paar goeie wajongers?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Toch zijn er ook een paar goede hier.
Man, ik heb een tijdje tussen studies door weinig uitgevoerd maar 14:00 heb ik echt nog nooit gehaaldquote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen die wel voor 14.00 hun nest uit komen.
Met gemak, in het weekend na het stappen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Man, ik heb een tijdje tussen studies door weinig uitgevoerd maar 14:00 heb ik echt nog nooit gehaald
Ja dan wel, maar dan lig je ook om 6 uur in je bed ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met gemak, in het weekend na het stappen.
Of laterquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dan wel, maar dan lig je ook om 6 uur in je bed ofzo
Ik ben niet zo hardcore natuurlijkquote:
Helemaal naar de klote op een zondag.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben niet zo hardcore natuurlijk
zondag wietdagquote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helemaal naar de klote op een zondag.
Vaak wel, maar nu een stuk minder dan eerst. Dan was het gewoon grammetje wegroken op een dag in je eentjequote:
lol. Vroeger wel eens wat gerookt ja. Maar niet overdreven veel. Was meer van het drinken eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vaak wel, maar nu een stuk minder dan eerst. Dan was het gewoon grammetje wegroken op een dag in je eentje
Hmm.quote:
dat is met heel veel drugs, daarom het maar soms doenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hmm.
Dus ik heb 4-fmp geprobeerd, best leuk spul. Jammer genoeg te weinig informatie over eventuele schade.
Ze willen die van mij afpakken.quote:
Verder is het goed, ik ben weer al mijn spaargeld in cryptocurrencies aan het investeren en ik ga volgend jaar stoppen met mijn studie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is met heel veel drugs, daarom het maar soms doen
hoe is de leef bro?
Ja nee he participatie wet komen we pakken mensen de zorg af want dat is goedkoper.quote:
och wat ben je toch zielig, moet je van je zolderkamer afkomen. Een gezonde instelling is wat te willen doen voor je centen. En als je denkt dat wat bezuinigd wordt op 1 punt direct naar het andere gesluisd wordt ben je nog achterlijker dan ik dacht. Als ik jou zo postend hebt gezien valt het allemaal wel mee hoe zielig je bent. Kruip uit die fucking slachtofferrolquote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja nee he participatie wet komen we pakken mensen de zorg af want dat is goedkoper.
Om vervolgens allemaal gehandicapte en getraumatiseerde vluchtelingen binnen te halen.
Random meisjes aanspreken, heb zelf altijd vooral het idee dat ik iemand dan lastigval.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Verder is het goed, ik ben weer al mijn spaargeld in cryptocurrencies aan het investeren en ik ga volgend jaar stoppen met mijn studie.
Ook ben ik pas op een meisje in de metro gestapt en dat zou ik eerst nooit durven, maar niet mijn type en te oud. Mijn angst voor aantrekkelijke meisjes wordt steeds minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |