Bij mij is het echt basis woorden en zinnen maar meer ook niet. Duits al wel iets meer maar echt boeken lezen gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan het verder wel redelijk goed lezen.
Boeken zijn niet zoveel problemen.
Mijn Duits is echt heel slecht.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij is het echt basis woorden en zinnen maar meer ook niet. Duits al wel iets meer maar echt boeken lezen gaat hem niet worden
Niet heel geweldig neequote:
Kan wel mooi zijn.quote:
Zal ook wel makkelijker te leren zijn als je al Pools kan ofniet?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan wel mooi zijn.
Maar spreek het niet met plezier.
Zoals ik het wel leuk vind om een beetje te chit chatten in het Frans, en mijn steenkool-Russisch.
Ja, Slavische taal.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ook wel makkelijker te leren zijn als je al Pools kan ofniet?
Makkelijker dan Nederlanders die het zouden leren
Sowieso landen met een heel ander alfabet is stukken lastiger natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, Slavische taal.
Maar tig keer moeilijker dan Pools, vooral de grammatica.
Maar lezen gaat vrij vlot, en het verstaan ook wel
Niet het Cyrilisch, dat kan iedereen echt binnen een uur leren.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso landen met een heel ander alfabet is stukken lastiger natuurlijk
Haal je er toch niet 1,2,3 uit als je het niet kentquote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan het Nederlands immers ook gewoon in het cyrilisch schrijven, want fonetisch.
Зо дое йе дат.
Zo doe je dat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haal je er toch niet 1,2,3 uit als je het niet kent
gngnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ey Mortaxx, hoest?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allemaal wajongers hier. Die zijn niet voor het middaguur hun bed uit
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allemaal wajongers hier. Die zijn niet voor het middaguur hun bed uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |