Kan een paashaas eitjes leggen? Misschien is die paashaas nu in verwachting.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Althans ze vragen alleen hoeveel eitjes er in zitten.
Wow die joint klapt er echt wel hard in.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan een paashaas eitjes leggen? Misschien is die paashaas nu in verwachting.
Zat ik er net ook aan te denken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow die joint klapt er echt wel hard in.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zat ik er net ook aan te denken.
Straks bij iemand eten, als dat maar goed komt.
VA is er nietquote:
Ikzag hem nog niet op Moviebox staan dus heb nog niks gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:44 schreef Amarantha het volgende:
1x raden fok-it wat ik vanavond ga kijken![]()
Ik ben hem aan het downloaden nuquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ikzag hem nog niet op Moviebox staan dus heb nog niks gezien
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ikzag hem nog niet op Moviebox staan dus heb nog niks gezien
Ohnee ken ik niet. Serie? Ik ben bezig met How to get away with murder, is wel chillie.quote:
Jep is een seriequote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee ken ik niet. Serie? Ik ben bezig met How to get away with murder, is wel chillie.
Serie ja. Gebaseerd op het verhaal van Psychoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee ken ik niet. Serie? Ik ben bezig met How to get away with murder, is wel chillie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |