Denk dat je bij de Primera nog wel kans maakt. Die hebben vaak al wel meer dan de gemiddelde supermarkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:35 schreef Etsu het volgende:
Hey Ama, kijk eens op Google, volgens mij is er geen een bij mij in de buurt?Voornamelijk Primera en eentje voor sigaren.
Dus ik moet naar de Primera? Vraag eens aan je huisgenoten.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:34 schreef Amarantha het volgende:
Denk ik. Ik weet niet eens zeker of de Primera het heeft.. maar ik zou niet weten waar mijn huisgenoten het anders kopen. En zie er genoeg mensen mee dus zal wel algemeen verkocht worden.
Die zijn er nu niet. Ben beetje remi alleen nu.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus ik moet naar de Primera? Vraag eens aan je huisgenoten.
Misschien, misschien. De wedstrijden zijn nou niet echt spannend.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanavond voetbal kijken ouwe reus?
Dat is zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Misschien, misschien. De wedstrijden zijn nou niet echt spannend.
Ja hallo, met wie?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Oh wacht kan haar misschien wel bellen. Wacht.
Ja zegt ze, hebben ze bijna altijd wel bij de Primera. En als ze deze hebben:quote:
quote:
Kom fok-it, we gaan even huilen in een hoekje. We hebben zoveel klappen gehad met de wajong!quote:
Dus ook geen schadelijke stoffen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zegt ze, hebben ze bijna altijd wel bij de Primera. En als ze deze hebben:
https://artisrauchereck.f(...)09/pueblo-tabak.jpeg
Kun je die beter kopen zegt ze want is zelfde maar goedkoper.
Stukken minder ja. Als je helemaal gezond wil zijn moet je natuurlijk helemaal niet rokenquote:
Dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stukken minder ja. Als je helemaal gezond wil zijn moet je natuurlijk helemaal niet roken
Ben blij dat ik er bijna vanaf ben. Hopelijk voor langere tijdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom fok-it, we gaan even huilen in een hoekje. We hebben zoveel klappen gehad met de wajong!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |