Ik verveel me te snel op werkplekken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan ga je treinen schoonmaken
In september krijg je gewoon geld hoor flapdrol.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook al niet meer.
In 2010 kon ik van dat decembergeld nog kerst kado's kopen voor mijn broers mijn vriendin en mijn moeder. Dat was fijn want mijn vader was dat jaar net overleden.
Ook kregen we toen extra geld in September ( Arbeidsongescheidsheid tegemoetkoming)
En in Mei kreeg je dan je vakantie geld.
Nu krijgen we alleen nog maar vakantiegeld en is de eigen bijdrage verdubbeld.
jezus christus wat ben jij een slappe zak.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik verveel me te snel op werkplekken.
Ik begin altijd vol goeie moet dan merk ik dat mijn collega's allemaal mongolen zijn en ik twee x zo slim ben als de baas raak ik depressief en kom ik niet meer.
Zo gaat het altijd.
Er zit toch een tabakszaak daar bij de AH?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:26 schreef Etsu het volgende:
en met de bus naar zuiderdiep voor american spirit is stom, dus ik wacht wel even
Ja, klopt. Daar wilde ik dus heenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zit toch een tabakszaak daar bij de AH?
Dan ga je lopen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, klopt. Daar wilde ik dus heenAndere ken ik niet.
Dan ga je toch studerenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik verveel me te snel op werkplekken.
Ik begin altijd vol goeie moet dan merk ik dat mijn collega's allemaal mongolen zijn en ik twee x zo slim ben als de baas raak ik depressief en kom ik niet meer.
Zo gaat het altijd.
Heh? Ik snap hier werkelijk niks meer van.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je weet toch waar ik woon en waar Zuiderdiep is?
Ik woon bij Noord, Zuiderdiep is bij CS, dat is wel een flink eindje lopen...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heh? Ik snap hier werkelijk niks meer van.
Maar waarom kun je niet naar de tabakszaak bij jou?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik woon bij Noord, Zuiderdiep is bij CS, dat is wel een flink eindje lopen...
Ik weet niet of er een hier is. Jij hebt de hele tijd over een goede tabakszaak.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar waarom kun je niet naar de tabakszaak bij jou?
Oh. Ik bedoelde eigenlijk dat ze het niet hebben bij de supermarkt, maar een normale tabakszaak heeft het vast wel. Ik maak deze shit wel ingewikkeld voor je.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een hier is. Jij hebt de hele tijd over een goede tabakszaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |