken.quote:
Verder is het goed, ik ben weer al mijn spaargeld in cryptocurrencies aan het investeren en ik ga volgend jaar stoppen met mijn studie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is met heel veel drugs, daarom het maar soms doen
hoe is de leef bro?
Ja nee he participatie wet komen we pakken mensen de zorg af want dat is goedkoper.quote:
och wat ben je toch zielig, moet je van je zolderkamer afkomen. Een gezonde instelling is wat te willen doen voor je centen. En als je denkt dat wat bezuinigd wordt op 1 punt direct naar het andere gesluisd wordt ben je nog achterlijker dan ik dacht. Als ik jou zo postend hebt gezien valt het allemaal wel mee hoe zielig je bent. Kruip uit die fucking slachtofferrolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja nee he participatie wet komen we pakken mensen de zorg af want dat is goedkoper.
Om vervolgens allemaal gehandicapte en getraumatiseerde vluchtelingen binnen te halen.
Random meisjes aanspreken, heb zelf altijd vooral het idee dat ik iemand dan lastigval.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Verder is het goed, ik ben weer al mijn spaargeld in cryptocurrencies aan het investeren en ik ga volgend jaar stoppen met mijn studie.
Ook ben ik pas op een meisje in de metro gestapt en dat zou ik eerst nooit durven, maar niet mijn type en te oud. Mijn angst voor aantrekkelijke meisjes wordt steeds minder
Ik was voor 14:00 ook allang wakker.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen die wel voor 14.00 hun nest uit komen.
Jij maakt je er wel druk om he.. Ze pakken hem alleen af als je kan werken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja nee he participatie wet komen we pakken mensen de zorg af want dat is goedkoper.
Om vervolgens allemaal gehandicapte en getraumatiseerde vluchtelingen binnen te halen.
ben je wajonger dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was voor 14:00 ook allang wakker.
Ik ben laatst op eigen initiatief naar het werkplein geweest en heb ik een gesprek gehad met een dame van het uwv ik was momenteel ongeschikt om te werken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
och wat ben je toch zielig, moet je van je zolderkamer afkomen. Een gezonde instelling is wat te willen doen voor je centen. En als je denkt dat wat bezuinigd wordt op 1 punt direct naar het andere gesluisd wordt ben je nog achterlijker dan ik dacht. Als ik jou zo postend hebt gezien valt het allemaal wel mee hoe zielig je bent. Kruip uit die fucking slachtofferrol
Het was niet echt random, ze lachte naar mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Random meisjes aanspreken, heb zelf altijd vooral het idee dat ik iemand dan lastigval.
Superchill, al je geld in een bodemloze put en geen studie
Ja want ze gaan uren van ambtenaren betalen PUUR OM JOU PERSOONLIJK TE IRRITEREN.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben laatst op eigen initiatief naar het werkplein geweest en heb ik een gesprek gehad met een dame van het uwv ik was momenteel ongeschikt om te werken.
Why the fuck moet ik dan 2 maanden later gekeurd worden ?
Is dan toch zonde van me tijd is nog in een andere stad ook ik denk dat ze dat expres doen.
Als ze zeggen dat je ongeschikt bent om te werken, waarom ben je dan zo bang dat ze hem afpakken?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben laatst op eigen initiatief naar het werkplein geweest en heb ik een gesprek gehad met een dame van het uwv ik was momenteel ongeschikt om te werken.
Why the fuck moet ik dan 2 maanden later gekeurd worden ?
Is dan toch zonde van me tijd is nog in een andere stad ook ik denk dat ze dat expres doen.
Dat is ook de shit lichamelijk gezien kan ik ook prima werken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij maakt je er wel druk om he.. Ze pakken hem alleen af als je kan werken.
En mentaal heb je volgens mij vooral een bord voor je kop.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is ook de shit lichamelijk gezien kan ik ook prima werken.
Sinds wanneer kom jij met goede ideeen?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja want ze gaan uren van ambtenaren betalen PUUR OM JOU PERSOONLIJK TE IRRITEREN.
want een domme klapmongool ben jij.
Als ik letterlijk een paar weken geleden een gesprek hier over heb gehad op het uwv omdat ik zelf opzoek was naar werk ? En ik krijg te horen ja sorry meneer u bent momenteel ongeschikt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ze zeggen dat je ongeschikt bent om te werken, waarom ben je dan zo bang dat ze hem afpakken?
altijd alquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sinds wanneer kom jij met goede ideeen?
Daar gaat het toch niet alleen omquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is ook de shit lichamelijk gezien kan ik ook prima werken.
bureaucratische rompslomp waarschijnlijk. Maar dat doen ze niet expres om je te irriteren, dat is waanzinquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Als ik letterlijk een paar weken geleden een gesprek hier over heb gehad op het uwv omdat ik zelf opzoek was naar werk ? En ik krijg te horen ja sorry meneer u bent momenteel ongeschikt.
Waarom stuurt datzelfde UWV mij dan een verzoek voor een fucking keuring?
Klopt toch niet.
Omdat alle mensen dat krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom stuurt datzelfde UWV mij dan een verzoek voor een fucking keuring?
Klopt toch niet.
Is dat die greengo shit? Is dat goed te roken?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moet eerst mn fiets ophalen, dan ga ik shag zonder nicotine kopen en weer eentje draaien.
Zie Facebook schat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik moet eerst mn fiets ophalen, dan ga ik shag zonder nicotine kopen en weer eentje draaien.
weet ik niet, ama had het mij gister aangeraden want ik wil kappen met nicotine (vandaag weer opnieuw begonnen met stoppogingquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat die greengo shit? Is dat goed te roken?
Niet om te irriteren maar ze maken het mensen wel extra moeilijk om naar zo een afspraak te komen en als je niet komt ben je de lul. Momenteel heb ik geen eigen auto bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bureaucratische rompslomp waarschijnlijk. Maar dat doen ze niet expres om je te irriteren, dat is waanzin
American Spirit. Maar ik zie net dat er wel nicotine in zit, maar geen andere toevoegingen. En ja dat is lekker in joints. Wil het zelf ook gaan doen. Wiet smaakt ook beter.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat die greengo shit? Is dat goed te roken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |