Als je een van zn betogen hebt gelezen heb je ze allemaal gelezen. Veel loze retoriek ookquote:
Dat kan je niet meer terughalen als je hem al gelezen hebt toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je de link kan dmen lees ik het als ik thuis ben
Als ik het niet vergeet lees ik het welquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:07 schreef Fok-it het volgende:
Naja je kan het ook zelf snel opzoeken. Artikel van Vrij Nederland
Lekker verslaafdraken aan blowen als je net gestopt bent met rokenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:08 schreef Etsu het volgende:
JAAAA jointje gemaakt
hij is nog best netjes voor n beginner
ama is n goede docent
Dit had ik niet achter je gezocht.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:08 schreef Etsu het volgende:
JAAAA jointje gemaakt
hij is nog best netjes voor n beginner
ama is n goede docent
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker verslaafdraken aan blowen als je net gestopt bent met roken
Een van z`n lezingen komt zelfs op Netflixquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij zegt trouwens wel veel zinnige dingen over linguistiek. Maar een syndicalist anarchist kan ik verder niet zo serieus nemen
Ik ook niet achter mezelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit had ik niet achter je gezocht.
Dat vinden fokkie en ik dan weer geen probleemquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meisjes klinkt ook zo jong.
Viva-vrouwen liever?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meisjes klinkt ook zo jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |